sniper80
Well-known member
Ja zoals optredens... wie ziet dat ooit terug?En tegenwoordig kan niemand nog gewoon naar iets kijken he. Alles moeten ze registeren met hunne gsm.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zoals optredens... wie ziet dat ooit terug?En tegenwoordig kan niemand nog gewoon naar iets kijken he. Alles moeten ze registeren met hunne gsm.
Zitten Pogi & Vinge nu nog in dezelfde groep of niet?
Die rijden toch gewoon allebei op wattages die ze kunnen blijven draaien. Of zo lijkt het toch.
Wout?Er zitten toch wel enkele vrij goede klimmers in die groep Ciccone, Pinault, Uran, Teuns, Landa, Soler, Powless, Woods,... Ik vergeet er waarschijnlijk nog wel één of twee...

Laat ons ook wel eerlijk blijven, tegen de echte klimmers h2h gaat het toch zeer lastig worden.Wout?
Ik had Wout bewust niet in het lijstje toegevoegd, ik hoop dat hij het haalt maar ik denk dat een slotklim van 7 km aan 7.7% met de voorlaatste km aan 9% en de laatste km aan 10% te steil zijn voor WoutLaat ons ook wel eerlijk blijven, tegen de echte klimmers h2h gaat het toch zeer lastig worden.
Wordt genereert veel power, haalt dus een goeie w/kg. Maar zijn motor verbruikt daarvoor ook wel een pak meer dan de rest. Zeker bij een langere klim helpt dat niet.
Als Wout dit wint is dat voor mij nog indrukwekender dan de Ventoux-rit. Er zitten heel goede klimmers in het groepje en er komen nog heel steile stukken aan.
Tussen dat lijstje van vrij goede klimmers kan je hem toch gerust tussen zetten. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat hij gaat winnen vandaag en dat hij beter klimt dan al die mannen. Zeker niet nu ik de percentages van die laatste klim zie, die lijkt mij helaas ook wel wat te stijl voor hem.Laat ons ook wel eerlijk blijven, tegen de echte klimmers h2h gaat het toch zeer lastig worden.
Wordt genereert veel power, haalt dus een goeie w/kg. Maar zijn motor verbruikt daarvoor ook wel een pak meer dan de rest. Zeker bij een langere klim helpt dat niet.