UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel zot hoe de opinie rond gouden schoen ineens keihard wordt gestuurd door verschillende commentatoren/analisten.

Anderlecht gaat klop krijgen van West Ham
Zal ervan afhangen hoe gemotiveerd West Ham is voor dat hele donderdagvoetbal.
In de periode met Hasi wonnen we elke keer dat ik dacht "nu een keer verliezen en hij vliegt" en dan duurde en duurde die lijdensweg maar. Ik zie zoiets nu ook nog wel gebeuren.

Zal ervan afhangen hoe gemotiveerd West Ham is voor dat hele donderdagvoetbal.
In de periode met Hasi wonnen we elke keer dat ik dacht "nu een keer verliezen en hij vliegt" en dan duurde en duurde die lijdensweg maar. Ik zie zoiets nu ook nog wel gebeuren.
Een West Ham met hun reserveploeg is beter dan wat wij op de mat brengen. Anderlecht is niks. Dat zag je de voorbije 2 europese matchen toch. Penalty nodig gehad tegen de amateurs van Silkeborg en op Boekarest was het ook niet veel soep. Nog geen enkele veldgoal gemaakt in de poules.

Ik had 4 gevonden online, 5 is nog beter natuurlijk.
Moet je niet altijd delen door het aantal ploegen ?

1extra bonuspunt is wel ook veel natuurlijk, wetende dat je tot nu toe 6 punten in totaal hebt
Ja alles is te delen door 't aantal ploegen inderdaad. En 1 bonuspunt op de landencoëfficiënt is inderdaad gigantisch. Dat staat gelijk aan 2,5 overwinningen tijdens de poulefase, 't is voor iets dat die toplanden die een quasi monopoly op de 16e finales bij de CL hebben zo'n gigantische voorsprong hebben op de rest.
Vraagje over die coefficient -> ook de clubs profiteren voor een deel van de landencoefficient volgens wat ik ervan begrijp -> dus Club haalt bijvoorbeeld 10 punten op zichzelf, maar krijgt dan ook nog een bepaald extra % van de landencoefficient -> is dat ook zo voor een ploeg als Antwerp die de poules niet gehaald heeft?
Je krijgt het 5-jaars gemiddelde van de landencoëfficiënt maar enkel zolang de eigen clubcoëfficiënt lager is, je krijgt dat er niet bovenop.
Antwerp had voor dit seizoen al 14,5 punten door de voorgaande campagnes en het 5-jaars gemiddelde van België is maar 6,720 dus dan krjgt Antwerp gewoon hun 'eigen' coëfficiënt.
Charleroi bijvoorbeeld heeft 2,5 punten door voorgaande campagnes dus die zouden dan het 5-jaars gemiddelde van 6,720 krijgen.

Jutgla technisch imo toch 1 van de beste veldspelers die ik al gezien heb bij ons, zeker in de spits. Die zijn balcontrole is gewoon fenomenaal, beter zefls dan Vanaken? en met hetzelfde overzicht. Bij die 1e goal is zijn actie en assist top maar ook die pas voor zijn 1-2 naar Sowah is heerlijk.
Ook straf hoe balvast velen zijn, Onye ook. Echt heerlijk hoe sterk vele nieuwkomers nu zijn. En TJ pas terug en direct mee op dit niveau.
En Mignolet, tja, hoeveel punten die al gered heeft. Hopelijk blijven we dit volhouden tot aan WK en kunnen we iedereen houden.

Jutgla technisch imo toch 1 van de beste veldspelers die ik al gezien heb bij ons, zeker in de spits. Die zijn balcontrole is gewoon fenomenaal, beter zefls dan Vanaken? en met hetzelfde overzicht. Bij die 1e goal is zijn actie en assist top maar ook die pas voor zijn 1-2 naar Sowah is heerlijk.
Ook straf hoe balvast velen zijn, Onye ook. Echt heerlijk hoe sterk vele nieuwkomers nu zijn. En TJ pas terug en direct mee op dit niveau.
En Mignolet, tja, hoeveel punten die al gered heeft. Hopelijk blijven we dit volhouden tot aan WK en kunnen we iedereen houden.
Eerlijk gezegd verbaast mij dat ook niet, die zijn beste positie is ook gewoon op rechts. Ik had vorig jaar toch vaak de indruk dat die daar wat onwennig leek op die positie.

Ik ben echt zeer benieuwd hoe Hoefkens de groep gaat gebruiken als iedereen terug fit is. Eigenlijk kan je van de basis er momenteel niemand uithalen behalve Odoi voor Mata, maar Lang zou bijvoorbeeld ook geweldig uit de voeten kunnen waar Sowah nu staat. Of zoals ik al zei Buchanan op de plek van Skov. Middenveld lijkt mij sowieso wel vast te liggen voor de rest van het seizoenen. Moet echt de beste drietand zijn die we ooit al gehad hebben.

De Bilde, kan die nu gewoon is zijn bek houden? Milan was de betere ploeg ... Gast da was de eerste 4 min van de wedstrijd... Jeezes

Als je bij Barca gepasseerd bent kan je shotten. Dat geldt voor Jutgla, voor Gomez, voor N’daeye.

Daar zitten geen Deschachtjes in de opleidingsploegen hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan