Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nop het zijn de vrouwen in de jaren '20Dus ge maakt me wijs dat we het normaal moeten vinden dat de 9e op 20 minuten gaat binnenkomen of mis ik iets?
Alsof ge naar de mannen in de jaren '20 aan het kijken bent.
Ik heb gehoord dat Annemiek aan de ketonen zitZijn er mensen die vragen voor een indrukwekkende solo, krijgen ze eentje is het weer niet goed oi22

4 van de 6 met minder dan 20 seconden boven de tijdslimiet. Die gaan een slapeloze nacht tegemoet, terugdenken aan waar ze die laten liggen hebben.6 vrouwen uit de tijdslimiet van (18%)
Zijn er mensen die vragen voor een indrukwekkende solo, krijgen ze eentje is het weer niet goed oi22
OF die zijn gewoon blij dat ze morgen niet nog eens moeten...4 van de 6 met minder dan 20 seconden boven de tijdslimiet. Die gaan een slapeloze nacht tegemoet, terugdenken aan waar ze die laten liggen hebben.

Er is dan ook geen enkele mannenkoers waar ze op de eerste van 3 hellingen de boel volledig dynamiteren, toch niet op deze manier.Dus ge maakt me wijs dat we het normaal moeten vinden dat de 9e op 20 minuten gaat binnenkomen of mis ik iets?
Alsof ge naar de mannen in de jaren '20 aan het kijken bent.

Wanneer komt de etappe met 2 hors categorie cols?OF die zijn gewoon blij dat ze morgen niet nog eens moeten...
Er is dan ook geen enkele mannenkoers waar ze op de eerste van 3 hellingen de boel volledig dynamiteren, toch niet op deze manier.
Moesten ze bij de mannen op deze manier koersen dan kunnen de Jackobsens en Ewans van deze wereld beter afstappen bij de eerste berg zoals Cippolini dat vroeger deed...