Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Kweet niet of het hier past, maar Kevin Mirallas is aangesteld als technisch directeur bij Eendracht Aalst.

Laatste maand is echt een rollercoaster van vreemde zaken binnen de club wel.

2 clubs(Spaanse en Franse) komen opzetten voor Munoz. Munoz zelf ziet een transfer wel zitten maar enkel als alles klopt. Hij is graag in Genk. Als Munoz nog vertrekt is Deman(met zware concurrentie van Antwerp)topprioriteit. Deman zou wel eens overhaald kunnen worden omdat hij dan titularis wordt.
Gaat naar Werder Bremen.

Nergens bevestigd dat die info van DDC komt. De poster heeft "interne kennis", maar het is iemand compleet ongerelateerd die aanhaalt dat het van DDC zou komen. Maar die iemand heeft nul interne kennis en telt dus als "speculatie".

Had dankzij Verbrugge en Duranville vooral een heel mooi budget om de markt op te gaan. Spelers die zelfs Luc Devwoe voor een mooi bedrag van de hand kan doen.

Trebel en Refaelov geen nieuw contract geven nu ook niet echt een verdienste. En Olsson met verlies verkocht.

Inkomend heb ik dan weer mijn vragen bij het aantrekken van veel centrale middenvelders, voor wss een stevig loon, terwijl bv een grootverdiener als Diawara daar nog rondloopt. Dupe en Mendell mooie signings vanuit een financieel oogpunt. Dolberg en Flips voor een ok bedrag. Maar van de rest zeg ik toch ook niet, amai wat een koopje. 8 miljoen voor een flank Patris - Dreyer vind ik bv heel veel.

Heel benieuwd naar wat hij nog voor de flank bij zal halen. En of we nog van Raman en Diawara zullen afraken. En dan wordt het afwachten in welke mate zijn transfers zullen renderen. Een 11de plaats zal het niet worden. Maar er is toch redelijk wat geld uitgegeven, dus we mogen ook wel wat meer verwachten imo.

Waar ik maar wil zeggen dat we er niet te snel de grote heiland van moeten maken. Die fout maakte men ook al met (to)Verbeke.
Als er iets gebeurt met Debast of Jan, zit je alleen nog maar met Lissens als back-up (of Kana eventueel, maar doe die jongen dat alsjeblieft niet meer aan). Dus best nog een CV bijhalen denk ik dan.

Als er iets gebeurt met Debast of Jan, zit je alleen nog maar met Lissens als back-up (of Kana eventueel, maar doe die jongen dat alsjeblieft niet meer aan). Dus best nog een CV bijhalen denk ik dan.
Butera de perfecte back up daar. Alleen is die ook nog aan het recupereren van een zware blessure.

Die kunt ge nu echt niet meer verkopen, daar vind je nooit of te nimmer nog een deftige vervanger voor op dit moment, zelfs niet met zo'n zak geld. Zoals die soms langs verdedigers glijdt alsof ze er niet eens staan...

Terug
Bovenaan