Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is meer een stofzuiger eigenlijk. Verzet wel veel nuttig werk.Hoe is hij in het samenspel?
Kan hij het spel enigszins verdelen Vanop de 6?
Denk niet dat Tudor een korte termijn oplossing is. Heeft 0 minuten senioren voetbal op de teller hé. En Dreyer zou ik op de bank of op de vlieger zetten.IK zou die Tudor op de plek zetten van Dreyer en Dreyer op den 10 maar wie ben ik![]()

staat bij Deila zo te zien wel trapje lager dan RitsTrue maar Nielsen is toch een completere speler?
Is me ook opgevallen en ik begrijp niet echt waarom. Misschien laat hij het wat hangen op training?staat bij Deila zo te zien wel trapje lager dan Rits
we hebben meer dan voldoende matchen op een jaar, dus Nielsen gaat echt wel zijn kansen krijgenIs me ook opgevallen en ik begrijp niet echt waarom. Misschien laat hij het wat hangen op training?
Vanaken - Vetlesen - Onyedika lijken me wel de titularissen te worden. Al is het wel zonde om iemand als Nielsen op de bank te moeten zetten.
6 september voor BelgiëNa Teuma en El Azzouzi 3de middenvelder. Leegloop gaat verderdat het maar snel 31 augustus is.
En vanmorgen zag ik nog een bericht dat hij ging blijven. Zien wat er klopt. Zou wel een straffe transfer zijn voor Antwerp.
Persoonlijk geen fan van, maar wel een goeie speler voor de jupkes league.
Zou idd wel straffe transfer zijn, als ze CL halen zal er wel wat vanaf kunnen.En vanmorgen zag ik nog een bericht dat hij ging blijven. Zien wat er klopt. Zou wel een straffe transfer zijn voor Antwerp.
6 september voor België
Krijgt veel haat, maar is iemand met een goede kap en een waanzinnige biem als schot. Dat zijn 6-8 gemakkelijke doelpunten in de JPL en vermoedelijk een stukje meer. Zou echt wel een leuke slag zijn als het voor het juiste bedrag is. Er zit geen winstmarge meer op en hij overstijgt de JPL niet, hij zou gewoon één van de beste spelers hier zijn. Een transfer om de status in de JPL vast te leggen, niet om in Europa verder te komen.
Persoonlijk geen fan van, maar wel een goeie speler voor de jupkes league.
Lijkt mij straf dat Ajax die voor 3-4 miljoen laat gaan. Ik acht de kans zelfs onmogelijk eerlijk gezegd.Krijgt veel haat, maar is iemand met een goede kap en een waanzinnige biem als schot. Dat zijn 6-8 gemakkelijke doelpunten in de JPL en vermoedelijk een stukje meer. Zou echt wel een leuke slag zijn als het voor het juiste bedrag is. Er zit geen winstmarge meer op en hij overstijgt de JPL niet, hij zou gewoon één van de beste spelers hier zijn. Een transfer om de status in de JPL vast te leggen, niet om in Europa verder te komen.
3-4 mil max voor Berghuis en een verdediger die Pacho kan vervangen erbij? Dat is een stap richting een nieuwe titel.
Overmarsje is toch echt wel iemand die de markt perfect kan navigeren. Dat zal niet lang duren of die zit ergens in de PL. Kan toch echt niet anders. Een Ten Hag zou zo iemand in het bestuur kunnen gebruiken. Maar goed, zijn verleden maakt het penibel voor United/City/Arsenal om hem te gaan halen momenteel.
Waarom zou die in hemelsnaam Brugge willen verlaten voor Anderlecht, daar begrijp ik dus echt niks van.Wel vreemd want die speelt nog veel bij ons :/
Was ook wel geliefd onder de fans dus dit gaat hem niet in dank afgenomen worden.