UEFA Champions League 2023-2024

Bij vtm zijn ze idd niet mee dat engels voetbal op de dag van vandaag aantrekkelijker is.
Mja laten ook altijd de Belgische ploegen zien. Omdat die (barça) meeste fans hebben / kijkcijfers brengen.

Tov vd match van gisteren (inter - atlético) lig ik al half in slaap.
 
Mja laten ook altijd de Belgische ploegen zien. Omdat die (barça) meeste fans hebben / kijkcijfers brengen.

Tov vd match van gisteren (inter - atlético) lig ik al half in slaap.

Nochtans dat Trossard in de basis staat bij Arsenal.

Ik had ook liever Porto-Arsenal gezien. Napoli-Barca voorlopig OK, maar zeker geen geweldige match tot nu toe.
 
Ik blijf het niet snappen waarom Xavi steevast afkomt met van die vreemde opstellingen? Christensen op de 6 en Pedri dan maar uitspelen als een verkapte linksbuiten?
 
Heb je trouwens het correcte deeltje gekopieerd? Want daar staat nergens iets van "als de tegenstander eerst de bal raakt".
Ik heb een deeltje gekopieerd van het deel overtredingen en directe vrije schop.
Daar staat niets in volgens mij van eerst de bal spelen, kan het ook gemist hebben
 
Francisco Conceicao, toch een heerlijke voetballer.
Wordt even goed als zijn vader imo.

Arsenal was toch weinig waard gisteren hoor...
 
Francisco Conceicao, toch een heerlijke voetballer.
Wordt even goed als zijn vader imo.

Arsenal was toch weinig waard gisteren hoor...
Dan gaat hij toch nog serieus wat stappen moeten maken. Al mag hij gerust nog zijn kans krijgen in Amsterdam.
 
Dan gaat hij toch nog serieus wat stappen moeten maken. Al mag hij gerust nog zijn kans krijgen in Amsterdam.
Ajax was een goede uitleen (leerschool) idd.
Hij is ook nog jong natuurlijk, maar gisteren was hij toch bijna in alle acties betrokken. Lijkt me stilaan een zekerheid op dat middenveld daar.
 
Ajax was een goede uitleen (leerschool) idd.
Hij is ook nog jong natuurlijk, maar gisteren was hij toch bijna in alle acties betrokken. Lijkt me stilaan een zekerheid op dat middenveld daar.
Hij is nog van Ajax. Porto leent hem. Hebben wel een optie tot koop.
 
Mja laten ook altijd de Belgische ploegen zien. Omdat die (barça) meeste fans hebben / kijkcijfers brengen.

Tov vd match van gisteren (inter - atlético) lig ik al half in slaap.
Ik vond Barca nochtans sterk in de eerste helft. Ze hadden het moeten afmaken.
 
Terug
Bovenaan