UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis spijtig de match van gisteren maar het positieve van deze campagne weegt toch het meest door ook al verliezen we volgende week ook met 3-0
 
Wat een verdiende overwinning voor Porto, zelfs geen half punt verdienen we vandaag, echt wel zwak ... of misschien gewoon heel sterk van Porto, wat ik toch ook wel als reden wil zien.
Vergeet niet dat Benfica gisteren ook Juventus nog eens inblikt. Portugese topploegen zijn veel sterker dan de meeste denken, en de 0-4 in Porto was gewoon best veel geluk mee gemoeid, laat ons eerlijk zijn (dan nog moet je het doen).

Van "offday" wil ik zelfs niet spreken, omdat je voelt dat het de laatste weken echt wel minder aan het gaan is, en alles zijn tol eist. Hopelijk kunnen we de volgende weken de schade beperken om wat op te laden tijdens het WK, want dat lijkt me heel erg nodig momenteel.

Beetje spijtig dat ik al weer moet lezen, en bij sommigen (in het stadion) horen dat ze direct alweer alles met het badwater willen weggooien. Mechele weer plots te zwak, Odoi idem, nochtans best sterke matchen in de CL. Waarmee ik niet wil zeggen dat ze vandaag niet zwak waren, maar zeg eens wie wel sterk was anders? Mignolet ook zwak nu ie plots 4 goals tegen krijgt? Arggh die kortzichtigheid, vreselijk toch.

Gewoon een heel knappe campagne van Club, zo is het gewoon, groepswinnaar of niet. Ik blijf niet zo heel veel lang staan na de match om de spelers te begroeten, dat geef ik eerlijk toe, maar vandaag wel, omdat ze dit na zo'n ongelooflijke campagne echt wel verdienen, los van deze avond :bow:
Helaas veel mensen die enkel deze match onthouden en net niet met boegeroep (vroegtijdig) naar binnen gaan, dat is echt triest gewoon ... verwende, arrogante kwallen, en dat ik jullie nooit meer zie, successupporters/toeristen.
Ik ben misschien kritisch maar: de eerste 3 matchen in de CL waren echt heel mooi, maar ik kan mij toch niet van de mening ontdoen dat het dit jaar toch wat stroef loopt bij FCB. Hoeveel wedstrijden in de competitie hebben wij al niet lopen sukkelen en met de hakken over de sloot punten binnen gehaald? Ik verwacht eigenlijk meer met deze spelers. Over de CL campagne moet er niet gezeverd worden, we zijn gekwalificeerd wat gewoon prachtig is.

Tijdens die WK stop gaan ze imo toch een beetje moeten hebronnen, al zal het ook niet simpel zijn want er zullen wel wat spelers vermoeid terugkomen naar Brugge. Ik hoop echt dat ze tegen Leverkussen, Gent en Antwerp eerst nog een mooi resultaat kunnen neerzetten.

Maar al dat gezever over Mechele, Odoi en co is echt vermoeiend. Mechele speelt een topseizoen, veel meer dan bv. een Vertonghen die in de basis zal staan op het WK, en Odoi is zijn 700k al meer dan waard geweest.
 
Ik ben misschien kritisch maar: de eerste 3 matchen in de CL waren echt heel mooi, maar ik kan mij toch niet van de mening ontdoen dat het dit jaar toch wat stroef loopt bij FCB. Hoeveel wedstrijden in de competitie hebben wij al niet lopen sukkelen en met de hakken over de sloot punten binnen gehaald? Ik verwacht eigenlijk meer met deze spelers. Over de CL campagne moet er niet gezeverd worden, we zijn gekwalificeerd wat gewoon prachtig is.

Tijdens die WK stop gaan ze imo toch een beetje moeten hebronnen, al zal het ook niet simpel zijn want er zullen wel wat spelers vermoeid terugkomen naar Brugge. Ik hoop echt dat ze tegen Leverkussen, Gent en Antwerp eerst nog een mooi resultaat kunnen neerzetten.

Maar al dat gezever over Mechele, Odoi en co is echt vermoeiend. Mechele speelt een topseizoen, veel meer dan bv. een Vertonghen die in de basis zal staan op het WK, en Odoi is zijn 700k al meer dan waard geweest.
We zien het gewoon elk jaar opnieuw bij Club dat ze tijdens die CL campagne gewoon minder gemotiveerd zijn in de JPL. Probleem dat zichzelf snel zal oplossen met uitschakeling in verdere fase van CL, dus kwestie van voorsprong van Antwerp/Genk niet te groot te laten worden en dan in het voorjaar volledig focussen op competitie.

Ik vind wel dat onze kern serieus versterkt is dit jaar: Onyedika, Nielsen en Jutgla da's gewoon 3x een dikke transfer en daar staat enkel het wegvallen van CDK tegenover, dus ik zie de toekomst wel rooskleurig in eigenlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Hazz
Gekke opstelling precies op het eerste zicht. Nielsen op de 6 met Vanaken en Lang ervoor? Toch wel vrij aanvallend imo. Ik had Balanta verwacht als vervanger van Onyedika eigenlijk.
 
Balanta zat zelfs niet in de selectie.
Ik denk een 4-4-2 eerder?
Vanaken en Nielsen centraal en dubbele flanken met Sobol/Buchanan en Meijer/Lang ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan