UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op deze manier gaat het niets worden vrees ik voor Bayern. Ik zie Bayern wel voluit voor Haaland gaan. Want aanvallend is het echt meerdere niveau’s minder zonder Lewandowski.
Mja zolang Lewandowski nog bij Bayern zit gaan ze (nog) niet voor Haaland gaan lijkt me.

Ik zie ze ook niet Haaland kopen om dan Lewandowski vervolgens zomaar te dumpen.

Mja zolang Lewandowski nog bij Bayern zit gaan ze (nog) niet voor Haaland gaan lijkt me.

Ik zie ze ook niet Haaland kopen om dan Lewandowski vervolgens zomaar te dumpen.
Ze gaan toch iets moeten doen... op dat niveau kan het toch niet zijn dat je geen deftige backup centrumspits hebt? Als er geen jong talent is, investeer dan in een ervaren profiel genre Dzeko of Zlatan (slechts voorbeeldnamen, niet te letterlijk pakken)
choupo moting is niveau jupkesleague... kan je evengoed Bas Dost of Nmecha daar zetten

Toch een 'zwak' Bayern in de tweede helft.
Anderzijds is de afwerking van PSG vandaag ook erg 'zwak'. Hoeveel kansen moet je krijgen? Ze verdienden het vandaag ook niet om te winnen.
Bon PSG uiteindelijk door naar de HF.

Maakt het in de halve finale weer wat makkelijker voor wie ik moet supporteren als City doorgaat :unsure:

Jammer... Zullen dan toch de miljarden worden die dit jaar de CL winnen vrees ik.
Hopelijk de miljarden van onze Kev dan.

't is tegenwoordig mode in de CL om van die gefocuste close-ups met blurred achtergrond te streamen zeker?

PSG terecht door.

Di Maria, Neymar en Mbappe die 3 alleen al tjonge jonge. Die hebben wat laten tonen, juist de afwerking niet. Ook Draxler niet vergeten..

En Bayern was minder goed en misten Lewandowski maar als als dat telt niet natuurlijk, dat een club als Bayern geen degelijke andere spits heeft is toch raar.

Dit is het jaar voor PSG om de CL te winnen, als dat nu niet lukt tja... kweetnie ze dan, dit is hun moment.

Het feit dat Javi Martinez nog moet invallen om zogezegd aanvallend voor dreiging te zorgen zegt al genoeg (veel te veel blessures bij Bayern, of kern niet diep genoeg dat kan ook).

Los daarvan echt genoten van het laatste half uur, het kon nog alle kanten op. Ik ben geen fan van Neymar, maar wel een super sterke match van hem (hoe hij zich daar vrij speelt en de bal op de lat trap in de eerste helft :drool:). Eigenlijk gewoon sterke match van heel PSG, bv. die Gueye op het middenveld, hoe vaak die er tussen zat met een goeie tackle... Di Maria ook op ervaring. En ja, Mbappe, daar schijt Guardiola nu al van in zijn broek, als ManC naar gewoonte hoog wil verdedigen en die kerel ligt telkens in de startblokken om te counteren met zijn snelheid...

Die van Man City denken exact hetzelfde hoor :p

City moet eerst nog voorbij Dortmund.
En ieder team dat in de halve finale zit weet dat ze een kans maken, in voetbal kan alles.

PSG wel favoriet gevolgd door City als ze zich plaatsen, dan Real en dan als laatste Chelsea maar wie weet kan Chelsea verrassen. En in een finale kan alles, een rode kaart of weet ik veel wat , alles kan dan

Cl voetbal is toch echt zalig en dan zie ik net mensen op facebook nog afgeven op PSG , ze vergeten wel dat PSG het had moeten af maken en dat PSG mooi voetbal heeft gebracht. Ik heb zo hard genoten van dat technisch vernuft.

Jammer... Zullen dan toch de miljarden worden die dit jaar de CL winnen vrees ik.
Hopelijk de miljarden van onze Kev dan.
Op zich wel passend dat er dan waarschijnlijk geen kat op de tribunes zit wanneer dat gebeurt :p
Enkel een paar sjeiks misschien.

Het is ook wel niks nieuws natuurlijk, het zijn nu ook gewoon de ploegen met het 'nieuwe' geld die doorstoten (i.t.t. het oude geld met Real Madrid, Chelsea ook eigenlijk).

Velen klagen er over dat het meestal dezelfde teams zijn en willen dat er iets komt die de veel mindere ploegen wat kan helpen maarja, dan gaade mss minder snel ook zo'n topmatchen zien.

Je wil toch geene Atalanta vs PSG zien, je kiest toch voor PSG-Bayern en Liverpool - Real. ;).

Nu zijn dat schitterende affiches.

Velen klagen er over dat het meestal dezelfde teams zijn en willen dat er iets komt die de veel mindere ploegen wat kan helpen maarja, dan gaade mss minder snel ook zo'n topmatchen zien.

Je wil toch geene Atalanta vs PSG zien, je kiest toch voor PSG-Bayern en Liverpool - Real. ;).

Nu zijn dat schitterende affiches.
Af en toe een underdog vind ik toch ook tof. Goed recent voorbeeld is Ajax.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan