Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeten ploegen echt hun eigen hotel betalen? Ik zou denken dat dat voor de organisatie is?
Neen, ploegen worden door de organisatie gehuisvest.

Maar niet overal heb je voldoende kwalitatieve hotels, dus er wordt met een soort punten systeem gewerkt. Elke ploeg krijgt evenveel punten, en elk hotel heeft een score. Vergelijk het met sterren. Verblijft de ploeg vandaag in een 1 ster hotel, morgen in 3 sterren, overmorgen in 2. Verblijft een ploeg vandaag in 3 sterren, morgen in een 1 ster hotel, etc...

Neen, ploegen worden door de organisatie gehuisvest.

Maar niet overal heb je voldoende kwalitatieve hotels, dus er wordt met een soort punten systeem gewerkt. Elke ploeg krijgt evenveel punten, en elk hotel heeft een score. Vergelijk het met sterren. Verblijft de ploeg vandaag in een 1 ster hotel, morgen in 3 sterren, overmorgen in 2. Verblijft een ploeg vandaag in 3 sterren, morgen in een 1 ster hotel, etc...
Ja dat dacht ik ook maar dan lees je: https://www.hln.be/tour-de-france/w...tour-van-der-schueren-voert-druk-op~a3f0fbba/

Onze kosten gaan we met dat beetje prijzengeld niet kunnen dekken. Reken maar uit voor 28 man drie weken een hotel

De Jan is op oorlogspad :evil:, niet geheel onterecht, zulke uitspraken doe je niet als ploegleider.
Interviewer: de dokter is voorlopig jullie beste man in de tour?

Hilaire: cru gesteld, maar misschien wel juist als ik al die blauwe tape op de rug, nek en ribben van mijn renners zie.

Ik lees weinig verkeerds in dat interviews. Hij somt op wat er mis is gegaan qua blessures, dat ze op meer hadden gehoopt. Hij stelt nergens dat zijn renners niet goed genoeg zijn of er met hun klak naar gooien. Enkel de interviewer heeft hem voor blok gezet met die ene vraag.

Hilaire: cru gesteld, maar misschien wel juist als ik al die blauwe tape op de rug, nek en ribben van mijn renners zie.

Ik lees weinig verkeerds in dat interviews. Hij somt op wat er mis is gegaan qua blessures, dat ze op meer hadden gehoopt. Hij stelt nergens dat zijn renners niet goed genoeg zijn of er met hun klak naar gooien. Enkel de interviewer heeft hem voor blok gezet met die ene vraag.
Als uw dokter kinesiotape moet aanbrengen is er toch iets mis in uw omkadering ook lijkt me :p

Wie was de interviewer? Dezelfde die Jan interviewde?

Tour de tietema video's van deze TDF offline gehaald door ASO , Wat een bende assholes zijn dat daar toch.
Schrik jij hier van? Organisaties zoals de ASO passen perfect bij die andere zoals UEFA, FIFA, OIC, etc...
Een selectief clubje van bejaarden die niet meer mee zijn met de huidge maatschapij.

Ben wel eens benieuwd naar de motivatie hieromtrent, desondanks het niet mijn stijl van videos is, maken de heren prachtige reclame voor de TdF imo.

Als je beelden in de Tour wilt maken waaraan je nadien geld verdient moet je een licentie kopen, of iets in die aard.

Als je beelden in de Tour wilt maken waaraan je nadien geld verdient moet je een licentie kopen, of iets in die aard.
Aantal hebben nochtans weinig met de Tour te maken zoals hun ventoux-challenges of liedje van Primoz.
TdT heeft dan nog zelfde sponsor (skoda)
Debiele ASO

Door hun ben ik begonnen met fietsen en heb ik in het algemeen wat kennis en interesse opgedaan van de wielersport.
Altijd plezant om te zien, hopelijk geraakt het uitgeklaard.

Dit hoogstwaarschijnlijk. Kleine initiatieven zullen ze door de vingers zien , maar dit begint voldoende groot te worden en dan willen ze centjes zien. Is niet anders bij veel andere sporten.

Ze zouden het natuurlijk wel handiger kunnenspelen en gewoon het achter de Coulissen regelen ipv zo een take down verzoek. Maar de details kennen we niet he

ASO is toch op de hoogte van hun activiteiten (ook van de jaren ervoor etc. ) , ze gaven die mannen zelf pasjes om tot de teambussen en finsih te raken. TDF gebruikt zelf hun foto's en video's om te gebruiken voor hun eigen social media (foto van MVDP drankbidon, wheeliechallenge, ... )

TDT maakt pure reclame voor de TDF en TDT zal met het aantal views dat ze hebben niet het grote geld verdienen.

Diene Franse ploegleider van Groupama FDJ hoe arrogant was die gisteren zeg tov journalist Carl Berteele.. Iemand ook dat interview gezien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan