TitaTovenaar
Well-known member
Hoe zit dat met die histamine?
Is dat ook geen boostmiddeltje?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat op de dopinglijst ja.Hoe zit dat met die histamine?

Hij ging wel serieus tekeer inderdaad. Alsof hij door eenVroeg me dat gewoon af.
Net bij vlv zag ik dat.
Hij wist ook goed en snel te benoemen wat hij moest/wou hebben.
En daarna de aanval in![]()

Dat ze ervan profiteren, want volgend jaar komt Djokovic in gesplitste vorm zich bemoeien => Ayuso en Evenepoel.Stel je voor dat één van de twee niet aanwezig geweest zou zijn in deze Tour. Wat zou dat een saaie wedstrijd geweest zijn.
Beetje Federer/Nadal situatie. Beiden tellen elkaar scherp.
Die twee zitten echt in een wedstrijd apart. Toen Pogacar demarreerde, reageerde niemand buiten Vingegaard, want het heeft voor de anderen geen zin.
Pogacar neemt wat tijd terug, maar het is 'maar' 8 seconden.
.Hij vroeg een anti-histaminicum.Staat op de dopinglijst ja.
Zonder voorschrift hang je eraan. Toch zeker in de vorm die je krijgt voor bijensteken aangezien deze ontstekingsremmend zijn.
Klopt volledig. Ik heb zo een Epipen altijd bij mij in de zomer. Ik reageer enorm allergisch op wespensteken. Een kleine 20 jaar geleden ooit gestoken geweest door een wesp in mijn onderlip (tijdens een fietstochtje). Naar spoed moeten gaan omdat gans mijn gezicht en hals was opgezwollen. Nachtje ter observatie moeten blijven ook..Hij vroeg een anti-histaminicum.
Staat niet op de lijst.
Werkt soms zelfs sederend.
Wat je krijgt bij een echte allergische reactie is pure adrenaline (zoals in de Epipen), dat staat wel op de lijst.
H1 antagonisten zijn toch verboden als je geen voorschrift hebt?Hij vroeg een anti-histaminicum.
Staat niet op de lijst.
Werkt soms zelfs sederend.
Wat je krijgt bij een echte allergische reactie is pure adrenaline (zoals in de Epipen), dat staat wel op de lijst.
Zij die begin deze week nog dachten dat de tour gereden was die hebben hun lelijk mispakt!
Ik voel aan mijn water dat zaterdag en zondag het feest gaat worden!
denk ik eigl ook wel , vingegaard zn troeven moeten nog komen in de alpenIk denk nog altijd dat vingegaard vrij makkelijk deze tour gaat winnen. Nu 2 keer er in een feitelijke sprint van 1 km (ok dat is geen sprint maar pogacar kan die Tijdsaanspanning enorm goed aan) bergop verschalkt door pogacar.
Ik denk dat vingegaard nog in 1 van die ritten gewoon nog eens heel zwaar gaat uithalen op pogacar.
Nu ik hoop eigenlijk dat ik fout ben , want ik hoop eigenlijk wel dat pogacar de tour wint.
Wat een gelul weer.Pogacar viel aan op 3km van de meet toen hij zijn ritzege pakte en liep gestaag verder uit tijdens die inspanning.Ik denk nog altijd dat vingegaard vrij makkelijk deze tour gaat winnen. Nu 2 keer er in een feitelijke sprint van 1 km (ok dat is geen sprint maar pogacar kan die Tijdsaanspanning enorm goed aan) bergop verschalkt door pogacar.
Ik denk dat vingegaard nog in 1 van die ritten gewoon nog eens heel zwaar gaat uithalen op pogacar.
Nu ik hoop eigenlijk dat ik fout ben , want ik hoop eigenlijk wel dat pogacar de tour wint.
Ik denk nog altijd dat vingegaard vrij makkelijk deze tour gaat winnen. Nu 2 keer er in een feitelijke sprint van 1 km (ok dat is geen sprint maar pogacar kan die Tijdsaanspanning enorm goed aan) bergop verschalkt door pogacar.
.Pogacar viel aan op 3km van de meet toen hij zijn ritzege pakte en liep gestaag verder uit tijdens die inspanning.
Grote kans wel dat Vignegaard in de Alpen idd ook nog eens uitpakt maar het statement van een sprint van 1 km is gewoon niet correct

Dat heeft er volgens mij ook mee te maken dat Pogacar zich deze Tour De France, meer kan inhouden (omdat hij beseft hoe gevaarlijk Vingegaard is en hij beseft dat hij dit anders cash zal betalen)Wat ik ook zie is dat Pog Vingegaard al een paar keer heeft gelost. Dat heeft ie in 2022 niet gedaan. In 2021 op de Romme en in Tignes is dat gelukt maar het was toen én absoluut zeikweer en Vingegaard was gevallen op de ROmme.
Wat moet Jumbo en Vingegaard anders zeggen? Het valt tegen hé! Fuck onze plannetjes zijn mislukt!Verder begrijp ik dit commentaren niet echt van "Vingegaard zijn ritten moeten nog komen". Die rit met de Tourmalet valt volgens mij ook in die categorie en daar hebben ze Pogacar niet kunnen lossen terwijl ze toch 'all-in' zijn gegaan daar.

Jumbo heeft in die Tourmalet rit inderdaad all-in gespeeld in de hoop de Tour daar dood te maken.Zeggen dat Vingegaard bewust een gaatje liet vallen slaat toch nergens op? Hij moest gewoon lossen hoor. Hij zal daarna inderdaad wel voor zijn eigen tempo hebben gekozen om z'n benen niet te laten ontploffen, maar er was toen wel al effectief een gat.
Verder begrijp ik dit commentaren niet echt van "Vingegaard zijn ritten moeten nog komen". Die rit met de Tourmalet valt volgens mij ook in die categorie en daar hebben ze Pogacar niet kunnen lossen terwijl ze toch 'all-in' zijn gegaan daar.