Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Ajax zou Avila mogelijks gaan halen. Wat zeggen de Antwerp supporters hierover?
Heeft wel enkele vijzen los dus past goed bij ons. Vind hem eigenlijk nog niet klaar voor een stap hogerop, qua offensieve impulsen vind ik hem toch tegenvallen. Al is de Eredivisie misschien wel een goede tussenstap.

Ik lees 13 miljoen in De Telegraaf, voor dat geld kan je hem moeilijk houden. Ik zie dat Deman een mogelijke optie is als vervanger.

Heeft wel enkele vijzen los dus past goed bij ons. Vind hem eigenlijk nog niet klaar voor een stap hogerop, qua offensieve impulsen vind ik hem toch tegenvallen. Al is de Eredivisie misschien wel een goede tussenstap.
Merci voor de informatie. Nu nog even wachten wat de Antwerp supporters zeggen :unsure:

Onderschatte voetballer, den Hannes. Debast en Vertonghen hebben zeker ook kwaliteiten, maar Delcroix wordt vaak over gekeken of krijgt weinig kansen.

Is dat een 6? Want ik ben Diawara zijn fratsen wel beu ondertussen 😅
Is gewoon nog maar een schim van de speler die hij ooit was. Zeer raar positiespel ook. Hoeveel heeft Leoni al niet mogen opkuisen van Diawara - Rits …

Toch bizar transferbeleid voorlopig. Nog een centrale middenvelder erbij, terwijl we geen enkele deftige flankspeler hebben …

Terug
Bovenaan