SomeDude
Banned
Renner of motard?Daar moet je toch echt gatachterlijk voor zijn om dat te doen. Sorry voor mijn woordkeuze maar...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Renner of motard?Daar moet je toch echt gatachterlijk voor zijn om dat te doen. Sorry voor mijn woordkeuze maar...
Beiden.Renner of motard?
Soler is ontploft / staat stil maar id jammer voor VA maar ik vrees dat Poels net te goed is.Poels zal dit wel afronden zeker ervaring zat en zou wel eens een ritje verdienen wel al eens LBL maar nog geen GT ritje.

Soler is ontploft / staat stil maar id jammer voor VA maar ik vrees dat Poels net te goed is.
Weer een 2de plaats?![]()
zal.voor volgendd week zijn voor klassement , tijdrit courchevel en desnoods vogezen
En Benootwtf blijft nog 5 man of zo over en daar zit ook nog gewoon Gaudu bij![]()

Vingegaard draait een verzetje kleiner preciesPogacar ziet eruit alsof hij nog geen meter gereden heeft of is dat een valse indruk die ik krijg?![]()
had het over Pog en VingegaardTijdrit wordt heel lastig dit jaar is eigenlijk een halve klimtijdrit dus daar zie ik hem niet voor Vingegaard en Pogacar blijven.