Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe komt dat eigl ?Alles beter dan die foempen op VTM toch?
Ik snap trouwens niet dat iedereen hier opeens uit de lucht komt vallen, dat is toch al het ganse seizoen dat er slechts 1 van de 2 CL avonden wordt uitgezonden op de vlaamse TV?
Alles beter dan die foempen op VTM toch?
Ik snap trouwens niet dat iedereen hier opeens uit de lucht komt vallen, dat is toch al het ganse seizoen dat er slechts 1 van de 2 CL avonden wordt uitgezonden op de vlaamse TV?

Toch een vreemd gegeven dat in dit stadium van de CL niet alles te zien is hier. Bij die eerdere wedstrijden kan ik het mss nog snappen. Nu ja, zal idd wel onderdeel van de deal zijn die ze hebben bij VTM.Alles beter dan die foempen op VTM toch?
Speelt met scheenbeschermers voor kinderen of zoiets dacht ik. Zat alleszins een verhaal achter dat die op die manier is doorgebroken en sindsdien zijn gewoonte.Heeft Grealish eigenlijk scheenbeschermers aan? Die z'n sokken hangen tot op z'n enkels en ik zie precies geen scheenbeschermers...![]()

spelers die geen deftige scheenlappen willen dragen omdat ze het niet comfortabel genoeg vinden moeten alvast niet gaan janken als ze aangetikt wordenSpeelt met scheenbeschermers voor kinderen of zoiets dacht ik. Zat alleszins een verhaal achter dat die op die manier is doorgebroken en sindsdien zijn gewoonte.
https://sportnieuws.nl/voetbal/ek-2020/waarom-jack-grealish-sokken-scheenbeschermers/
Zijn sokken krompen dus![]()