Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Dus ook met de coach? Of laten ze hem een nieuwe ploeg bouwen voor volgend jaar?

Geen fan van veel van zijn keuzes de laatste tijd. Maar als ge ziet wie er in het laatste jaar vertrokken is en wat er in de plaats gekomen is, zou het wraakroepend zijn om die buiten te gooien.
Maar ja, het publiek begint zich te roeren. Dus het zou me niet verbazen...

En hoeveel bouwen er gaat zijn, is afwachten... Er komen toch sombere financiële signalen naar buiten. En er wordt actief gepraat over het afslanken van de kern en jongeren doorschuiven gecombineerd met een redelijk verlies owv de tegenvallende campagne, waardeverlies van spelers en de issues met de fiscus en onze vernieuwingsplannen.

Laatst bewerkt:
Geen fan van veel van zijn keuzes de laatste tijd. Maar als ge ziet wie er in het laatste jaar vertrokken is en wat er in de plaats gekomen is, zou het wraakroepend zijn om die buiten te gooien.
Maar ja, het publiek begint zich te roeren. Dus het zou me niet verbazen...

En hoeveel bouwen er gaat zijn, is afwachten... Er komen toch sombere financiële signalen naar buiten. En er wordt actief gepraat over het afslanken van de kern en jongeren doorschuiven gecombineerd met een redelijk verlies owv de tegenvallende campagne, waardeverlies van spelers en de issues met de fiscus en onze vernieuwingsplannen.
Het voetbal van Vrancken was ook bij KVM soms geniaal maar toch ook daar op de beslissende momenten telkens net niet en die dipjes gehad waar ze het uit handen geven.

Dus ook met de coach? Of laten ze hem een nieuwe ploeg bouwen voor volgend jaar?

Het is bij Genk het seizoen van teveel voor sommigen heb ik de indruk. Vorig seizoen een schitterend boerenjaar gehad maar teveel kwaliteitsverlies daarna. Nu met Munoz en Paintsil ook nog is het helemaal over en bouwen naar een nieuwe ploeg waar Bilal naar alle waarschijnlijkheid eind dit seizoen ook zal vertrekken.

Ik heb alle begrip dat je dit niet meteen kan opvangen maar ik stel ook vast dat Vrancken soms iets teveel aanmoddert. Al meerdere malen Bilal op links geposteerd terwijl dat absoluut niet werkt. Ook het constante roteren van de CV's vind ik niet goed al kan je daar ook zeggen dat niemand dit seizoen uitblinkt. De eene match top en de andere soms flop.

Het enige wat mij echt stoort aan Vrancken is het veel te laat tijdige ingrijpen en zijn bank gebruiken tijdens een match. Ik had toch gehoopt dat iemand als een El Hadj meer zijn kans zou krijgen als Bilal naar de Afrikacup was gegaan maar die komt nog minder eraan te pas als een bv. een Oyen. Ik zie ze Vrancken niet ontslaan dit seizoen maar volgend jaar zou wel is alles bepalend kunnen worden voor hem. Hangt er natuurlijk ook vanaf welke kern hij krijgt. Ipv altijd naar de coach te kijken mag er ook wel is naar De Condé gekeken worden.

De Condé heeft zeer veel goeds gedaan, maar de laatste twee jaar is het een pak minder. Ik mag hopen dat dat in de interne evaluatie serieus naar boven komt.

Ja Genk slaagt erin om elk seizoen tijdens de winterstop het alsnog te verknallen door sleutelspelers te laten gaan.
Je zou denken dat ze na Pozuelo, Onuachu etc toch lessen hebben getrokken?

Dan toch nog recordtransfer: niet Nusa, wel Thiago voor 37 miljoen euro naar Brentford

Ging het hier ook komen zetten, rare wending ! Snap Brentford niet echt.. Ze willen een snelle, wendbare flankspeler voor 37 miljoen en uiteindelijk kopen ze een grote, bonkige spits.. Duidelijk geld teveel zonder echt te weten wat ze willen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan