UEFA Champions League 2023-2024

Met een Openda die 4 of 5 grote kansen de nek omwringt ga je nooit prijzen pakken.

Het is doodjammer voor de rode duivels dat Openda geen echte afwerker is. Die jongen kan geweldig goed voetballen (techniek, positiespel) en is super snel. Zelfde verhaal met Doku.

Anders stel je voor: KDB die ('op leeftijd') Pirlo-gewijs van lager op het middenveld met heerlijke lange passes strooit richting een lopende Doku en Openda. Gelukkig hebben we Lukaku nog voor eventjes...
 
Anders stel je voor: KDB die ('op leeftijd') Pirlo-gewijs van lager op het middenveld met heerlijke lange passes strooit richting een lopende Doku en Openda. Gelukkig hebben we Lukaku nog voor eventjes...
Daar hoop ik dus echt op hé, dat KDB nog een jaar of 5 door kan gaan door wat lager op het veld te gaan spelen. We hebben een generatie middenvelders op komst die hem perfect kunnen omringen, terwijl hij met passes en voorzetten strooit.
 
Nooit van zijn leven, ten eerste is die zijn lichaam op aant geraken en ten tweede heeft die helaas niet die mentaliteit van een Pirlo of een Modric.

Maar ik vergis me graag.
Geen mentaliteit? Hadden maar meer spelers bij onze Duivels die mentaliteit. Die kan echt niet tegen zijn verlies;
 
Lekkere start, gek toch dat die ploeg gedragen moet worden door spelers als Cubarsi (17 jaar), Fermin (20 jaar) en Lamine Yamal (16 jaar)...

-edit- Om defensief dan weer een tegengoal weg te geven... Hoe passief kan Gundogan (de meest ervaren van Barça dan nota bene) daar verdedigen...
 
Laatst bewerkt:
Abuelowski mag gewisseld worden... Heeft nog geen bal geraakt en kan de bal zelfs niet meer bijhouden. Zet Vitor Roque dan toch eens in, zijn snelheid zouden we wel kunnen gebruiken met de omschakeling...

-edit- Worden Romeu en Sergi Roberto ingezet, omfg..... En dan verschieten als ze wederom de kwartfinale niet halen.

-edit- Assist van Sergi Roberto en goal van Lewandowski, dan is dat om te zeggen "hou gewoon uwe waffel, ge kent er niks van"...
 
Laatst bewerkt:
Taaie ploeg toch wel dat Porto. Straf hoe die blijven pressen op de man in balbezit.

Arsenal wel heel slordig in balbezit in de verlengingen vind ik. Lijkt erop dat het strafschoppen worden...
 
Laatst bewerkt:
Trossard, klasbak!

(terzijde: eigenlijk moet die altijd spelen bij de rode duivels, voorkeur op Doku wat mij betreft)

edit: en surprise surprise de Portugezen gaan beginnen boel maken, lijkt bijna de nationale ploeg!
Gewoon Onana, De Bruyne en Trossard zetten. Doku links. Lukaku in de spits. Een wereldelftal hebben we dan.
 
Godver wat een klote match. Als Inter in de heenmatch 3-0 won had niemand wat gezegd. En als Thuram wat beter afwerkt, is de agg mss 1-4 ofzo. Ik had wel het gevoel dat de wissels van Atleti kwaliteit brachten en die van Inter toch een serieus niveau lager. Dumfries was gisteren wel écht niet goed, dus die z'n wissel begreep ik, maar Bastoni en DiMarco moesten altijd blijven staan 😵
 
Terug
Bovenaan