UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks die mm offside was PSG toch echt weer zwak? Denk dat ze na 65min de stats lieten zien en die hadden geen enkel schot tussen de palen?

Ik was in slaap gevallen omdat het niet echt flitsend voetbal was haha. Had PSG aanvallender verwacht, ondanks die ronkende namen in hun ploeg zijn ze toch nog enorm afhankelijk van Mbappé.

Toch behoorlijk schrijnend om Messi op deze manier weer te zien spelen. Het verschil qua inzet met het WK kan haast niet groter zijn. :unsure: Op die manier ga je weinig kans maken tegen Bayern, die wel haast continue met hun hele ploeg staan te pressen.

Het grote geld verliest vandaag 2x, heerlijk.
Goh, grote geld. Ik snap wel dat Tottenham het PL geld heeft, maar als er nu één club is die goed gerund wordt zijn zij het wel zeker? Daar wordt niets ingepompt van buitenaf..
Daar staat tegenover dat AC Milan eigenlijk al 10 keer failliet had moeten zijn :unsure: Los daarvan maakte het me geen ballen uit wie van die twee er doorgaat.

Goh, grote geld. Ik snap wel dat Tottenham het PL geld heeft, maar als er nu één club is die goed gerund wordt zijn zij het wel zeker? Daar wordt niets ingepompt van buitenaf..
Daar staat tegenover dat AC Milan eigenlijk al 10 keer failliet had moeten zijn :unsure: Los daarvan maakte het me geen ballen uit wie van die twee er doorgaat.

Goed gerund? 500 miljoen uitgegeven op de laatste 4 seizoenen, amper 100 miljoen binnengekregen. Dat is toch enkel maar mogelijk wegens die megalomane TV-contracten in Engeland die de Europese markt verkrachten?
Of AC Milan al 10 keer failliet moest zijn, weet ik niet, ik volg ze niet op dat gebied. En dat er op dit niveau weinig ploegen zijn die niet af en toe gekke dingen uitvoeren, dat klopt ook. Maar de EPL en de sjeiks spannen op dat vlak voor mij toch de kroon. En hoewel ik de laatste jaren (zeker met de Belgische influx) wel kan genieten van een EPL match, ga ik op Europees vlak (CL/EL/CoL) toch altijd genieten als die verliezen.

Toch behoorlijk schrijnend om Messi op deze manier weer te zien spelen. Het verschil qua inzet met het WK kan haast niet groter zijn. :unsure: Op die manier ga je weinig kans maken tegen Bayern, die wel haast continue met hun hele ploeg staan te pressen.

En dan met een armband waar "GOAT" opstaat :unsure:

Ondanks die mm offside was PSG toch echt weer zwak? Denk dat ze na 65min de stats lieten zien en die hadden geen enkel schot tussen de palen?
Ja maar Mbappe deed ook niet mee vanaf de start.

Liverpool met of zonder salah
Of Man cit met of zonder de bruyne is toch ook een wereld van verschil..

Laatst bewerkt door een moderator:
Weinig vertrouwen in een goeie of zelfs redelijke afloop, lijkt me dat de terugmatch een maat voor niets zal zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan