Gavin
Well-known member
Zo, net terug van het ziekenhuis. Kleine dagopname na dat van Luuk De Jong te zien vanmorgen, verder gaat het alweer hoor.
Staat ook in schril contrast met de mentaliteit van andere jeugdspelers dus niet rouwig om. Nogal een Giovanni Dos Santosachtig parfum te bemerken.
Het enige dat ik niet begrijp, is waarom die nieuwe spelers geregistreerd konden worden ver voor al deze ingrepen, alleen maar zogezegd omdat Piqué een lager loon aanvaardde. Ze zaten nog steeds zwaar boven de limiet hoor. Al denk ik dat dat ook aansluit bij die boekhoudkundige trucjes, als ik het me nog goed herinner was dat net na die investeringsdeal van La Liga dus daar zal wel weer wat afgesproken zijn. Jammer dat dat dan wel zo rigide bleef voor Messi, als ge Griezmann kunt schrappen viel Messi voor datzelfde geld moeiteloos te verlengen he. Maar dat was nooit het plan allicht als ge ziet hoe ze Griezmann nu wegdoen voor het financiële op het einde van de transferperiode, dus ja.
Yusuf heeft alleszins #11 gekregen, zéééééééér benieuwd naar nu dat Griezmann weg is! En Gavi en Nico mogen Ilaix zijn minuutjes opvullen dus dat is ook geregeld. Fati ook terug fit. Winnen zoals ik hier nog dacht gaat niet nu meer gebeuren na al die verliezen + Griezmann bij Atletico, en spelers als Braithwaite of Luuk De Jong tarten alle verbeelding, maar er staat nog steeds wat kwaliteit en potentieel op dat veld dus hopelijk een goede basis voor de volgende jaren leggen met die namen aangevuld met Frenkie, Pedri en Araujo. Misschien zelfs Mingueza en Garcia, wie weet.
Luuk De Jong, de ster die we nog niet kenden, het begin van het nieuwe tijdperk samen met Depay. Dank, Peter."Maar misschien is het wel een goeie zaak dat Messi vertrekt", verrast Vandenbempt. "Zonder hem kan er een nieuw tijdperk beginnen. Zoals bij het vertrek van Johan Cruijff. Het wordt tijd voor iets nieuws, met sterren die we nog niet kennen. En met de vrijgekomen centen kan je een paar goeie spelers halen."
Als er nu iets is waar de alarmbellen bij mogen afgaan, dan zal het toch wel een jeugdspeler die kansen heeft gekregen maar zich zo begint te gedragen zijn. Het is een goede speler en spijtig dat ie vertrekt, maar met die mentaliteit is een ploeg niets. Het zal me worst wezen of dat hij of zijn entourage daarvoor verantwoordelijk is, het zal er sowieso nooit beter op worden. Dat een ploeg haar sterkhouders overbetaalt, cava nog, maar toch niet broekventjes die buiten wat potentieel nog helemaal niets bewezen hebben om groot geld te vragen. Shit zeg, ge krijgt de kans om uw carrière bij Barcelona te starten na een befaamde opleiding en dan gaat ge naar Leipzig omdat ge zonder tegenprestaties minstens vijf miljoen wilt. Het is nog altijd Barcelona he, als ge speelt naar waarde, zult ge wel genoeg betaald worden daar.Belachelijk beleid bij Barcelona, zo iemand moet je altijd houden
Staat ook in schril contrast met de mentaliteit van andere jeugdspelers dus niet rouwig om. Nogal een Giovanni Dos Santosachtig parfum te bemerken.
Dus Barça laat Griezmann naar een concurrent vertrekken en haalt Luuk de Jong. Ik begrijp dat de situatie van Barça niet ideaal is en dat ze een spits nodig hebben, maar dit is toch wel heel bizar.
Koeman wou een spits, meer niet. Ze geven die dan een Hollander zonder dat die veel kost, iedereen blij, staat los van Griezmann hoor. Ik denk dat ze door die salary cap van La Liga nu ineens maar werk maken van de algehele financiële situatie. Zonder die cap denk ik dat Griezmann blijft, maar met is dat eigenlijk nutteloos als ge nu zijn loon kunt schrappen + 50 miljoen recupereren. Emerson ook nog weg voor iets 30, Ilaix voor 15/20 ... Ik denk dat dat goed aansluit bij het feit dat Messi gratis laten spelen de club zelf niet zou redden, Messi is er niet meer en nog moet er zo gesneden en geld weggegooid worden. Nu Pjanic, Braithwaite, Coutinho en Um Titi nog ... ooit. Al zijn tegen dat die weg zijn Busquets, Piqué en Alba ook uitgerangeerd dus dit lijkt wat tijd kopen voor de great reset om het met iets trendy te zeggen.Uiteraard, maar was dit echt nodig vraag ik me af? Waarom de Jong dan nog halen.
Het enige dat ik niet begrijp, is waarom die nieuwe spelers geregistreerd konden worden ver voor al deze ingrepen, alleen maar zogezegd omdat Piqué een lager loon aanvaardde. Ze zaten nog steeds zwaar boven de limiet hoor. Al denk ik dat dat ook aansluit bij die boekhoudkundige trucjes, als ik het me nog goed herinner was dat net na die investeringsdeal van La Liga dus daar zal wel weer wat afgesproken zijn. Jammer dat dat dan wel zo rigide bleef voor Messi, als ge Griezmann kunt schrappen viel Messi voor datzelfde geld moeiteloos te verlengen he. Maar dat was nooit het plan allicht als ge ziet hoe ze Griezmann nu wegdoen voor het financiële op het einde van de transferperiode, dus ja.
Yusuf heeft alleszins #11 gekregen, zéééééééér benieuwd naar nu dat Griezmann weg is! En Gavi en Nico mogen Ilaix zijn minuutjes opvullen dus dat is ook geregeld. Fati ook terug fit. Winnen zoals ik hier nog dacht gaat niet nu meer gebeuren na al die verliezen + Griezmann bij Atletico, en spelers als Braithwaite of Luuk De Jong tarten alle verbeelding, maar er staat nog steeds wat kwaliteit en potentieel op dat veld dus hopelijk een goede basis voor de volgende jaren leggen met die namen aangevuld met Frenkie, Pedri en Araujo. Misschien zelfs Mingueza en Garcia, wie weet.
.