Hans Moleman
Well-known member
Dat media team van ajax toch echt wel iets waar iedere club naar zou moeten streven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maken altijd geweldige filmpjes. Helaas de laatste tijd wat minder. In dat seizoen van de halve finale CL was het echt geweldig.
Dat media team van ajax toch echt wel iets waar iedere club naar zou moeten streven.
Hebben op zich niet veel te verliezen ermee hè, dus ik begrijp het wel. Voor hetzelfde geld bloeit ie helemaal open en gaat de kassa rinkelen en anders pech.Ajax zou nu Ihattaren voor een halfjaar willen huren met optie tot koop. Begrijp er niks van. Oké, als ze hem weer kunnen "oplappen" is het natuurlijk een groot talent, maar vrees dat hij een verloren zaak is.
Ajax zou nu Ihattaren voor een halfjaar willen huren met optie tot koop. Begrijp er niks van. Oké, als ze hem weer kunnen "oplappen" is het natuurlijk een groot talent, maar vrees dat hij een verloren zaak is.
Dat is ook weer waar. Overmars heeft me al vaker verrast.Zou toch wel cool zijn mocht Ten Hag die gewoon weer op de rails krijgen.
Na een half jaar gaat men ook perfect kunnen inschatten of het echt het risico waard is.
Vertrouwen in Overmars.
Traore? Barcelona rekent nog op het vertrek van Dembele en zoekt spelers die weinig aanpassing nodig hebben omdat het financieel bijna een must is om de top 4 te halen. Zitten ook nog altijd met de loon cap natuurlijk. Of dat effectief een meerwaarde zal zijn is afwachten maar het is wel duidelijk dat er offensief versterking nodig is nog.Wat haalt Barca nu binnen![]()
Ousmane Dembele mag weg voor 25 miljoen, daar maken ze mooi 80 miljoen verlies op![]()
Die kerel is echt HET symbool van hun ondergang. Veel te veel gekost. Niks gepresteerd. Constant geblesseerd. En verdiend zoveel dat hij liever op de bank blijft zitten en €€€ krijgt dan te spelen. Net zoals Umtiti.Ousmane Dembele mag weg voor 25 miljoen, daar maken ze mooi 80 miljoen verlies op![]()
Naar Chelsea lees ik, wie gaat daar dan weg? CHO of Pulisic wrsOusmane Dembele mag weg voor 25 miljoen, daar maken ze mooi 80 miljoen verlies op![]()

De ploeg die het meest concreet zou zijn op dit moment is PSG. Maar dat lijkt ook helemaal niet zeker. Ik zie Dembele gewoon blijven uiteindelijk. Wie wil nu betalen als je binnen 6 maand hem gratis kan ophalen?Naar Chelsea lees ik, wie gaat daar dan weg? CHO of Pulisic wrs![]()
Ousmane Dembele mag weg voor 25 miljoen, daar maken ze mooi 80 miljoen verlies op![]()
Ja hadd idd op Troare. En is niet omdat dienen ex Barca is dat hij geen aanpassing nodig zal hebben of ook maar iets van meer waarde kan hebben. Buiten snel lopen kan diene toch niets.Traore? Barcelona rekent nog op het vertrek van Dembele en zoekt spelers die weinig aanpassing nodig hebben omdat het financieel bijna een must is om de top 4 te halen. Zitten ook nog altijd met de loon cap natuurlijk. Of dat effectief een meerwaarde zal zijn is afwachten maar het is wel duidelijk dat er offensief versterking nodig is nog.