Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Jaja dat werd aan het begin van het seizoen gezegd, de transfers die gedaan worden verraden meer ambitie.
We zijn vorig seizoen 11des geëindigd he, een serieuze kwaliteitsinjectie was sowieso nodig.

Ik denk niet dat het bestuur nu ineens gaat zeggen dat Anderlecht voor de titel gaat, dat brengt alleen maar onnodige druk.

Tuurlijk gaan ze dat niet zeggen naar de buitenwereld toe.

Maar het zijn wel allemaal namen die gehaald worden, dat doet ge mijn inziens niet als ge voor plaatsje 3 wilt strijden.

Anderlecht is daar beland omdat het vorige bestuur geld uitgaf dat er nog niet was. Zoals CL begroten terwijl het niet behaald werd. Daar is het allemaal mee begonnen. Coucke heeft als solo slim ook niet de goede dingen gedaan in het begin maar dat heeft hij zelf recht gezet

Nu weten ze wel wat ze mogen uitgeven
Maar ook vooral door belachelijke lonen te geven aan spelers die niet waard waren. Vooral Devroe dan. Deze ploeg toch ook wel een resem grootverdieners ondertussen. Allemaal goed als het goed uitdraait, maar als we geen Europese groepsfases halen heb je wel een probleem denk ik.

Maar ook vooral door belachelijke lonen te geven aan spelers die niet presteren. Vooral Devroe dan. Deze ploeg toch ook wel een resem grootverdieners ondertussen. Allemaal goed als het goed uitdraait, maar als we geen Europese groepsfases halen heb je wel een probleem denk ik.
Onder andere maar het vorige bestuur heeft op het eind de bal ferm kapot gedaan. Als je HVH liet doen had die Mitrovic toen ook last minuut terug gehaald voor veel geld. Nu weten we ook waarom Coucke dat tegenhield.

Volgens Het Nieuwsblad betaalt paars-wit amper 3 miljoen euro aan Dortmund. Mits enkele bonussen kan dat bedrag wel nog oplopen tot 3,5 à 4 miljoen euro. Toch minder dan de 5 miljoen die Dortmund gisteren nog wilde. Het is nu enkel nog wachten op de officiële aankondiging.

3 miljoen. Koopje. Die Fredberg kan goed onderhandelen. Das vrij duidelijk

Wel heel benieuwd naar zijn loon. Dat lijkt mij een grotere last op ons financiën.

Lijkt mij nog steeds ons grote probleem, zeker omdat je nog altijd voor zeer matige spelers veel centen geeft per jaar met oa Diawara, Rits (Raman?). En de nieuwe namen lijken mij toch ook niet voor een zakske chips te zijn gekomen. Men is duidelijk al in gegaan.

Laatst bewerkt:
Volgens Het Nieuwsblad betaalt paars-wit amper 3 miljoen euro aan Dortmund. Mits enkele bonussen kan dat bedrag wel nog oplopen tot 3,5 à 4 miljoen euro. Toch minder dan de 5 miljoen die Dortmund gisteren nog wilde. Het is nu enkel nog wachten op de officiële aankondiging.

Als het effectief slechts 3 mil is dan doe je toch wel een goede zaak lijkt me

Als het effectief slechts 3 mil is dan doe je toch wel een goede zaak lijkt me
Idd. Vind ik ook (wel rekening houden met zijn giga salaris wss). Knappe transferperiode van Anderlecht.

Officieel nu voor Alzate, nog een jaar extra gehuurd door Standard. Topper die terug voor evenwicht moet kunnen zorgen.

Wel heel benieuwd naar zijn loon. Dat lijkt mij een grotere last op ons financiën.

Lijkt mij nog steeds ons grote probleem, zeker omdat je nog altijd voor zeer matige spelers veel centen geeft per jaar met oa Diawara, Rits (Raman?). En de nieuwe namen lijken mij toch ook niet voor een zakske chips te zijn gekomen. Men is duidelijk al in gegaan.
Dit...het kan inderdaad allemaal goed zijn dat er zuiver op de transfersommen een mooie winst is gemaakt sinds de vorige wintertransferperiode, maar die besparingen op de loonlast door het vertrek van een Refaelov en Trebel, veel zal daar toch niet meer van overschieten.
Rits, Dolberg, Vazquez, Flips, Patris, Dupé...die komen toch niet allemaal voor een appel en een ei spelen? En Delaney en Augustinsson huurt ge ook niet bij Sevilla voor niks é. Als je met die kern geen Europees haalt dan heb je toch weer een probleem denk ik, of 't moet zijn dat je op een paar van die jongere gasten nog een mooie meerwaarde kunt realiseren, dan zijt ge rap terug vertrokken.

Dit...het kan inderdaad allemaal goed zijn dat er zuiver op de transfersommen een mooie winst is gemaakt sinds de vorige wintertransferperiode, maar die besparingen op de loonlast door het vertrek van een Refaelov en Trebel, veel zal daar toch niet meer van overschieten.
Rits, Dolberg, Vazquez, Flips, Patris, Dupé...die komen toch niet allemaal voor een appel en een ei spelen? En Delaney en Augustinsson huurt ge ook niet bij Sevilla voor niks é. Als je met die kern geen Europees haalt dan heb je toch weer een probleem denk ik, of 't moet zijn dat je op een paar van die jongere gasten nog een mooie meerwaarde kunt realiseren, dan zijt ge rap terug vertrokken.
Nogmaals. Ze zullen wel weten wat ze doen met de loonlasten. Ze spelen daar geen solo slim meer en weten exact hoe ver ze kunnen gaan om niet meer in de problemen te komen.

Mij lijkt het een geslaagde transferperiode te zijn.

Westelspor

PS: grapje al eerder gemaakt door een forumlid dus kudos voor hem
Ik zie dat in westerlo niet goedkomen. Vroeg of laat (ik hoop laat voor hen) zijn die Turken weg en wat dan?
Dan ben ik toch content dat wij door nuchtere Britten gerund worden.

Ga even een overzichtje van ons team maken nu de transferdeadline naderbij komt.

Moris
MacAllister - Burgess - Machida
Lazare - Vanhoutte
Castro Montes - Lapoussin
Puertas
Eckert (Amoura) - Rodriguez (Nilsson)

Op de bank nog Leysen, Rasmussen, Terho, Sadiki, Dony, Sorinola, Elton coma Kabangu
Denk dat we opnieuw voor top 6 kunnen gaan.
verdedigend wat dunnetjes, Vanhoutte is nu al een toptransfer. Lynen is meteen vergeten. Zwakte op de rechterflank (Terho kruipt altijd naar binnen) ongedaan gemaakt met Alessio hoop ik.

en speciaal @bartjeverhaeghe als ie zou melezen: geen enkele huur van Brighton.

We hebben toch wel enkele miljoenen neergeteld voor de spitsen (Rodriguez en Amoura), dat is toch nieuw voor ons. Maar we hebben zeker wat staan op de zicht of spaarrekening. Hopelijk niet in de staatsbon, voor moest het tegenvallen dit najaar

Ik zie dat in westerlo niet goedkomen. Vroeg of laat (ik hoop laat voor hen) zijn die Turken weg en wat dan?
Dan ben ik toch content dat wij door nuchtere Britten gerund worden.

Ga even een overzichtje van ons team maken nu de transferdeadline naderbij komt.

Moris
MacAllister - Burgess - Machida
Lazare - Vanhoutte
Castro Montes - Lapoussin
Puertas
Eckert (Amoura) - Rodriguez (Nilsson)

Op de bank nog Leysen, Rasmussen, Terho, Sadiki, Dony, Sorinola, Elton coma Kabangu
Denk dat we opnieuw voor top 6 kunnen gaan.
verdedigend wat dunnetjes, Vanhoutte is nu al een toptransfer. Lynen is meteen vergeten. Zwakte op de rechterflank (Terho kruipt altijd naar binnen) ongedaan gemaakt met Alessio hoop ik.

en speciaal @bartjeverhaeghe als ie zou melezen: geen enkele huur van Brighton.

We hebben toch wel enkele miljoenen neergeteld voor de spitsen (Rodriguez en Amoura), dat is toch nieuw voor ons. Maar we hebben zeker wat staan op de zicht of spaarrekening. Hopelijk niet in de staatsbon, voor moest het tegenvallen dit najaar
Mjah, wat is het verschil dan? Want die Britten kunnen er bij wijze van spreken niet morgen de stekker uit trekken?

Ik neig ook naar "neen, dat doen ze niet", maar obv wat zeg je dat het bij Westerlo meer risico is?

(Oprechte vraag he btw...)

Terug
Bovenaan