Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk nog van niet, maar aangezien die normaal in Brugge ging blijven zit daar ook geen druk achter.Is die transfer van Nusa nu eigenlijk doorgegaan?
Heel rare transfer. Tijdens de winter dan ook nog. Gent vergooit hun seizoen wel compleet. Ze komen daar echt volk tekort nu.Cuypers voor 12 miljoen naar Chicago Fire.
Gohja ik denk dat de keuze niet alleen sportief zal zijn. Gaat daar vermoedelijk veel verdienen en in Amerika gaan wonen heeft voor hem misschien wel iets.Cuypers kan toch ook beter dan dat...jammer.
Wij daarentegen wel. Meest bepalende speler dit seizoen en nu wordt het echt zeer armzalig op onze flanken.Speler die ik niet zou missen.
Dus ook met de coach? Of laten ze hem een nieuwe ploeg bouwen voor volgend jaar?Wij daarentegen wel. Meest bepalende speler dit seizoen en nu wordt het echt zeer armzalig op onze flanken.
Het is duidelijk dat de club het opgegeven heeft voor dit seizoen.
Dus ook met de coach? Of laten ze hem een nieuwe ploeg bouwen voor volgend jaar?
Het voetbal van Vrancken was ook bij KVM soms geniaal maar toch ook daar op de beslissende momenten telkens net niet en die dipjes gehad waar ze het uit handen geven.Geen fan van veel van zijn keuzes de laatste tijd. Maar als ge ziet wie er in het laatste jaar vertrokken is en wat er in de plaats gekomen is, zou het wraakroepend zijn om die buiten te gooien.
Maar ja, het publiek begint zich te roeren. Dus het zou me niet verbazen...
En hoeveel bouwen er gaat zijn, is afwachten... Er komen toch sombere financiële signalen naar buiten. En er wordt actief gepraat over het afslanken van de kern en jongeren doorschuiven gecombineerd met een redelijk verlies owv de tegenvallende campagne, waardeverlies van spelers en de issues met de fiscus en onze vernieuwingsplannen.
Dus ook met de coach? Of laten ze hem een nieuwe ploeg bouwen voor volgend jaar?
Dan toch nog recordtransfer: niet Nusa, wel Thiago voor 37 miljoen euro naar Brentford