Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als overmorgen Pogacar in de tijdrit sneller is en 15 seconden neemt dan is het eerder omgekeerd.Vingegaard wint de tour, ie zal em er niet meer afkrijgen
nog 3 etappes om de kentering te maken , meeste kans dan nog de tijdrit denk ek . (tijdrit is dinsdag toch he ?) . Maar evengoed strijd nog tot aan de vogezen.Als morgen Pogacar in de tijdrit sneller is en 15 seconden neemt dan is het eerder omgekeerd.
Rit 17 wordt nog spannend. Maar zoals het er nu uitziet gaan ze gelijk op.
Bwa een col van 4km op einde en ervoor wat op en af maar moet hij wel aankunnen als de percentages niet te hoog zijnTijdrit wordt heel lastig dit jaar is eigenlijk een halve klimtijdrit dus daar zie ik hem niet voor Vingegaard en Pogacar blijven.
Bwa een col van 4km op einde en ervoor wat op en af maar moet hij wel aankunnen als de percentages niet te hoog zijn

Op het eerste zicht was ik het er mee eens maar .. Als je ziet dat ze elkaar op het einde niet konden lossen .. Vingegaard zal gewoon door gehad hebben dat Pogacar poker aan het spelen was en dat hij een counterattack riskeerde.Die Vingegaard blijft maar kijken, vertrek dan zelf man?
Er is nog een tijdrit. Om nu al te zeggen wie van de twee de ronde wint, is dus sowieso nog wat te vroeg.Vingegaard wint de tour, ie zal em er niet meer afkrijgen
Je bedoelt overmorgen, morgen is het eerst nog een rustdagAls morgen Pogacar in de tijdrit sneller is en 15 seconden neemt dan is het eerder omgekeerd.

Ik toch ook wel.Man ik kijk al uit naar dinsdag![]()
Jonas is wel koersslim genoeg om te weten dat UAE iets van plan was met Soler en Yates, A vooraan.'t is toch wel een enorme taaie hé die Vingegaard? Zo op het zicht denk je, die verliest hier seffens geel, maar blijft gewoon volgen, straf.
Mag het nog na een tweede blok van 9(-3) dagen?Pogacar zijn aanval was ietsje minder impressionant als de vorige dagen. Toch wat sleet op? Ach alles gaat beslist worden op Col de la Loze denk ik.
"Die motoren verpesten alles! Ze moeten dringend het aantal verminderen!!!"Ben precies niet alleen gefrustreerd met het constant schakelen naar de man op de motor
Mag het nog na een tweede blok van 9(-3) dagen?
Het is gelukkig geen Playstation, zoals José zou zeggen.
Renaat 2 keer fout schrijven, straf!"Die motoren verpesten alles! Ze moeten dringend het aantal verminderen!!!"
"En nu gaan we live naar onze incompetente man op de motor die niets zinnigs te vertellen heeft, Carl wat zie je daar?"
"Ja ik zie net als jullie op de TV dat Van Aert tijd aan het verliezen is, ongelooflijk voor mij om dit live te mogen meemaken, terug naar jou Karl."