UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan gerust een programma, of film in t Frans zien, maar gene voetbal, moet originele taal zijn, Engels voor een Engelse ploeg, of Nederlands. Maar voetbal? Laisse tomber

Alles beter dan die foempen op VTM toch? :unsure:

Ik snap trouwens niet dat iedereen hier opeens uit de lucht komt vallen, dat is toch al het ganse seizoen dat er slechts 1 van de 2 CL avonden wordt uitgezonden op de vlaamse TV?

Ik snap trouwens niet dat iedereen hier opeens uit de lucht komt vallen, dat is toch al het ganse seizoen dat er slechts 1 van de 2 CL avonden wordt uitgezonden op de vlaamse TV?

Tijdens groepsfase. Maar ik dacht vanaf knock-out elke wedstrijd. Maar niet dus :)

Toch een vreemd gegeven dat in dit stadium van de CL niet alles te zien is hier. Bij die eerdere wedstrijden kan ik het mss nog snappen. Nu ja, zal idd wel onderdeel van de deal zijn die ze hebben bij VTM.

Was dat oorspronkelijk niet een duodeal met VIER? Die de matchen uitzonden op zender Zes... maar zij hebben zich dan teruggetrokken en btm heeft contract voor dinsdagmatchen niet overgepakt. Dacht dat hzt zoiets was

Heeft Grealish eigenlijk scheenbeschermers aan? Die z'n sokken hangen tot op z'n enkels en ik zie precies geen scheenbeschermers... :eek:

Belgie is toch maar triestig hoor, of Vlaanderen beter gezegd. Hier in Polen elke match op eigen kanaal, weliswaar betaalzender maar dat is maar paar euro per maand in de maanden dat het CL is.
Ook alle andere landen rondom ons tonen al die matchen, maar in Vlaanderen is het ofwel op VTM met kut commentaar ofwel gewoon niks :laugh:

Lukaku ook weer gescoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan