Alles zit beter in mekaar dan in S1. Alleen sommige scenes worden wel te lang uitgerekt en Jaskier heeft geen meerwaarde in dt seizoen
 
De serie voelt grootser en beter... toch is er te weinig uit de boeken en is er gewoon veel nieuwe fantasie rond geschreven, dat is opzich niet slecht, maar dan moet je niet zoals Henry Cavil naar buiten willen komen met het praatje van... we zijn oh zo trouw aan de boeken...

Naar het einde toe vind ik trouwens dat:

Je zou dus kunnen zeggen dat de makers van de tv serie eigenlijk wat HP voor een iets meer volwassen publiek wou gaan maken.

Los daarvan heb ik wel genoten en mag het volgende seizoen eraan komen, dit zijn echt series die ik makkelijk kan "binge watchen"...
Het acteerwerk vond ik wel top!
 
Hopelijk kan het nu wat rapper komen dat volgende seizoen. 2 jaar tussen 2 seizoenen is lang, maar uiteraard wel te begrijpen in de huidige wereld.
Moet nu wel opnieuw geen 2 jaar duren tot het volgende seizoen. Hopelijk in december '22 :unsure:
 
eerste aflevering gezien gisteren en toch wel van mijn sokken geblazen. Alles oogt mooi, de omgevingen, cinematografisch gelikt.
De audio is ook subtiel en bombastisch, het voelt als cinema.
De stem is ook uiterst diep van de Witcher, heerlijk.
 
Hmmm, de binge was real. 7 episodes achtereen gekeken. Dit seizoen was zeker beter volgbaar dan de vorige. De vistas, de bloederige actiescenes en de dramatische muziek/soundtrack waren de showstelers.
 
Idem. Voor mij toch niet de topper die zovelen er van maken. Niet slecht maar ik heb al beter gezien.
 
Ik vond seizoen 2 echt wel goed. Mooiere productie en meer een geheel tegenover de kortverhalen van seizoen 1. Nu kan ik ook niet ontkennen dat ik heel bias ben als superfan van de games en al begin te glimlachen wanneer ik een character, easter egg of locatie herken. Wie zich als nieuweling door seizoen 1 worstelt, wordt toch wel beloond voor zijn/haar doorzettingvermogen:)
Hopelijk gaat Henry's plan om er 7 seizoenen van te maken, effectief door.
 
Terug
Bovenaan