Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen wel spijtig dat wout zelfs nog niet op een MTB kruipt. :wtf:
Het is al goed met uw onzin, je hebt gelijk jongen.

@vandaag
Deze pakken ze hem toch al niet meer af! Dat gaat vonken geven in Tokio. Als Van Aert in Tokio ook nog de medaille pakt dan eet ik echt mijn schoen op! Jongens wat steekt die kerel toch allemaal uit! :bow::bow:
Onzin voor u misschien.. doet pijn blijkbaar uw ongelijk te moeten toegeven. Ik geef gewoon de feiten weer en dat is helemaal geen onzin. Al de rest (niet voor getraind, ...) zijn excuses.

Kan het vergelijk nu eindelijk stoppen?
Ben het redelijk beu gelezen (en anderen waarschijnlijk ook).

Zoals gezegd zijn het beide top coureurs,maar kan je meer favoriet zijn voor de één dan voor de ander (waar niks mis mee is).

Laat de excuses maar blijven komen... niet voor trainen.. enzovoorts.. enzovoorts.. het wordt lachwekkend. De feiten zijn nog altijd dat hij telkens snel lost in de bergen telkens opnieuw..

Wout traint niet voor de MTB..
En Wout durft zelfs niet starten in een MTB wedstrijd wat een pussy is dat!

Als je niet doorhebt dat MTB'en heel veel extra techniektraining nodig heeft + totaal ander type inspanning dan ben je blind.
Je ziet al in veldrijden dat Wout als het geen egale inspanning is het ook veel lastiger heeft dan vroeger om mee te gaan met Matthieu

Ow ja Remco lost ook altijd in het hooggebergte die jongen gaat nooit een grote ronde winnen!

Maar het is gewoon een feit dat als Matthieu meedoet Wout minder wint :p

Alleen wel spijtig dat wout zelfs nog niet op een MTB kruipt. :wtf:
Het is al goed met uw onzin, je hebt gelijk jongen.

@vandaag
Deze pakken ze hem toch al niet meer af! Dat gaat vonken geven in Tokio. Als Van Aert in Tokio ook nog de medaille pakt dan eet ik echt mijn schoen op! Jongens wat steekt die kerel toch allemaal uit! :bow::bow:
Ik zou dan al beginnen nadenken over een bijpassend sausje voor bij die schoen… :biglaugh:Een medaille winnen lijkt me in de huidige vorm een aan zekerheid grenzend feit…

Dat er hier nog zijn, die na vandaag zelfs, denigrerend willen doen over Wout zijn prestaties.. Te gek voor woorden. Die vergelijking met VDP mag nu wel even stoppen.

Laatst bewerkt:
Dat er hier nog zijn, die na vandaag zelfs, denigrerend willen doen over Wout zijn prestaties.. Te gek voor woorden.
Je loopt een beetje achter, ondertussen zitten we opnieuw aan een rondje Greg bashen... up next: Remco en grote rondes: droomhuwelijk of fata morgana??? :unsure:

Vervolgens rijdt Wout de tijdrit en moeten we bij verlies horen hoe Mathie WEL goud heeft gepakt of bij winst dat hij alleen wint omdat Mathieu er niet bij was :p

Je loopt een beetje achter, ondertussen zitten we opnieuw aan een rondje Greg bashen... up next: Remco en grote rondes: droomhuwelijk of fata morgana??? :unsure:

Vervolgens rijdt Wout de tijdrit en moeten we bij verlies horen hoe Mathie WEL goud heeft gepakt of bij winst dat hij alleen wint omdat Mathieu er niet bij was :p
En als Matje geen goud wint dat hij door de Tour niet genoeg heeft kunnen trainen op het MTB'en!

zo, dat was het dan voor de tour.

Merci voor 91 pagina's (en 1816 berichten) vol te lullen met (soms) de meest idiote vergelijkingen, de successen te vieren van de (halve) Belgen. Graag zien we u weer terug in. het normale wielertopic.

Adieu!

Om de discussie vdp vs Van Aert af te ronden, geef ik graag even de mening van Adrie:

"Wat Wout van Aert dit weekend heeft gepresteerd, is ongezien, maar niet verwonderlijk, vind ik. [...] Wout is een zodanige klasbak dat het eigenlijk niet verwonderlijk is dat hij twee keer won.”

En laten we het nu terug over koers hebben.

Om de discussie vdp vs Van Aert af te ronden, geef ik graag even de mening van Adrie:

"Wat Wout van Aert dit weekend heeft gepresteerd, is ongezien, maar niet verwonderlijk, vind ik. [...] Wout is een zodanige klasbak dat het eigenlijk niet verwonderlijk is dat hij twee keer won.”

En laten we het nu terug over koers hebben.
Een zeldzaamheid uit de mond van Adrie
Normaal is die niet zo gul met lof

Wat een weekend! Spijtig dat ik geen van beide 'live' gezien heb...

5 ritzeges voor de Belgen. Dat is toch al een tijd geleden, niet? Jammer voor Merlier en Teuns, maar hun overwinningen zijn al vergeten, vrees ik...

Toch nog wel een ferme Tour voor Jumbo, ondanks het uitvallen van Roglic en de helft van hun team.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan