Tour de France Femmes 2022

Van Vleuten pakt dus vandaag geel en de bolletjestrui?
Morgen op de Ballon d'Alsace en de Planche de rest nog eens vernederen?
 
Dus ge maakt me wijs dat we het normaal moeten vinden dat de 9e op 20 minuten gaat binnenkomen of mis ik iets?

Alsof ge naar de mannen in de jaren '20 aan het kijken bent.
 
Straf dat je zo een schade kan aanrichten op zo een parcours.
De grand ballon is geen lievertje. Maar is maar matig tegenover wat je in de Alpen of Pyreneeën kan vinden.
De platzerwasel is taai, maar daarna is het allemaal vlak of afdaling naar Willer-Sur-Thur dus echt maf hoe je zo iedereen kan kapotrijden.
 
6 vrouwen uit de tijdslimiet van (18%)

Zijn er mensen die vragen voor een indrukwekkende solo, krijgen ze eentje is het weer niet goed oi22
4 van de 6 met minder dan 20 seconden boven de tijdslimiet. Die gaan een slapeloze nacht tegemoet, terugdenken aan waar ze die laten liggen hebben.
 
  • Wow
Waarderingen: 515
4 van de 6 met minder dan 20 seconden boven de tijdslimiet. Die gaan een slapeloze nacht tegemoet, terugdenken aan waar ze die laten liggen hebben.
OF die zijn gewoon blij dat ze morgen niet nog eens moeten... :unsure:
Dus ge maakt me wijs dat we het normaal moeten vinden dat de 9e op 20 minuten gaat binnenkomen of mis ik iets?

Alsof ge naar de mannen in de jaren '20 aan het kijken bent.
Er is dan ook geen enkele mannenkoers waar ze op de eerste van 3 hellingen de boel volledig dynamiteren, toch niet op deze manier.
Moesten ze bij de mannen op deze manier koersen dan kunnen de Jackobsens en Ewans van deze wereld beter afstappen bij de eerste berg zoals Cippolini dat vroeger deed...
 
Ja die tweet/post snap ik nu echt niet. Maar best ook dat de beste vrouw ter wereld die torenhoog boven de rest uitsteekt sneller rijdt dat een mannenpeloton dat op z'n dooie gemakje naar boven reed toch? Van Vleuten is geen amateur hé. De renners die toen voorop reden op die klim zaten niet op Strava hoor.
 
OF die zijn gewoon blij dat ze morgen niet nog eens moeten... :unsure:

Er is dan ook geen enkele mannenkoers waar ze op de eerste van 3 hellingen de boel volledig dynamiteren, toch niet op deze manier.
Moesten ze bij de mannen op deze manier koersen dan kunnen de Jackobsens en Ewans van deze wereld beter afstappen bij de eerste berg zoals Cippolini dat vroeger deed...
Wanneer komt de etappe met 2 hors categorie cols?
 
Van Vleuten volle bak naar voor om dan jezelf te laten uitzakken om van fiets te wisselen om dan opnieuw hetzelfde te doen. 🤷
 
Terug
Bovenaan