Zeer correcte leiding mss odoi iets te snel geel ma voor de rest. Penalty was 100% terecht, was het hier maar ook zo elk weekend.Ik begrijp het niet ?
Die man heeft toch echt een correcte en goeie match gefloten, langs 2 kanten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer correcte leiding mss odoi iets te snel geel ma voor de rest. Penalty was 100% terecht, was het hier maar ook zo elk weekend.Ik begrijp het niet ?
Zal ervan afhangen hoe gemotiveerd West Ham is voor dat hele donderdagvoetbal.Anderlecht gaat klop krijgen van West Ham
Voor de match van gisteren was Mignolet toch ook al topkandidaat, nee?Wel zot hoe de opinie rond gouden schoen ineens keihard wordt gestuurd door verschillende commentatoren/analisten.
Nielsen?Voor de match van gisteren was Mignolet toch ook al topkandidaat, nee?
Ik wil ze zien winnen maar dan blijft Mazzu langer , tis een beetje als op restaurant gaan wa gaank eten , vis of vlees ….Anderlecht gaat klop krijgen van West Ham
Een West Ham met hun reserveploeg is beter dan wat wij op de mat brengen. Anderlecht is niks. Dat zag je de voorbije 2 europese matchen toch. Penalty nodig gehad tegen de amateurs van Silkeborg en op Boekarest was het ook niet veel soep. Nog geen enkele veldgoal gemaakt in de poules.Zal ervan afhangen hoe gemotiveerd West Ham is voor dat hele donderdagvoetbal.
In de periode met Hasi wonnen we elke keer dat ik dacht "nu een keer verliezen en hij vliegt" en dan duurde en duurde die lijdensweg maar. Ik zie zoiets nu ook nog wel gebeuren.
Ja dat is het net, dat ge dan moet zeggen geluk gehad met de scheidsrechter want die heeft een goede match gefloten. Dat zou de standaard moeten zijn en niet "geluk"Ik begrijp het niet ?
eigenlijk zou een CL match niet mogen spelen voor een JPL trofee.Voor de match van gisteren was Mignolet toch ook al topkandidaat, nee?
Ja alles is te delen door 't aantal ploegen inderdaad. En 1 bonuspunt op de landencoëfficiënt is inderdaad gigantisch. Dat staat gelijk aan 2,5 overwinningen tijdens de poulefase, 't is voor iets dat die toplanden die een quasi monopoly op de 16e finales bij de CL hebben zo'n gigantische voorsprong hebben op de rest.Ik had 4 gevonden online, 5 is nog beter natuurlijk.
Moet je niet altijd delen door het aantal ploegen ?
1extra bonuspunt is wel ook veel natuurlijk, wetende dat je tot nu toe 6 punten in totaal hebt
Je krijgt het 5-jaars gemiddelde van de landencoëfficiënt maar enkel zolang de eigen clubcoëfficiënt lager is, je krijgt dat er niet bovenop.Vraagje over die coefficient -> ook de clubs profiteren voor een deel van de landencoefficient volgens wat ik ervan begrijp -> dus Club haalt bijvoorbeeld 10 punten op zichzelf, maar krijgt dan ook nog een bepaald extra % van de landencoefficient -> is dat ook zo voor een ploeg als Antwerp die de poules niet gehaald heeft?
vegetarisch kan ook heIk wil ze zien winnen maar dan blijft Mazzu langer , tis een beetje als op restaurant gaan wa gaank eten , vis of vlees ….
Just das een gelijkspel ... ratsvergetenvegetarisch kan ook he
Geen enkele Belgische ploeg heeft dit jaar nog niet verloren in Europa … tot deze donderdag .
Vrees niet, Benito is terug!Anderlecht gaat klop krijgen van West Ham
Eerlijk gezegd verbaast mij dat ook niet, die zijn beste positie is ook gewoon op rechts. Ik had vorig jaar toch vaak de indruk dat die daar wat onwennig leek op die positie.Jutgla technisch imo toch 1 van de beste veldspelers die ik al gezien heb bij ons, zeker in de spits. Die zijn balcontrole is gewoon fenomenaal, beter zefls dan Vanaken? en met hetzelfde overzicht. Bij die 1e goal is zijn actie en assist top maar ook die pas voor zijn 1-2 naar Sowah is heerlijk.
Ook straf hoe balvast velen zijn, Onye ook. Echt heerlijk hoe sterk vele nieuwkomers nu zijn. En TJ pas terug en direct mee op dit niveau.
En Mignolet, tja, hoeveel punten die al gered heeft. Hopelijk blijven we dit volhouden tot aan WK en kunnen we iedereen houden.