Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je ziet wat voor Palmares Van Aert ondertussen heeft.

In 1 tour de rit op de mont Ventoux, de tijdrit en de sprint in Parijs winnen. Wie heeft hem dat nog voor gedaan?

We komen van een lange periode waarin een Belg een goeie coureur was als hij eens een rit in de TdF won he...
Bergrit in be trui: Merckx
Tijdrit als Belg: Vanderaerden in 85(?)
Champs Elysées is van Boonen geleden dacht ik.

Alles tesamen zal het ook wel van Merckx geleden zijn voor de Belgen. Internationaal Weert ik het zo snel niet

Bergrit in be trui: Merckx
Tijdrit als Belg: Vanderaerden in 85(?)
Champs Elysées is van Boonen geleden dacht ik.

Alles tesamen zal het ook wel van Merckx geleden zijn voor de Belgen. Internationaal Weert ik het zo snel niet
Gert Steegmans, of niet?

Jumbo Visma is al belachelijk en Van Aert is daar echt de exponent van.

Die hebben een fantastische eerste rustdag gehad.

Gert Steegmans, of niet?
1975
Walter Godefroot
Drapeau de la Belgique
Belgique
1980Pol Verschuere
Drapeau de la Belgique
Belgique
1981Freddy Maertens
Drapeau de la Belgique
Belgique
1984Eric Vanderaerden
Drapeau de la Belgique
Belgique
1985Rudy Matthijs
Drapeau de la Belgique
Belgique
1990Johan Museeuw
Drapeau de la Belgique
Belgique
1998Tom Steels
Drapeau de la Belgique
Belgique
2004Tom Boonen
Drapeau de la Belgique
Belgique
2008Gert Steegmans
Drapeau de la Belgique
Belgique
2021Wout Van Aert
Drapeau de la Belgique
Belgique

Oh ja Cav won 4x achter elkaar op de Champs-élysées in zijn topjaren, maar hij won nog nooit de groene trui (tot vandaag)
Als beste sprinter ooit, vind ik het wel goed dat hij die trui toch een keertje wint.

Mooi, laat die maar gelijk staan. Het gaat nog een paar jaar duren eer er weer een in de buurt kan komen
Ik vind dit wel goed zo. Cav de beste sprinter ooit, Merckx de beste renner ooit.
De vraag: Wie won de meeste tourritten? Allebei! Ik vind het wel goed zo. :tongue:

Om af te sluiten
The green jersey winner, Mark Cavendish

de Michel zei tot binnenkort dus laten we hopen dat we hem nog af en toe te horen krijgen :)
Na het komende veldritseizoen neemt hij in het voorjaar van 2022 afscheid. Hij is dan namelijk 65 en gaat met pensioen.

Het is gewoon zijn laatste tour en we gaan hem gewoon verder horen tijdens dit seizoen

Edit: @makila het is zijn 2de Groene Trui ;-)

Oh ja Cav won 4x achter elkaar op de Champs-élysées in zijn topjaren, maar hij won nog nooit de groene trui (tot vandaag)
Als beste sprinter ooit, vind ik het wel goed dat hij die trui toch een keertje wint.

Ik vind dit wel goed zo. Cav de beste sprinter ooit, Merckx de beste renner ooit.
De vraag: Wie won de meeste tourritten? Allebei! Ik vind het wel goed zo. :tongue:

Om af te sluiten
The green jersey winner, Mark Cavendish
Cav won de groene trui toch al eens in 2011? Won toen zelfs in de trui in Parijs.

Welk hooggebergte? 1 klim boven de 1500m zat er denk ik in de etappes die Matthieu mee reed

En Matthieu traint ook totaal niet voor zo iets itt Wout.
Laat de excuses maar blijven komen... niet voor trainen.. enzovoorts.. enzovoorts.. het wordt lachwekkend. De feiten zijn nog altijd dat hij telkens snel lost in de bergen telkens opnieuw..

Wout traint niet voor de MTB..

Laatst bewerkt:
Klinkklare onzin.
MVDP heeft nog nooit specifiek op dat klimmen in het hooggebergte getraind en doet dit ook niet om een reden. Hij heeft daar momenteel niks te zoeken, heeft niet de ploeg die hij moet helpen daar noch de ambitie om zelf daar een rit te winnen.
Voor u onzin .. voor mij de reële feiten zwart op wit.. daar komt het op neer dat is alles. Dan kan ik zeggen dat Wout niet traint voor de MTB.. dat is evengrote onzin

Trouwens wie wint er vandaag in de massasprint?..

Maar pas vanaf Matthieu naar huis is!

Vooral heel sterke Theunissen, die houdt in zijn eentje VA vooraan en dan nog de sprint aantrekken
Wat heeft Mathieu hier mee te maken?

Precies of hij had die ritten niet gewonnen moest hij er wél nog zijn.. wat een onzin. 🤣

WVA kan alles.. zo simpel ist. De man van deze TDF zonder discussie.. samen met Pogacar.

Voor u onzin .. voor mij de reële feiten zwart op wit.. daar komt het op neer dat is alles. Dan kan ik zeggen dat Wout niet traint voor de MTB.. dat is evengrote onzin

Trouwens wie wint er vandaag in de massasprint?..
Alleen wel spijtig dat wout zelfs nog niet op een MTB kruipt. :wtf:
Het is al goed met uw onzin, je hebt gelijk jongen.

@vandaag
Deze pakken ze hem toch al niet meer af! Dat gaat vonken geven in Tokio. Als Van Aert in Tokio ook nog de medaille pakt dan eet ik echt mijn schoen op! Jongens wat steekt die kerel toch allemaal uit! :bow::bow:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan