UEFA Champions League 2023-2024

Donkerrood vind ik toch ook overdreven, slim is het alleszins niet.

Soms vraag ik mij toch echt af of het niet beter is om hem van de hand te doen. Als zelfs Ancelotti die al niet in toom kan houden... Hij kan zo geweldig voetballen als die zijn kop erbij houdt, maar dat achterlijk gedoe altijd van hem stoort me meer en meer.
 
Had gewoon 2x geel moeten zijn
Dat is iets anders. Kunt daar perfect 2x geel voor geven.
Maar dat eerste zal men omschrijven als voetbalcontact en die tegenstander heeft ook geen interesse meer in het spel en enkel nog in Vinicius

Van mij mogen ze die er telkens afsturen hoor, ze verdienen echt genoeg om enkel met het voetbalspel zelf bezig te zijn ipv die kinderachtige randzaken.
 
Dat is iets anders. Kunt daar perfect 2x geel voor geven.
Maar dat eerste zal men omschrijven als voetbalcontact en die tegenstander heeft ook geen interesse meer in het spel en enkel nog in Vinicius

Van mij mogen ze die er telkens afsturen hoor, ze verdienen echt genoeg om enkel met het voetbalspel zelf bezig te zijn ipv die kinderachtige randzaken.
Er is er maar ene die rood verdiend in die fase en dat is Vinicius. Orban doet daar echt niets verkeerd.
 
Wisselbeleid van Carlo is ook weer fantastisch. De partij aanvatten met één aanvaller en dan wanneer de kwalificatie bijna binnen is staan er opeens drie op het terrein.
 
Waardeloze wedstrijd. Zo'n teams moet je gewoon kurkdroog met 3-0 terug naar huis sturen Real zijnde.

Geef volgende ronde maar een topteam, dan ben je tenminste zeker dat ze hun niveau halen.
 
Waardeloze wedstrijd. Zo'n teams moet je gewoon kurkdroog met 3-0 terug naar huis sturen Real zijnde.

Geef volgende ronde maar een topteam, dan ben je tenminste zeker dat ze hun niveau halen.
Snap wat je wil zeggen en geef je ook deels gelijk maar als je op zo’n manier je plaatst (mede dankzij de ref en Openda) dan is niet meteen gepast om over 3-0 te praten denk ik dan
 
Snap wat je wil zeggen en geef je ook deels gelijk maar als je op zo’n manier je plaatst (mede dankzij de ref en Openda) dan is niet meteen gepast om over 3-0 te praten denk ik dan
Ja, omdat Real gewoon hun niveau niet haalt / wil halen. Natuurlijk ook complimenten aan Leipzig, maar zelfs zonder deftig voetbal hoort Real dit gewoon simpel af te maken in eigen huis. Je mag hier nooit in de problemen komen.
 
Donkerrood vind ik toch ook overdreven, slim is het alleszins niet.

Soms vraag ik mij toch echt af of het niet beter is om hem van de hand te doen. Als zelfs Ancelotti die al niet in toom kan houden... Hij kan zo geweldig voetballen als die zijn kop erbij houdt, maar dat achterlijk gedoe altijd van hem stoort me meer en meer.

Verkassen naar PSG voor een waanzinnig bedrag.

En dan krijg je gratis en voor niks Mbappe als ruil op die positie :unsure:
 
Terug
Bovenaan