Tour de France Femmes 2022

Pinkman

Well-known member
De vrouwen gaan hier al goed om hun plaat. Wat een belachelijke valpartijen, telkens puur onkunde imo.
 
Damn, als ze de val had gezien en toch nog ertussen wou dan mag ze een boete krijgen imo. Hier bracht ze iedereen in gevaar.
Van mij mag je zo iemand uit koers nemen.

Het leek alsof ze de valpartij duidelijk gezien had, maar geen goesting had om te remmen en zich er tussendoor wou laveren. Om dan keihard op Cavalli te knallen. Levensgevaarlijk.
 
Het leek alsof ze de valpartij duidelijk gezien had, maar geen goesting had om te remmen en zich er tussendoor wou laveren. Om dan keihard op Cavalli te knallen. Levensgevaarlijk.
Inderdaad. Bij het beeld van op de moto achter het peloton zie je goed dat ze het weldegelijk gezien heeft. Stopt met trappen en tussen die rensters door wil laveren. Vrij gestoorde dame, en zo knal je één van de favorietes pardoes uit de race.
 
WTF deed die Australische kampioen? Met ogen dicht aan het rijden ofwa?
FDJ zijnde ik gewoon een klacht indienen. Dit kan gewoonweg niet, dit is er los over. Zoiets heb ik nog nooit gezien. Je maakt mij echt niet wijs dat ze die rensters niet gezien heeft.
 
Hoe vaker ik die beelden terug zie hoe meer ik denk dat Cavalli hier gewoon abnormaal veel chance heeft dat ze direct nadien al terug rechtop zit...
Voor het zelfde geld zit ze in een karreke denk ik dan, of is dat overdreven? Die Australische moet minstens 50kph gereden bij die crash (ging net wat bergaf denk ik) wat een klap.
 

Mag haar brein eens laten nakijken. Zwaar schorsen, wat is dit zeg? :oink:
 
Mag haar brein eens laten nakijken. Zwaar schorsen, wat is dit zeg? :oink:
Uit koers pakken en een zware schorsing is hier inderdaad gewoon op zijn plaats. Het feit dat ze dit gewoon zo zegt vind ik al erg genoeg.

Dat je een gaatje ziet tot daar aan toe, maar om daar dan met een rotvaart door te knallen? Nee, gewoon nee.


Cavalli blijkbaar schedelletsel...
 
Jezus, net pas de beelden gezien. Hoe gestoord is dat... Best dat mens eens een IQ en een EQ test laten doen...

Cavalli is nu al zwaar gehavend, maar het had inderdaad nóg veel erger gekund...
 
Dat Cavalli verder rijdt met blijkbaar een schedelletsel is ook al een discussie op zich.

Het zal moeilijk zijn om zoiets a la minute te diagnosticeren, maar is toch iets beangstigend en wat vermeden moet worden..
 
Jezus, net pas de beelden gezien. Hoe gestoord is dat... Best dat mens eens een IQ en een EQ test laten doen...

Cavalli is nu al zwaar gehavend, maar het had inderdaad nóg veel erger gekund...
Had inderdaad véél erger gekund. Uiteindelijk is het nu een soort schampschot... stel u voor dat ze er echt 100% vol in rijdt en in plaats van door te schieten de volledig klap bij Cavalli komt, daar mag je niet aan denken.
 
Hallucinante reactie, wtf man. Nul verantwoordelijkheidszin. Hoe bestaat het dat zo iemand niet onmiddellijk uit de koers genomen wordt? Misschien overdrijf ik nu, ik weet het niet goed, maar hier had makkelijk iemand in kritieke toestand of erger kunnen eindigen.
 
Schandalig in feite hoe die Australische daar rijdt.
En toont ook 0,0 besef van wat ze juist gedaan heeft en hoe fout ze wel niet zat. Het zou je collega maar zijn….
Cavalli met een schedelletsel door madam, tof.

Op zijn minst gewoon linea recta uit de tour zetten.
 
Dit totaal niet, ja ze maakt een inschattingsfout met heel erge gevolgen. Maar Groenewegen maakte bewust een fout
Groenewegen besliste in een split second om de deur dicht te doen, zij had nog tijd om na te denken en rijdt moedwillig een renster aan. Uiteindelijk is het niet anders als een voetballer die voet vooruit tackelt, je weet op zo'n moment echt wel wat de consequenties kunnen zijn.

Ik heb speciaal voor u het beeld stilgezet op het moment dat die gekke Australische Cavalli aanrijdt. Als jij het gat ziet waar ze tegen 50 per uur door kan, dan mag je het zeggen.
Yl3kP8.jpg
 
Terug
Bovenaan