The Sky Is the Limit S6

Nicholas op de Kilamanjaro was ook een cringe moment met zijn gezang.

En wie zoals de familie Martens een échte Yves Rhayé wilt, ze zijn betaalbaar (itt Ensor, Magritte, Latemse school of Delvaux):

Heb medelijden met die vriendin van Nicolas in feite... Ziet er wel een toffe uit.
En Guy... begin te begrijpen waarom Gordon daar over de vloer komt als je ziet welk verwijfde vestjes en schoenen die in zijn kleerkast heeft hangen, djeezes.

Nicholas was echt genant van het begin tot het einde. Die foto's en dan nog dat babygebeuren. Pijnlijk om te zien. In de Gloria, maar dan echt. Die speech was precies geschreven door een 10-jarige. "Wat niemand weet. Ik vind u eigenlijk wel heet". :unsure:

Doorheen de jaren zie je toch wel duidelijk dat het niet altijd de slimste mensen zijn, die een gigantisch risico genomen hebben, wat geen enkele normale mens zou durven. En dat pakt dan een keer goed uit en zijn ze stinkend rijk. Waar ik niet wil zeggen dat ze er niet hard voor gewerkt hebben voor de duidelijkheid.

Komt dat personage uit een sketch van In De Gloria? Sorry maar wie gaat daar nu een opleiding bij gaan volgen?
Een beetje late reactie maar ik heb zijn "Nicolas De Bruyn Business Academy introsessie" gevolgd. Het was € 78 denk ik.

Die verkoopt dezelfde lucht als "here in my garage", Die gast van Sint Niklaas, en miljoenen anderen op Insta.
Was dikke zever. Ben het afgestapt na een uur.

Uiteraard zat in zijn "cursus" een upscale naar "pakketten" van "maar" 5k.

De mensen die er waren werden gewoon opgelicht. Maar het is idd de lokalen bakker, fietsenmaker, bouwaannemer die hij blaasjes verkoopt. Die mensen kennen Tai Lopez natuurlijk niet. Die lezen ook niet de Engelse boeken die NDB klakkeloos overkopieert zoals "Your money or your life".

Daarnaast komt Nicolas De bruyn al van ne "goeien achtergrond". Zijn ouders hebben Online fitness bekostigd.

Laatst bewerkt:
Een beetje late reactie maar ik heb zijn "introsessie" gevolgd🫣 Was € 78 denk ik.

Die verkoop dezelfde lucht als "here in my garage", Die gast van Sint Niklaas, en miljoenen anderen op Insta.
Was dikke zever. Ben het afgestapt na een uur.
eentje om in te kaderen :ROFLMAO:

Van die 78 ga je niet rijk worden. Het is de continue upscale van pakketten die rond de 5k liggen.

Maar zeg nu zelf, dat is toch een koopje om meer tijd te hebben als ondernemer en je fietsenwinkel naar het volgende niveau te tillen?
Je moet gewoon meer geld vragen en scalen. Zo moeilijk is dat toch niet? Kom roep even met me mee: "YES YES YES" :unsure: .

Laatst bewerkt:
Wat gaat die Sona eigenlijk doen met haar busje in Dubai? Op haar eentje van het appartement naar de Versace winkel en terug rijden?

Van die 78 ga je niet rijk worden. Het is de continue upscale van pakketten die rond de 5k liggen.

Maar zeg nu zelf, dat is toch een koopje om meer tijd te hebben als ondernemer en je fietsenwinkel naar het volgende niveau te tillen?
Je moet gewoon meer geld vragen en scalen. Zo moeilijk is dat toch niet? Kom roep even met me mee: "YES YES YES".
Bwah, als het groepen van 100 - 1000 man zijn met een rotering van 3 uur. En ik dit dan bij 2 miljoen belgen kan doen. Dan is dat toch al een aardig zakcentje.

Lijkt mij gewoon die volledige nonsens van motivational speakers uit Amerika dat overgewaaid is. Mensen die met je reinste zever mensen geld kunnen aftroggelen.
Mja, eigenlijk hetgeen politiekers, influencers en eigenlijk een resem BV's ook al een tijdje doen.

Bwah, als het groepen van 100 - 1000 man zijn met een rotering van 3 uur. En ik dit dan bij 2 miljoen belgen kan doen. Dan is dat toch al een aardig zakcentje.

Lijkt mij gewoon die volledige nonsens van motivational speakers uit Amerika dat overgewaaid is. Mensen die met je reinste zever mensen geld kunnen aftroggelen.
Mja, eigenlijk hetgeen politiekers, influencers en eigenlijk een resem BV's ook al een tijdje doen.
Mja het gaan er geen 2 miljoen zijn. NDB is al bij al vrij lokaal.
Toen ik er was, was niet elke stoel bezet trouwens. Het waren eerder 60 a 70.

Dat is het dus 100%.

Je moet gewoon meer geld vragen en scalen. Zo moeilijk is dat toch niet? Kom roep even met me mee: "YES YES YES".
Tgohja, prop 100 man in een zaal en ge hebt al niet slecht verdiend aan 78/persoon hé.
N/O maar het zegt al genoeg dat mensen zoals gij zelfs 78 euro betalen om naar die shitshow te gaan kijken

Buiten dat heeft die gast echt last van zijn eigen beroepsmisvorming... Nog nooit iemand zijn verbale uitleg met zoveel gebaren zien doen.
Absolute cringe die kerel.
Enige in dat programma waar ik echt respect voor opbreng is diene Maes, das echt iets dat die uit de grond heeft gestampt en terecht de vruchten v plukt.
Die janet in Dubai met zen overduidelijke spierimplantaten spoel ik door, je hebt hautain, en overdreven hautain... Geld als slijk maar voeten niet meer aan de grond.

Die Guy op zijn boot, humpa humpa , spierimplantaten showen, dansje doen met al de ladies. Hij zou beter wat minder spieren hebben en een spraytan laten doen, want zo een bleke huid steekt af op zijn witte broeken.

Die struise kunstenaar met zijn "eigen kweek"- Frans/Engels komt overal op schooierige wijze aan met zijn Grace Kelly, maar nadien wordt zijn werk telkens op knullige wijze opgesteld en heeft er eigenlijk niemand oog voor zijn werk. Vorige keer in een struik, nu op een bank en wat kussens. Ik heb oprecht medelijden met die man en zou hem een taalcursus willen aanbieden.

Die Frederik is dat eigenlijk een manager van een betonbedrijf of van een mode-huis? Men kan die toch niet serieus nemen met zijn LV van "ons make"? Zijn toespraak aan het personeel kwam eerder onzeker over. De groep leek mij ook vrij klein, of waren dit enkel de bedienden?

Heeft die Nicolas geen rijbewijs? Overal zie je zijn vrouw rijden, met aftandse ongewassen BMW's.

Die Nicolas heeft ofwel geen rijbewijs ofwel een rijverbod. Die kerel komt mij trouwens elke aflevering achterlijker over, de taalfouten dat die maakt... En mensen betalen dus geld om naar zo een debiel te gaan luisteren?

Terug
Bovenaan