Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan bijna niet anders met die 2 ploegenWat saaie match. Chelsea begon nog vrij goed, maar miste duidelijk een scorende spits. Helaas ging het niveau al snel bergaf en was het niet om aan te gluren. Hopelijk morgen wat beter.

Type Lukaku missen weWat saaie match. Chelsea begon nog vrij goed, maar miste duidelijk een scorende spits. Helaas ging het niveau al snel bergaf en was het niet om aan te gluren. Hopelijk morgen wat beter.

Absoluut... ook zo'n oude ploeg precies. Modric, Marcelo, Kroos, Benzema...Dit is het oude Real niet meer.
Het is al een mirakel dat ze in de halve finale zitten.
Toen die foutief getackeld werd door een Real-speler (Marcelo? Varane?) maar gewoon bleef verderlopen, heerlijke voetballer inderdaad. Ook goed ingegrepen van Makkelie met een gele kaart.Absoluut... ook zo'n oude ploeg precies. Modric, Marcelo, Kroos, Benzema...
Trouwens, wat vind ik die Kanté een heerlijke speler. Daar wordt ge als tegenstander gek van denk ik, die blijft gewoon gaan.

Tja, heel die helft van de loting zat mee. Chelsea moest Porto uitschakelen, City tegen een in crisis verkerend Liverpool.Dit is het oude Real niet meer.

Hangt er vanaf hoe je het bekijkt natuurlijk. Real heeft echt wel z'n plaats in een halve finale van de CL, maar dat we er dit seizoen zijn geraakt (en nog meedoen om de titel) is inderdaad een klein mirakel. Deze kern op volle sterkte zou gisteren ook beter voor de dag komen. In de competitie valt het gemis van Ramos nog mee, maar gisteren zie je pas écht het verschil met of zonder Ramos. Gisteren stonden er ook 3 of 4 man op het veld die pas terug fit (of misschien zelfs nog niet helemaal) zijn. Logisch dat uiteindelijk dat ons middenveld fysiek werd overrompeld. Modric speelt op z'n 35e wedstrijd na wedstrijd omdat er quasi geen alternatieven zijn. Onlangs moest er zelfs nog een speler van Castilla opdraven uit noodzaak.Dit is het oude Real niet meer.
PSG speelt wel erg goed, dus ik denk dat het momenteel van niet beter kunnen is.City stelt toch ook maar vrij weinig voor deze eerste helft.
Komt er van als je zonder spits speelt!City stelt toch ook maar vrij weinig voor deze eerste helft.
Daarom dat ik al een tijdje graag Messi zou willen zien spelen voor MC met oa De Bruyne als aangever hé.Komt er van als je zonder spits speelt!
Gewoon lopen moet die doen en het voor de rest simpel houden!Bij Guardiola heb je soms het gevoel dat hij speciaal wilt doen om speciaal te doen. Zeer vreemd om een Jesus en Aguero op de bank te zetten. Kan me niet voorstellen dat KDB het fijner vindt om met een echte spits te spelen.Ploegen zonder (echte) spits, knettergek wordt ik van zo'n voetbal. Was leuk met barca in de hoogdagen, nu oersaai geworden.
Wat ben je nog met die flanken als alles over de grond moet. Dan zie ik psg nog liever bezig eigenlijk. Daar gaat tenminste (meer) dreiging van uit als ze de bal hebben.