Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heeft ie ook de bergtrui ???Wout die in het groen op Hautacam wint, zou wel geweldig zijn![]()
![]()
(Ik heb de punten nog niet geteld)die gravel was niet de oorzaak van de val, de stuurfout wel.Die afdeling is gewoon te gevaarlijk door de gravel. Ze hebben gewoon beslist voor wapenstilstand tot aan de voet van hautacam niet meer achter te zoeken
Kniepijn is duidelijk verleden tijd!

Dan heeft ie ook de bergtrui ???(Ik heb de punten nog niet geteld)
Volgens de commentator op Eurosport kan Wout niet met de bollentrui eindigen in Parijs.
Mathematisch kan het, maar de kans is vrij klein lijkt me. Ik zie hem hier ook niet winnen bv.Volgens de commentator op Eurosport kan Wout niet met de bollentrui eindigen in Parijs.
Mathematisch kan het, maar de kans is vrij klein lijkt me. Ik zie hem hier ook niet winnen bv.
Pinot kan ook nog de bergtrui pakken.Vingegaard zal de bollen nog wel meepakken.
Vingegaard zal de bollen nog wel meepakken.
IIRC kijken ze dan wie er het vaakste eerst was op een klim buiten categorie, dan op een klim van 2de categorie, ...Als Wout wint en Pinot eindigt 2e, hebben ze allebeide 67 punten.
En als Geschke later nog die 3 punten zou meepakken die hier eerder vermeld werden, eindigen ze met 3 met 67 punten.
Wat geeft dan de doorslag?
Als Wout wint en Pinot eindigt 2e, hebben ze allebeide 67 punten.
En als Geschke later nog die 3 punten zou meepakken die hier eerder vermeld werden, eindigen ze met 3 met 67 punten.
Welk tempo moet tiesj nu rijden?
De bergpunten van morgen!Als Wout wint en Pinot eindigt 2e, hebben ze allebeide 67 punten.