belvedere86
Well-known member
Hoeveel keer gaat Wuyts nu nog Uran en Carapaz door elkaar halen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de plaats van Benoot ja. Die heeft werkelijk niets laten zien dit jaar en ook reeds uit de tour gestapt. Als die slecht is heb je daar werkelijk niets aan. Helaas kun je ze niet beiden vervangen. Of toch wel?Neem Teuns toch mee ipv GVA.
Ik gok dat sommigen hun OS selectie wel zullen afstaan, in functie van de laatste Tour ontwikkelingen (i.e. Teuns) en publieke opinie
Ik had echt gedacht dat met Vanthournhout ipv Verbrugge als bondscoach we van GVA vanaf waren (Verbrugge kon niet echt want dat zijn schoonbroers) maar blijkbaar dus niet. GVA zit met Cav in de groep terwijl Teuns hier met Uran de bergen over gaat. Dat is toch echt een van de grootste miskleunen van de laatste jaren die selectie. Zelden ze erg geweten.
De selectie moest binnen zijn voor de tour dacht ik? Op basis van heel het seizoen was er totaal geen teken dat Teuns zo goed zou zijn. Ik begrijp die fixatie op GVA niet van sommigen. Nee, hij is inderdaad niet goed momenteel maar hij is niet de eerste die zijn plaats moet afstaan volgens mij.Ik had echt gedacht dat met Vanthournhout ipv Verbrugge als bondscoach we van GVA vanaf waren (Verbrugge kon niet echt want dat zijn schoonbroers) maar blijkbaar dus niet. GVA zit met Cav in de groep terwijl Teuns hier met Uran de bergen over gaat. Dat is toch echt een van de grootste miskleunen van de laatste jaren die selectie. Zelden ze erg geweten.
Maar allez komaan :') op zo'n parcours komt Greg echt voorbij de 10e plaats als er een selectie van 5 gemaakt zou moeten worden. Deftig voorjaar of niet.De selectie moest binnen zijn voor de tour dacht ik? Op basis van heel het seizoen was er totaal geen teken dat Teuns zo goed zou zijn. Ik begrijp die fixatie op GVA niet van sommigen. Nee, hij is inderdaad niet goed momenteel maar hij is niet de eerste die zijn plaats moet afstaan volgens mij.

Welke 10 actieve Belgen hebben dan al ooit beter gepresenteerd in een zware eendagswedstrijd dan Greg?Maar allez komaan :') op zo'n parcours komt Greg echt voorbij de 10e plaats als er een selectie van 5 gemaakt zou moeten worden. Deftig voorjaar of niet.
Die fixatie is er ook gewoon omdat hij de enige renner in de selectie is die er niet/nooit in thuishoort. In vorm of niet.
Dat is zelfs niet eens de discussie hier. Er zijn er 5 geselecteerd en Teuns is reserve. De vraag is of dat iemand van die 5 zijn plaats niet zou moeten afstaan aan Teuns. Hierop geef ik aan dat dat in de eerste plaatst Benoot maar moet zijn omdat die heel het seizoen niets heeft laten zien en nu in de tour weer afgestapt is. Die fixatie is er niet enkel voor deze OS, die fixatie is er voor sommigen heel het jaar door. Zoals Somedude hierbovenal aangeeft. Welke 10 gaan er voor een GVA die in vorm is? In een eendagswedstrijd? Je doet hier alsof GVA nooit geen berg over is gekomen.Maar allez komaan :') op zo'n parcours komt Greg echt voorbij de 10e plaats als er een selectie van 5 gemaakt zou moeten worden. Deftig voorjaar of niet.
Die fixatie is er ook gewoon omdat hij de enige renner in de selectie is die er niet/nooit in thuishoort. In vorm of niet.