Streamz True Detective season 4

Hans Moleman

Well-known member
Eerste 2 afleveringen gezien. Heel sterke Jody Foster. Ook de rest van de cast meer dan ok.

Heerlijke sfeerschepping, die weer wat meer richting seizoen 1 neigt, ondanks het in een volledig andere setting plaatsvindt.

Enige opmerkingskeuh, blijkbaar wordt er enkel nog gevogeld met de bh aan.
 
Vind het tot nu toe echt een sterk seizoen.
De sfeer, mistiek, indigenous cultuur van alaska, de downright unsettling weirde shit soms... Ik ben fan.
 
Laatst bewerkt:
Vind het tot nu toe echt een sterk seizoen.
De sfeer, mistiek, indigenous cultuur van alaska, de downright unsettling weirde shit soms... Ik ben fan.
Ik ben ook mee! S1 vond ik top. S2 en S3 nooit gezien. Zijn die de moeite? Over S2 hoorde ik destijds wel wat mindere dingen…
 
Opnemen in IJsland en zeggen dat het Alaska is....
En uw punt is?


Ik vind dit seizoen tot nu toe wel meevallen. Aparte setting en sfeer wel. Zullen zien of het wat op niveau blijft want het is al halfweg van de 6 afleveringen.
 
Ik ben ook mee! S1 vond ik top. S2 en S3 nooit gezien. Zijn die de moeite? Over S2 hoorde ik destijds wel wat mindere dingen…
Seizoen 1 was subliem. Seizoen 2 heel wat minder. Seizoen 3 daar ergens tussenin imo.

Al lijdt seizoen 2 misschien wel een beetje onder hoe goed dat eerste seizoen was.
 
Al lijdt seizoen 2 misschien wel een beetje onder hoe goed dat eerste seizoen was.
Ik blijf erbij dat moest het niet onder dezelfde naam zijn uitgekomen, dat iedereen S2 vele beter had verteerd.
Na het herbekijken van zowel S1 als 2 liggen ze voor mij eigenlijk op dezelfde hoogte. S1 begint veel sterker. S2 eindigt dan weer beter.
S3 vind ik van begin tot einde eigenlijk een retesaaie drol die ik beter midweg had opgegeven, maar ik kon niet meer wegkijken ofzo.
 
Ik ben heel benieuwd wat de algemene consensus zal zijn als dit seizoen klaar is.

S1 meesterlijk
S2 ondergewaardeerd
S3 degelijk, maar tempo sleept te hard aan met regelmaat

Denk dat ik dit ga wachten tot alles uitgezonden is. Hopelijk terug een sterk seizoen.
 
Gemengde gevoelens. Einde/conclusie nogal out of the blue en lichtjes ongeloofwaardig. Spijtig want dit seizoen was goed begonnen maar hoe langer het duurde, hoe minder het werd eigenlijk. Hier had meer ingezeten, zeker met zo'n setting.
 
Terug
Bovenaan