Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderlecht aan het onderhandelen met Thorgan Hazard en Kasper Schmeichel.
Zitten echt een paar heel bizarre transfers bij deze zomer. Zowel positie als loon gewijs.Hazard snap ik nog maar ga je Schmeichel halen als 2de keeper? Dupé is immers gehaald om 1e keeper te zijn.
Patris aan €4 mio snap ik ook niet. Oké Murillo is nu wel weg maar blijft veel geld voor een bankzitterZitten echt een paar heel bizarre transfers bij deze zomer. Zowel positie als loon gewijs.
Hazard zou meer dan welkom zijn. Zeker als dat betekent dat Dreyer eruit vliegt.
Gohja heeft een landurig contract getekent. Dus hopelijk komt die in de toekomst in de ploeg. Is ook Belg.Patris aan €4 mio snap ik ook niet. Oké Murillo is nu wel weg maar blijft veel geld voor een bankzitter
Is geblesseerd aan zen hand , en Sardella is ni slecht bezig , buiten die tegengoal van gisteren.Patris aan €4 mio snap ik ook niet. Oké Murillo is nu wel weg maar blijft veel geld voor een bankzitter
Of we hadden wat meer ons best kunnen doen om Sadiki te houden?Is geblesseerd aan zen hand , en Sardella is ni slecht bezig , buiten die tegengoal van gisteren.
Een nieuwe dure keeper terwijl jullie (toch volgens dit forum) reeds een prima 1e keeper hebben is helemaalOf we hadden wat meer ons best kunnen doen om Sadiki te houden?
Los daarvan hoor je dat Fredberg geen “grote” contracten meer wil geven aan jeugdspelers. Maar haalt dan wel spelers die op het eerste zicht overbodig lijken, of overpayed worden.
Dat zo een Dreyer bv bij hetzelfde management kantoor zit/zat als Fredberg vind ik bv al een verontrustend signaal.

Fredberg heeft maar een beperkte contractduur, dus logisch dat hij eerder korte termijn denkt. Deze periode moet in de roos zijn en dan kom je sneller uit bij ‘oude glorieen’ of gevestigde waarden maar die kosten wel een pak meer aan loon dan de jonkies.Of we hadden wat meer ons best kunnen doen om Sadiki te houden?
Los daarvan hoor je dat Fredberg geen “grote” contracten meer wil geven aan jeugdspelers. Maar haalt dan wel spelers die op het eerste zicht overbodig lijken, of overpayed worden.
Dat zo een Dreyer bv bij hetzelfde management kantoor zit/zat als Fredberg vind ik bv al een verontrustend signaal.
Die van Mannaert bij Club ook niet hé, maar voor elke Nusa mag je 2 Yaremchuks aankopenOpnieuw, zijn transfers zijn niet allemaal geslaagd..

Vergeleken met de gemiddelde JPL keeper of met Schmeichel?Schmeichel snap ik niet , is die Coosemans dan zo slecht ?
Allee dan laat die Schmeichy maar komen danVergeleken met de gemiddelde JPL keeper of met Schmeichel?
Ja.
2 goeie keepers die allebei gaan willen spelen ... tja, ik zou het niet doen eerlijk gezegdAllee dan laat die Schmeichy maar komen dan