sneeuwzwart
Well-known member
Of mensen die hun omvormer uitschakelen als ze niet thuis zijn omdat ze op HLN hebben gelezen dat ze moeten betalen om elektriciteit te injecteren
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

duravolt.nl
duravolt.nl
Ik heb wel navraag gedaan voor onze verzekering en dit was bij ons het antwoord:Ik heb nog niet geïnformeerd bij de brandverzekering, maar de berichten die ik van anderen lees duiden op een "fine, don't care" attitude, zolang het een CE gekeurd toestel betreft. enige wat ik zeker kan zeggen is dat mijn brandverzekering ook niets deed met de zonnepanelen op ons dak. Dat was zonder meer deel van de polis.
Het hangt waarschijnlijk dus wel van de verzekeraar en van de polis af... dus voor de zekerheid zou ik het toch altijd wel even navragen.Dit gaat geen invloed hebben op de premie maar is wel meeverzekerd.
Dit is omdat jullie polis is opgemaakt volgens de aantal plaatsen en bij Baloise zit.
Sommige maken ook een verschil in sterkte, bij Baloise is dit ook niet van toepassing.
Er is ook een spanningsaansluiting op die CT002 module zodat het systeem zowel V als A weet waarmee het het vermogen kan uitrekenen dat je trekt/injecteert.Het is mij onduidelijk of de CT002 een keuring vereist. Lijkt me niet omdat je clipjes over de draden klikt, en niets verandert aan je installatie. Maar daar zullen andere mensen wel een andere mening over hebben. In ieder geval kan de batterij ook op P1 meter aangestuurd worden, hoewel dat wettelijk gezien (nog) niet mag in België.
Ik maak me eerder zorgen over de hoge C rating. 0,5C in dit geval.Het blijft iets dat 2500 We kan opnemen/afgeven, en als je stopcontact slecht is aangesloten kan dat mogelijks een probleem geven.
Ik maak me eerder zorgen over de hoge C rating. 0,5C in dit geval.
Als ik LiFePo installeer bij klanten dan ga ik maximum tot 0,33C ander slijt de batterij te snel en kan de batterij defect gaan voordat de 10 Jaar garantie voorbij is.
Het is warmtepompdroogkast idd en we gebruiken die enkel voor handdoeken en lakens dus max 1 keer per weekDroogkast is een groot verbruiker hè. Een wp droogkast beduidend minder wel. Maar moeten die normaal niet apart afgezekerd worden? Ook achter een 30mA diff.
De reden waarom je pas mag ontladen op 2.500 watt als het op een aparte kring staat met geen andere verbruikers op is om brandgevaar te vermijden.Het is warmtepompdroogkast idd en we gebruiken die enkel voor handdoeken en lakens dus max 1 keer per week
Was trouwens fout, wasmachine hangt er aan maar bon die kan ik dus gewoon versteken
Maar gaan ze herbekijken dat je meer dan 800w mag afnemen zonder op aparte kring te zetten (en aanmelden) of ben ik verkeerd?
Twijfel gewoon omdat alles naar de stal en garage v h hoofdkast van het huis over 1 3g2,5 naar dat apparte zekeringskastje loopt. 2,500w twijfel ik dus als de EV aan het opladen is,800W ontlading zou geen probleem zijn.Ik denk van wel eerlijk gezegd. Zolang uw bekabeling zwaar genoeg is in uw kast.