Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diatta was toen gene vette, Denswil is nooit veel beter geweest dan degelijk (bracht wel een zeker vertrouwen mee in de ploeg, maar zijn huurbeurt was ook geen succes bv), Dennis was nooit echt iemand waar men op kon rekenen, Wesley was ook maar 13 goals op een seizoen op zijn best en voor de rest geblesseerd + 'aanpassen', Danjuma was goed (doch slechts een vlam in de pan voor Club met maar 21 matchen), Poulain degelijk, Nakamba goed, Amrabat was helemaal niks toen.Mja, daar zitten er toch een paar bij die toen beter waren dan nu (Vanaken, Rits, Mata) en een paar van de spelers die ik ook opnoem als beter (Vormer, Wesley, Diatta, Danjuma, Dennis, Denswil,...). En ook een Poulain, Nakamba, Amrabat,... waren toch zeker niet veel minder dan wat er nu loopt in de basis.
Juist Lang -waar zovelen commentaar hadden over zijn karakter en ondanks zijn gemiste transfer- legt er elke week zijn kop voor.Klopt wel grotendeels. Dat stoort me als supporter ook vooral aan het huidige Club Brugge. Dat we verliezen, oké. Maar dat 7 van de 11 spelers niet alles gegeven hebben om het te vermijden, dat stoort mij. Je kan van bvb Noa Lang veel zeggen maar die kerel gaat er élke match 200% voor en dan kan je die weinig kwalijk nemen.
True maar hij mag zen ego weglatenJuist Lang -waar zovelen commentaar hadden over zijn karakter en ondanks zijn gemiste transfer- legt er elke week zijn kop voor.
Velen kunnen er inderdaad een voorbeeld aan nemen.
Dat heeft @Dr. Sheldon Cooper al gemaakt: https://www.beyondgaming.be/threads/malaise-bij-club-brugge.22086/Btw nog efkes en we kunnen nog nen topic bijmaken : Malaise bij Club Brugge
Ach speelde die voor Anderlecht was het een held voor velen van jullie geweest. Das zo'n speler you love to hate als die bij de tegenstander speelt.True maar hij mag zen ego weglaten
Als Ajacied ben ik het daar niet helemaal mee eensAch speelde die voor Anderlecht was het een held voor velen van jullie geweest. Das zo'n speler you love to hate als die bij de tegenstander speelt.
.Ge ziet het verschil met de Lang van toen en de Lang van nu toch ook wel zeker? In het huidige Ajax zou Lang momenteel ook niet misstaan hoor.Als Ajacied ben ik het daar niet helemaal mee eens.
Het heeft niks met zijn kwaliteiten te maken, maar met zijn ettergedrag en dat zie ik nog steeds. Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp wel dat mensen fan van hem zijn als speler, maar dat is gewoon een marginaal met te veel kapsones. Om die reden zie ik hem nooit de absolute top halen, ondanks dat ik denk dat hij de kwaliteiten wel ervoor heeft.Ge ziet het verschil met de Lang van toen en de Lang van nu toch ook wel zeker? In het huidige Ajax zou Lang momenteel ook niet misstaan hoor.
Haterz gonna hate.Het heeft niks met zijn kwaliteiten te maken, maar met zijn ettergedrag en dat zie ik nog steeds. Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp wel dat mensen fan van hem zijn als speler, maar dat is gewoon een marginaal met te veel kapsones. Om die reden zie ik hem nooit de absolute top halen, ondanks dat ik denk dat hij de kwaliteiten wel ervoor heeft.
Het zit er gewoon in en komt regelmatig naar buiten. Gaat altijd zo blijven. Dat is natuurlijk niet persé elk moment zo.Haterz gonna hate.
Nee maar serieus, dat ettergedrag zie ik nu gewoon niet, een marginaal is het wel ja, maar dat gaat op voor veel voetballers.
Enige marginale aan Lang vind ik zijn interviews, maar als speler toch weinig op aan te merken? Heeft zijn maniertjes als hij wandelt, maar op het veld vind ik dat gewoon een goeie, faire speler die wel zeer hard werkt voor zijn ploeg. In de matchen tegen Anderlecht die ik gezien heb, viel die mij altijd veel beter mee dan ik had verwacht van hem naar hoe hij zich in de media en op social media gedraagt. Telkens fair, geen vuile fouten, niet reageren als hij eens incasseert, beetje jennen maar niet overdrijven en een goeie techniek. Kan ik wel van genieten als voetbalfan.Het heeft niks met zijn kwaliteiten te maken, maar met zijn ettergedrag en dat zie ik nog steeds. Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp wel dat mensen fan van hem zijn als speler, maar dat is gewoon een marginaal met te veel kapsones. Om die reden zie ik hem nooit de absolute top halen, ondanks dat ik denk dat hij de kwaliteiten wel ervoor heeft.
Als je als 'etter' zo hard werkt op het veld is daar niets mis mee. Hij is gewoon een goede voetballer én de hardste werker op het veld. Als je dan af en toe met een kwinkslag zegt dat je de beste bent en je blijft, ondanks de geruchten van het buitenland, zo sterk werken... Chapeau. Dat zegt meer over je gedrag dan interviews op hln.be, niet?
Ik ben niet zijn grootste fan, maar uiteindelijk is het wel een karaktertje dat nodig is bij Club momenteel, ze hadden er beter zo nog een stuk of 2.
Ik begrijp zeer goed dat mensen wel fan van hem als voetballer zijn, maar voor mij speelt het totaal plaatje ook wel mee. Of je moet het ook helemaal waar maken zoals Zlatan. Maar goed, ieder zijn mening he. Ik ben nog altijd blij dat hij niet meer in het Ajax shirt speelt. Alleen heeft hij te weinig opgebracht door zijn karakter.Enige marginale aan Lang vind ik zijn interviews, maar als speler toch weinig op aan te merken? Heeft zijn maniertjes als hij wandelt, maar op het veld vind ik dat gewoon een goeie, faire speler die wel zeer hard werkt voor zijn ploeg. In de matchen tegen Anderlecht die ik gezien heb, viel die mij altijd veel beter mee dan ik had verwacht van hem naar hoe hij zich in de media en op social media gedraagt. Telkens fair, geen vuile fouten, niet reageren als hij eens incasseert, beetje jennen maar niet overdrijven en een goeie techniek. Kan ik wel van genieten als voetbalfan.
Kan je vaak redelijk volgen, maar nee dat lijkt me echt een kutidee. Creatief zou ik Meijer echt niet noemen.Club moet ook gewoon écht eens investeren in deftige centrale verdedigers en een rechtsback. De Cuyper volgend seizoen linksachter, Meijer naar voren schuiven. Iemand creatief naast Vanaken plaatsen dat niet alle druk op zijn schouders ligt.
Kdenk dat ie gewoon wil zeggen Meijer rijtje hoger én iemand creatief naast Vanaken.Kan je vaak redelijk volgen, maar nee dat lijkt me echt een kutidee. Creatief zou ik Meijer echt niet noemen.