Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Berg die scoutingdromen maar op hé jongens :unsure:
Die allereerste post van mij had wel niks te maken met zijn prestaties aangezien dat nog voor het seizoen was. Ik vond die aankoop toen wat vreemd omdat we al twee spitsen hadden lopen en er toen zeker andere prioriteiten waren.

Achteraf gezien heeft het gelukkig fenomenaal uitgepakt.

Ge zijt mijn quotes vergeten, ik heb hem altijd verdedigd hier als één van de weinigen.
Heb dat lang ook gedaan met Yaremchuk, maar die had het wel verkorven toen die intikkers begon te missen eind vorig seizoen in een match die ons bijna PO1 gekost had.
Ik ben die niet vergeten, maar die pakten niet voor mijn mopje hé. :hug:

Nusa zou dan blijkbaar de deal met Brentford zelf hebben opgezegd
Ergens begrijpelijk. Als ze u niet met 100% volle goesting willen kopen dat ze de boom in kruipen. Als die een goed eind seizoen speelt raskt die wel weg voor een topprijs. Maar Deila met zijn fluwelen handschoentjes altijd... als hij wat ritme heeft en enkele goeie matchen speelt na elkaar haalt hij em er weer uit voor enkele weken WaNt hIj iS NoG MaAr 18 JaAr wE MoEtEn hEm BeScHerMen en er KoMt Zo vEel Af oP HeM. Die kadee speelt hier al 2 jaar...

Ik weet niet wat er van waar is, maar ik lees hier dat er blijkbaar wat juridische problemen waren ivm de annulering van de transfer van Nusa en dat ze dat geld dus maar gebruikt hebben om Thiago binnen te halen.

Er zal wel iets van waar zijn aangezien het om hetzelfde bedrag lijkt te gaan?

Thiago is wel enorm gegroeid. Paar keer live aan het werk gezien onlangs en die zijn aannames en balvastheid zijn echt indrukwekkend.
Ik vond die al van bij zijn start sterk in het samenspel, kaatsen en druk zetten op de verdediging. Alleen deed hij niet het belangrijkste werk van een spits: scoren. Nu hij dat aan de lopende band doet, snap ik wel dat er clubs interesse hebben.

Ik weet niet wat er van waar is, maar ik lees hier dat er blijkbaar wat juridische problemen waren ivm de annulering van de transfer van Nusa en dat ze dat geld dus maar gebruikt hebben om Thiago binnen te halen.

Gemiste kans om de jackpot voor Mechele te krijgen.

Dan begrijp ik eerlijk gezegd niet waarom ze niet voor Skov Olsen zouden gaan, maar ne scorende spits kost natuurlijk ook wel geld...Club zal ´t nie veel kunnen schelen alleszins.

Veel speculatie rond ja maar zou me toch vreemd lijken.

Dan begrijp ik eerlijk gezegd niet waarom ze niet voor Skov Olsen zouden gaan, maar ne scorende spits kost natuurlijk ook wel geld...Club zal ´t nie veel kunnen schelen alleszins.

Hij moet zelf nog willen e!

Aan zoiets dacht ik dus ook

Paintsil is nu wel weg, maar hij heeft speciaal een liedje voor Genk geschreven precies.

Autotune was precies broodnodig 😅

Waarschijnlijk was er geen juridische grond om de transfer af te blazen, maar waren er toch te veel zorgen bij Brentford over de medische tests van Nusa

Terug
Bovenaan