Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Hazard snap ik nog maar ga je Schmeichel halen als 2de keeper? Dupé is immers gehaald om 1e keeper te zijn.
Zitten echt een paar heel bizarre transfers bij deze zomer. Zowel positie als loon gewijs.

Hazard zou meer dan welkom zijn. Zeker als dat betekent dat Dreyer eruit vliegt.

Laatst bewerkt:
Schmeichel snap ik toch ook niet hoor. Hoogstwaarschijnlijk een duur contract terwijl we (voor zover we het al konden zien) al een deftige eerste keeper hebben.

Hazard zal ook een dure vogel zijn maar zal waarschijnlijk wel een meerwaarde betekenen.

Zeker als Raman ook blijft zullen we weer een serieuze loonkost hebben. Europees voetbal halen is dan een must dit seizoen.

Als Thorgan een beetje zijn vormpeil terugvindt, is die te goed voor België en een absolute meerwaarde voor iedere club hier. Maar het is toch een serieuze 'als'. Het is al van oktober vorig jaar geleden dat hij nog eens de 90 minuten vol heeft gemaakt in een competitiematch, als ik transfermarkt mag geloven. De laatste jaren ook minstens 1 blessure gehad die hem voor langere tijd het spelen belette. Bij PSV zich ook niet kunnen doorzetten (maar ook daar een maand geblesseerd geweest). Je neemt daar toch een serieus risico mee als je daar een zeer dik contract aan hangt.

Laatst bewerkt:
Kdenk dat we er over eens waren dat Patris die eerste match rotslecht was? Nuja, gans Anderlecht dan wel natuurlijk tegen Union.

En Schmeichel halen, das toch gewoon een soort van prestige transfer, niet?

Is geblesseerd aan zen hand , en Sardella is ni slecht bezig , buiten die tegengoal van gisteren.
Of we hadden wat meer ons best kunnen doen om Sadiki te houden?

Los daarvan hoor je dat Fredberg geen “grote” contracten meer wil geven aan jeugdspelers. Maar haalt dan wel spelers die op het eerste zicht overbodig lijken, of overpayed worden.

Dat zo een Dreyer bv bij hetzelfde management kantoor zit/zat als Fredberg vind ik bv al een verontrustend signaal.

Los daarvan hoor je dat Fredberg geen “grote” contracten meer wil geven aan jeugdspelers. Maar haalt dan wel spelers die op het eerste zicht overbodig lijken, of overpayed worden.

Dat zo een Dreyer bv bij hetzelfde management kantoor zit/zat als Fredberg vind ik bv al een verontrustend signaal.
Een nieuwe dure keeper terwijl jullie (toch volgens dit forum) reeds een prima 1e keeper hebben is helemaal :crazy:

Fredberg heeft maar een beperkte contractduur, dus logisch dat hij eerder korte termijn denkt. Deze periode moet in de roos zijn en dan kom je sneller uit bij ‘oude glorieen’ of gevestigde waarden maar die kosten wel een pak meer aan loon dan de jonkies.
Opnieuw, zijn transfers zijn niet allemaal geslaagd..

Opnieuw, zijn transfers zijn niet allemaal geslaagd..
Die van Mannaert bij Club ook niet hé, maar voor elke Nusa mag je 2 Yaremchuks aankopen :biglaugh:

Ik snap perfect dat er op korte termijn resultaten gehaald moeten worden, maar je zou toch denken dat Coucke lessen heeft getrokken van vroeger en nu iets minder riant lonen gaat uitdelen?... als ik me niet vergis hebben jullie terug opnieuw een zeer ruime kern om toch enkel competitie mee te spelen, nee?

Tis natuurlijk makkelijk om op de nieuwe transfers te schieten terwijl den helft er nog geen 2 weken zijn 😂
Schmeichel snap ik niet , is die Coosemans dan zo slecht ? Ofwel is Dupe ni echt een zekerheid .
Thorgan Hazard is volgens mij te goed voor de JPL als die fit en matchritme heeft, zou toch een dikke versterking zijn imo .
Ik ga de rekening nog niet maken van Fredje en Brian , vind ik gewoon te vroeg

Terug
Bovenaan