Streamz True Detective season 4

Vanavond finale gekeken en toch wel zeer teleurgesteld, afleveringen 2 t.e.m. 4 van seizoen 4 waren zeer matig en de finale is helaas nog slechter:

S1 Subliem
S2 Ondergewaardeerd (grootste manco is dat het niet zo goed is als S1)
S3 Goed
S4 Slecht, verhaal had samengevat kunnen worden in 2 afleveringen. Slechte writing en plotholes galore.
 
Laatst bewerkt:
Hier toch van genoten.
Finale was ok, zonder meer.
Voor mij toch wel te goeie personages, acteurs en sfeerschepping om dit slecht te vinden en voor mij echt wel beter dan seizoen 2.
 
Ik vond het een goed seizoen, vooral gedragen door de 2 hoofdrollen en het sterke uitgangspunt.

Eerste 2 afleveringen waren de beste, interessante case en leuke supernatural elementen.

3 en 4 borduurden daar wat op voort zonder veel relevants toe te voegen over de case.

5 was goed, zeker het einde, maar voelde geforceerd en overhaast aan. Veel zijpersonages die plots in de spotlight kwamen en vanalles met de case bleken te maken te hebben. Entertainend maar pover opgebouwd, zeker omdat afleveringen 3&4 niets wezenlijks inhielden en er dus genoeg ruimte was om deze plotlijnen beter voor te bereiden.

Finale was gewoon ok

Zet seizoen 4 op hetzelfde niveau als 2, maar het haalt niet de kwaliteit van 3 en al zeker niet van 1.
 
Terug
Bovenaan