Rits is toch een speler die de laatste jaren enorm nuttig is geweest voor Club en enkele erg sterke seizoenen heeft gekend. Ik weet nog dat iedereen smalend deed toen we hem kochten van Mechelen. Uiteindelijk was hij voor een kleine 2 miljoen een dikke voltreffer.
Hij is nog maar net 30 geworden. Die blessure vorig jaar heeft er misschien wel een beetje ingehakt waardoor hij de boot bij Club ook verder gemist heeft. Ik denk dat die toch nog heel nuttig kan zijn voor elke ploeg in België.
Hij is nog maar net 30 geworden. Die blessure vorig jaar heeft er misschien wel een beetje ingehakt waardoor hij de boot bij Club ook verder gemist heeft. Ik denk dat die toch nog heel nuttig kan zijn voor elke ploeg in België.
Hij is out geweest na een lange blessure tot Nieuwjaar.. Daarna kwam hij gewoon in een ploeg die al lang in een dal zat. Daar kon een Rits niet veel aan veranderen tbh.vorig jaar vond ik hem ook al duidelijk minder dan in zijn eerste jaren bij Club al verzoop hij mss gewoon mee in de algemene malaise?

.