Had dankzij Verbrugge en Duranville vooral een heel mooi budget om de markt op te gaan. Spelers die zelfs Luc Devwoe voor een mooi bedrag van de hand kan doen.
Trebel en Refaelov geen nieuw contract geven nu ook niet echt een verdienste. En Olsson met verlies verkocht.
Inkomend heb ik dan weer mijn vragen bij het aantrekken van veel centrale middenvelders, voor wss een stevig loon, terwijl bv een grootverdiener als Diawara daar nog rondloopt. Dupe en Mendell mooie signings vanuit een financieel oogpunt. Dolberg en Flips voor een ok bedrag. Maar van de rest zeg ik toch ook niet, amai wat een koopje. 8 miljoen voor een flank Patris - Dreyer vind ik bv heel veel.
Heel benieuwd naar wat hij nog voor de flank bij zal halen. En of we nog van Raman en Diawara zullen afraken. En dan wordt het afwachten in welke mate zijn transfers zullen renderen. Een 11de plaats zal het niet worden. Maar er is toch redelijk wat geld uitgegeven, dus we mogen ook wel wat meer verwachten imo.
Waar ik maar wil zeggen dat we er niet te snel de grote heiland van moeten maken. Die fout maakte men ook al met (to)Verbeke.