Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ajax zou nu Ihattaren voor een halfjaar willen huren met optie tot koop. Begrijp er niks van. Oké, als ze hem weer kunnen "oplappen" is het natuurlijk een groot talent, maar vrees dat hij een verloren zaak is.

Ajax zou nu Ihattaren voor een halfjaar willen huren met optie tot koop. Begrijp er niks van. Oké, als ze hem weer kunnen "oplappen" is het natuurlijk een groot talent, maar vrees dat hij een verloren zaak is.
Hebben op zich niet veel te verliezen ermee hè, dus ik begrijp het wel. Voor hetzelfde geld bloeit ie helemaal open en gaat de kassa rinkelen en anders pech.

Al denk ik wel dat een halfjaartje huren te weinig gaat zijn om deftig te oordelen. Recente foto's spreken boekdelen en het zal al genoeg tijd kosten om die kilo's eraf te werken.

Zou toch wel cool zijn mocht Ten Hag die gewoon weer op de rails krijgen.

Na een half jaar gaat men ook perfect kunnen inschatten of het echt het risico waard is.
Vertrouwen in Overmars.

Ihattaren wordt dus een jaar gehuurd met optie tot koop van 2 miljoen. Ajax neemt het volledige loon over. Hij mag zich bewijzen bij Jong Ajax. Ik hoop dat ze hem terug op de rails krijgen, want dan is het echt een koopje. Prima onderhandeld in ieder geval, maar ik mijn verwachtingen zijn vrij laag.

Wat haalt Barca nu binnen 😂
Traore? Barcelona rekent nog op het vertrek van Dembele en zoekt spelers die weinig aanpassing nodig hebben omdat het financieel bijna een must is om de top 4 te halen. Zitten ook nog altijd met de loon cap natuurlijk. Of dat effectief een meerwaarde zal zijn is afwachten maar het is wel duidelijk dat er offensief versterking nodig is nog.

Ousmane Dembele mag weg voor 25 miljoen, daar maken ze mooi 80 miljoen verlies op :rofl:

Het is dit of niks. In de zomer was hij transfer vrij. Is veel te veel geblesseerd. Zijn contract eisen waren ook veel te hoog.

Er is trouwens nog niks zeker. En aubameyang zou alleen komen als dembele vertrekt. Er kan dus nog veel of niks gebeuren.

Ousmane Dembele mag weg voor 25 miljoen, daar maken ze mooi 80 miljoen verlies op :rofl:
Die kerel is echt HET symbool van hun ondergang. Veel te veel gekost. Niks gepresteerd. Constant geblesseerd. En verdiend zoveel dat hij liever op de bank blijft zitten en €€€ krijgt dan te spelen. Net zoals Umtiti.

En dan vorige week nog durven klagen over zijn werkgever op Instagram. Ge moet maar durven. Die kerel is rot.

Naar Chelsea lees ik, wie gaat daar dan weg? CHO of Pulisic wrs :(
De ploeg die het meest concreet zou zijn op dit moment is PSG. Maar dat lijkt ook helemaal niet zeker. Ik zie Dembele gewoon blijven uiteindelijk. Wie wil nu betalen als je binnen 6 maand hem gratis kan ophalen?

135 miljoen - 25 miljoen = 110 miljoen euro verlies.
Komt daar ook nog eens 13 miljoen euro salaris per jaar bij, maal 5, is 65 miljoen euro.

Dembele heeft hun de afgelopen 5 seizoenen dus eigenlijk 200 miljoen euro gekost.
In die tijd heeft hij in amper 14 CL wedstrijden aan de aftrap gestaan (van de 45) en in totaal 24 CL wedstrijden gespeeld, met 7 goals en 3 assists. 3 goals en 3 assists kwamen tegen Ferencvaros en PSV.

Dus op 200 miljoen investeringskost, proberen ze 25 miljoen euro te recupereren. Al zal die in de eerste 2 seizoenen nog wel goed opgebracht hebben qua marketing.

Traore? Barcelona rekent nog op het vertrek van Dembele en zoekt spelers die weinig aanpassing nodig hebben omdat het financieel bijna een must is om de top 4 te halen. Zitten ook nog altijd met de loon cap natuurlijk. Of dat effectief een meerwaarde zal zijn is afwachten maar het is wel duidelijk dat er offensief versterking nodig is nog.
Ja hadd idd op Troare. En is niet omdat dienen ex Barca is dat hij geen aanpassing nodig zal hebben of ook maar iets van meer waarde kan hebben. Buiten snel lopen kan diene toch niets.

Wist zelfs niet eens dat ze ook bezig waren met Aubameyang. Dat is daar toch echt huilen met de pet op.

Dat is precies Anderlecht in het kwadraat. En dan te denken dat Real straks wss Bale loost en dan Mbappe gratis gaat gaan ophalen. Al moeten ze misschien ook eens gaan denken over hun middenveld te vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan