Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Delaney heeft ook getekend dus geld is al wegKnappe transfer van Vinnie the Prince. Rits is compleet terugbetaald se!

Goh lijkt me wel correct. Is ook steeds maar 2de keuze en heel blessuregevoelig. Voor hem ook wel een mooie kans3 miljoen en 2 miljoen bonussen. Is dat niet echt weinig?
Of weet de medische staf dat die jamais langere tijd fit kan blijven?
Heeft zich nooit echt kunnen bewijzen he, 24 jaar en nog steeds geen volwaardig seizoen kunnen spelen... Als een Haaland er tegen loopt spat ie uit elkaar voor twee jaar vrees ik.3 miljoen en 2 miljoen bonussen. Is dat niet echt weinig?
Intrensiek nen hele goeie verdediger , maar tel is hoeveel wedstrijden dat die topfit is geweest .3 miljoen en 2 miljoen bonussen. Is dat niet echt weinig?
Altijd zonde zoiets.Intrensiek nen hele goeie verdediger , maar tel is hoeveel wedstrijden dat die topfit is geweest .
Kan ik inkomen. Evenwel blijf je bij Club NXT wel het aanhangsel van ‘de grote jongens’ en heb je bij Beerschot, Beveren, Oostende toch meer een eigen identiteit en dynamiek. Snuif je ook andere lucht op.
Mijn mening:
- Ten eerste heeft Sandra vorig seizoen amper 1000 minuten 1B gespeeld, de rest van de tijd vooral bank 1e elftal. Een volledig seizoen elke match in de basis staan, primeert daar toch op. "Nog een seizoen bij Club Nxt" gaat wederom vooral bankzitten in 1A zijn en af en toe meespelen bij Club Nxt.
- Ten tweede speel je bij Beerschot voor 5000/6000 man. Bij Club Nxt voor 250 man, als je vrienden en familie eraf trekt. Bij Beerschot heb je bovendien naast de passionele achterban ook nog eens de extra druk om voor promotie te strijden terwijl je bij Club Nxt geen druk hebt omdat je niet kan promoveren.
- Ten derde is het verschil tussen een buitenlandse club die tegen degradatie strijdt en een Belgische club die voor promotie strijdt toch niet verwaarloosbaar. Ook de druk en de stress bij een club die tegen degradatie vecht, is een pak zwaarder dan die bij promotie. Bij Excelsior is hij in een compleet andere omgeving en dient hij alleen om te gaan met de druk, bij Beerschot kan hij bij wijze van spreken bij de mama blijven wonen. Rotterdam is niet de andere kant van de wereld, maar 3 uur heen en 3 uur terug is toch al een dagtripje.
- Ten vierde is het een beetje misplaatst om een leuk resultaat afgelopen weekend te gaan gebruiken om te zeggen dat het een goeie ploeg is. Ze werden namelijk compleet weggespeeld, verdienden geen punt, en ontsnapten vorig jaar maar vrij nipt aan degradatie en dat gaat dit seizoen niet veel anders zijn hoor.
Maar bon. Voor zover ik weet, was er geen officiele interesse van Beerschot zelf. Alleen een aantal supporters die het wel een goeie transfer (huur) voor ons vonden.
Delaney officieel. Aankoop nr 10
optie aankoopIs toch een huurovereenkomst?
Nog nooit van gehoordKunnen de Anderlecht-watchers hier wat meer vertellen over jullie ex-jeugdspeler Mohamed Guindo? Ik heb geen verwachtingen van btw.

Was een ruw talent die men van de straat heeft geplukt. Werd gezien als een speler die mits veel schaafwerk de eerste ploeg kon halen. Scoorde aanvankelijk vlot, maar begon wat te stagneren, bij de beloften ging het allemaal wat moeizamer, en ging het mentaal allemaal niet te bien, en is dan maar naar Italië getrokken.Kunnen de Anderlecht-watchers hier wat meer vertellen over jullie ex-jeugdspeler Mohamed Guindo? Ik heb geen verwachtingen van btw.