Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke 10 actieve Belgen hebben dan al ooit beter gepresenteerd in een zware eendagswedstrijd dan Greg?
Als Greg op niveau is dan hoort die bij de beste 5
Noem mij één naam/persoon op die behoort tot de top van de ASO. Ik kan persoonlijk NUL namen noemen.Schrik jij hier van? Organisaties zoals de ASO passen perfect bij die andere zoals UEFA, FIFA, OIC, etc...
Een selectief clubje van bejaarden die niet meer mee zijn met de huidge maatschapij.
Ben wel eens benieuwd naar de motivatie hieromtrent, desondanks het niet mijn stijl van videos is, maken de heren prachtige reclame voor de TdF imo.

Pogacar zei exact hetzelfde toen hij Vingegaard moest laten gaan enkele bergritten geleden.Langs de andere kant ook Teuns vandaag: sjans dat het niet te warm is, want daar kan ik niet tegen... Tjah

Als je puur naar hun intrinsieke kwaliteiten kijkt zullen Wellens, Benoot, Teuns en Hermans wel beter kunnen klimmen maar 1 heeft afgezegd voor de Tour wegens niet in vorm. De 2 ander in Benoot en Teuns hebben niets laten zien dit seizoen dus waarom zou je die dan boven GVA zetten? Omdat Stuyven toevallig deze tour beter klimt als GVA ga je die daar ook boven zetten? Nogmaals, de selectie is gemaakt voor de tour. Dat Teuns bijvoorbeeld op basis van wat hij nu laat zien zeker mee moet dat staat uiteraard vast.10 gaak nie zeggen wel zeker 5
Laatste 2-3jaar: Van Aert, Remco, Benoot, Teuns, Hermans, Wellens sowieso al beter in zo’n zware wedstrijd met zoveel echte klimkilometers
edit: kwam klimmen mag je zelf Stuyven een stuk boven Greg zetten
Ik wist niet dat Parkour een Olympische sport was en snap al helemaal niet wat dat met wielrennen te maken heeftHet verleden is wat mij betreft niet van belang. We hebben het hier over topsport en potentiële medaille kansen toch?
De feiten zijn wat ze zijn, paar gasten zijn momenteel niet op niveau. Bijkomstig is het OS parkours ook niet bepaald een klassiek Vlaamse Ardennen parkours.
Als bondscoach moet je toch kunnen & durven inspelen op de huidige situatie? We zijn op minder dan 2 weken van de Olympische road race, bel de twijfelgevallen op en stel de vraag: "Hoe zit het jong?"
Wa hebde nu als belgische ploeg aan helpers die er direct zullen worden uitgereden..? Of dat VA en/of Benoot moet zijn spreek ik me niet over uit, maar dit is topsport dan moet je toch afstand durven nemen van sentiment (huidig OS kampioen of niet), en gewoon sterkste pionnen meenemen, punt aan de lijn quoi.
Classica San Sebastian 2019 uitslag:10 gaak nie zeggen wel zeker 5
Laatste 2-3jaar: Van Aert, Remco, Benoot, Teuns, Hermans, Wellens sowieso al beter in zo’n zware wedstrijd met zoveel echte klimkilometers
edit: kwam klimmen mag je zelf Stuyven een stuk boven Greg zetten
Het verleden is wat mij betreft niet van belang. We hebben het hier over topsport en potentiële medaille kansen toch?
De feiten zijn wat ze zijn, paar gasten zijn momenteel niet op niveau. Bijkomstig is het OS parkours ook niet bepaald een klassiek Vlaamse Ardennen parkours.
Als bondscoach moet je toch kunnen & durven inspelen op de huidige situatie? We zijn op minder dan 2 weken van de Olympische road race, bel de twijfelgevallen op en stel de vraag: "Hoe zit het jong?"
Wa hebde nu als belgische ploeg aan helpers die er direct zullen worden uitgereden..? Of dat VA en/of Benoot moet zijn spreek ik me niet over uit, maar dit is topsport dan moet je toch afstand durven nemen van sentiment (huidig OS kampioen of niet), en gewoon sterkste pionnen meenemen, punt aan de lijn quoi.
Classica San Sebastian 2019 uitslag:
1) Remco
2) Greg
3) Hirschi
Toon mij eens een eendagswedstrijd van dat kaliber waarin afgelopen 2-3j Benoot, Teuns, Hermans of Wellens überhaupt top 3 hebben gehaald?
Nog in die top 10: Gorka, Bauke, Konrad, Valverde, Woods, Mas en Vanendert
Ik zei afgelopen 2-3j, strade 2018 is 3 en paar maandStrade 2018:
1) Benoot
2) Bardet
3) Van Aert

Teuns was eind 2018 ook derde in Lombardije, dat is wel nog binnen net de laatste 3 jaar. Wellens was trouwen 5e in die wedstrijd.Ik zei afgelopen 2-3j, strade 2018 is 3 en paar maand
(En in slecht weer maar ik geef het toe die enige overwinning van Benoot was ik even vergeten)
Die journalist doet gewoon zijn werk vind ik... Het is die Franse dikke nek van een ploegleider die moeilijk en arrogant kortaf doet. Ik zou als journalist het interview snel stopzetten op die manier.Ik vond dat eerder een belachelijk 'interview' van Berteele.
Echt zitten vissen naar sensatie-uitspraken of dopingbeschuldigingen aan het adres van Pogacar of andere kornuiten. Zo kwam het bij mij over.
Greg heeft nu eenmaal een sprint en ook de onvolprezen Molard was mee in die groep. Maar idd knap resultaat daar.Classica San Sebastian 2019 uitslag:
1) Remco
2) Greg
3) Hirschi
Toon mij eens een eendagswedstrijd van dat kaliber waarin afgelopen 2-3j Benoot, Teuns, Hermans of Wellens überhaupt top 3 hebben gehaald?
Nog in die top 10: Gorka, Bauke, Konrad, Valverde, Woods, Mas en Vanendert
Ze hoeven ook niet te winnen, ze gaan mee als helper en dan gaan ze bergop meer kunnen doen dan Greg@quo_vadis welke Belg was de laatste bij VA op WK vorig jaar? Volgens wat ik me herinner was dat Greg.
Je moet trouwens ook niet rijden op de OS maar zoals José zou zeggen: 'overal meezijn en nergens trappen'.
Kan je beter een Greg meehebben die het nog kan afmaken ook.
Normaal gezien toch, maar idd zijn tour is slecht
Daar ben ik nog niet zo zeker van jammer genoegVoor iemand, met het palmares van een Van Avermaet, die al olympisch kampioen was, maakt dat dat nu echt wat uit of hij er bij is of niet? Gaat dan ook nog eens geen publiek zijn? Ik ben bijna zeker als SVT hem belt dat hem met plezier zijn plaats afstaat...

Op moment van selectie was er geen reden om Greg niet mee te nemen. Dat hij een slechte tour rijdt (wss slechtste ooit) kan je dan niet weten (en kan oa door vaccinatie komen).Wat is het vorige WK of San Sebastian 2019 nu relevant? Dus volgens jou kan Greg voldoende recupereren tegen 24ste om een rol van betekenis te spelen voor de ploeg. Ik zie die niet bepaald herrijzen met zijn huidige staat van paraatheid en een jetlag er bovenop.
Uittredend kampioen of niet, Teuns staat al op reservelijst, laat Greg afbellen met een doktersattest.
Voor iemand, met het palmares van een Van Avermaet, die al olympisch kampioen was, maakt dat dat nu echt wat uit of hij er bij is of niet? Gaat dan ook nog eens geen publiek zijn. Ik ben bijna zeker als SVT hem belt dat hem met plezier zijn plaats afstaat...
edit:
Ok kogel is door de kerk zeker :\
Wie heeft dat dan gezegd?En die zaken zijn wel relevant want volgens sommige kan hem nog geen molshoop over
Carapaz rijdt gewoon volgens zijn mogelijkheden. Toen hij de vorige keer te vroeg aanviel werd hij eraf gereden door Pogacar.Dat gezeik op Carapaz snap ik niet. Die heeft deze Tour als klassementsman al twee keer alles of niets gespeeld, en heeft toen op zijn doos gekregen na 20 of meer kilometer solo gereden te hebben. Alleen daarom gun ik hem wel een ritzege. Vandaag reed hij beredeneerder en werd hij alsnog geklopt door de twee renners die de hele tijd de kop namen. Dan vind ik dat je hem zijn gedrag niet kan verwijten, en al helemaal niet omdat hij zelfs niet wachtte tot de sprint.
Het leek van niet beter kunnen. Die hing de ganse slotklim tussen zijn kader en was bij die eerste versnelling van Pogacar zelfs gelost en moest teruggebracht worden door Castroviejo.