UEFA Champions League 2023-2024

Ook een sterke match van Witsel. Je zou toch denken: roep die man nog eens op voor de rode duivels om uit te proberen als CB, want we hebben daar toch een probleem momenteel...

Ff geleden da ik nog zo een goede match heb gezien in de CL. @atletico-Inter

Leuke match inderdaad, het ging goed op en af met veel kansen aan beide kanten. En ze hebben allebei gemorst met al die kansen :p

Lautaro Martinez is ook wat blijven steken qua niveau de voorbije jaren vind ik. Thuram nog erger...
 
Ook een sterke match van Witsel. Je zou toch denken: roep die man nog eens op voor de rode duivels om uit te proberen als CB, want we hebben daar toch een probleem momenteel...



Leuke match inderdaad, het ging goed op en af met veel kansen aan beide kanten. En ze hebben allebei gemorst met al die kansen :p

Lautaro Martinez is ook wat blijven steken qua niveau de voorbije jaren vind ik. Thuram nog erger...
Ge kijkt niet veel naar Inter zeker? :crazy:
 
Arsenal - Bayern Munchen
Atlético Madrid - Borussia Dortmund
Real Madrid - Manchester City
PSG - Barcelona

Wéér City zucht.
 
Wel een ongelooflijke draw. In elke match is het rond de 50/50 zou ik zeggen.
1 van PSG, Barcelona, Atletico of Dortmund gaan dus de finale spelen.

Hoop Arsenal-City halve finale. Ideaal voor Liverpool in de league :)
 
Wel een ongelooflijke draw. In elke match is het rond de 50/50 zou ik zeggen.
1 van PSG, Barcelona, Atletico of Dortmund gaan dus de finale spelen.

Hoop Arsenal-City halve finale. Ideaal voor Liverpool in de league :)
Waarom is dit ideaal? Liverpool speelt toch ook EL?
 
Ge vergeet Real Madrid nog. Vinicius Junior spant momenteel de kroon toch kwa irritantste/arrogantste speler 😂

Zou zalig zijn als City nog eens Real madrid eruit knikkert. Komaan Kev!
Uiteraard spelen quasi alle ploegen daar aan de top met financiële doping, maar voor mij spannen die 2 alvast de kroon dus kunnen ze niet snel genoeg uit het tornooi liggen
 
Uiteraard spelen quasi alle ploegen daar aan de top met financiële doping, maar voor mij spannen die 2 alvast de kroon dus kunnen ze niet snel genoeg uit het tornooi liggen

Heel het voetbal is corrupt. Boeit me geen reet. 😅

Ik heb toch redelijk veel respect voor City. Daar staat een ploeg op dat veld. En geen opgekochte ego’s zoals PSG met Messi destijds.
 
Ik volg die financiële soaps ook niet echt. Ik volg enkel het sportieve (van bepaalde spelers)

Mensen die zich echt verbonden voelen tot een club. Nooit echt begrepen.
 
Ik volg die financiële soaps ook niet echt. Ik volg enkel het sportieve (van bepaalde spelers)

Mensen die zich echt verbonden voelen tot een club. Nooit echt begrepen.
Maar jij voelt dan toch ook een bepaalde verbondenheid met die spelers?
 
Ik volg die financiële soaps ook niet echt. Ik volg enkel het sportieve (van bepaalde spelers)
Dan zie je toch ook dat City elk jaar een blik nieuwe spelers opentrekt? D'accord dat er meer gekeken wordt naar de positie en niet naar het marketing gehalte van speler x of y maar ze gaan gewoon op elke positie voor the best that money can buy omdat ze nu eenmaal een budget hebben waar maar weinig clubs tegen opkunnen.

Mensen die zich echt verbonden voelen tot een club. Nooit echt begrepen.
Daar zit vaak toch gewoon een mooi verhaal achter? Van kinds af aan gaan kijken met vrienden/familie...
Als je natuurlijk enkel naar de blinkende ploegen kijkt ga je dat idd minder hebben. Geen verwijt naar u trouwens, als jij gewoon voetbal kijkt omwille van de sport en geen enkele voeling hebt met een ploeg is dat u zaak. Maar het is echt niet zo vreemd om die verbondenheid wel te hebben hoor :)
 
Terug
Bovenaan