515
Well-known member
Babyshower met showelementen en doen alsof het werken isWas dat feestje van Nicolas een betalend event of een babyshower?

Die fotovoorstelling en het medelijden van de vriendin.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Babyshower met showelementen en doen alsof het werken isWas dat feestje van Nicolas een betalend event of een babyshower?

Een gender reveal party denk ik.Was dat feestje van Nicolas een betalend event of een babyshower?
Een beetje late reactie maar ik heb zijn "Nicolas De Bruyn Business Academy introsessie" gevolgd. Het was € 78 denk ik.Komt dat personage uit een sketch van In De Gloria? Sorry maar wie gaat daar nu een opleiding bij gaan volgen?
eentje om in te kaderenEen beetje late reactie maar ik heb zijn "introsessie" gevolgdWas € 78 denk ik.
Die verkoop dezelfde lucht als "here in my garage", Die gast van Sint Niklaas, en miljoenen anderen op Insta.
Was dikke zever. Ben het afgestapt na een uur.

Mja, ik wil dat gerust ook wel doen bij elke belg voor 78€.Was dikke zever. Ben het afgestapt na een uur.
.Bwah, als het groepen van 100 - 1000 man zijn met een rotering van 3 uur. En ik dit dan bij 2 miljoen belgen kan doen. Dan is dat toch al een aardig zakcentje.Van die 78 ga je niet rijk worden. Het is de continue upscale van pakketten die rond de 5k liggen.
Maar zeg nu zelf, dat is toch een koopje om meer tijd te hebben als ondernemer en je fietsenwinkel naar het volgende niveau te tillen?
Je moet gewoon meer geld vragen en scalen. Zo moeilijk is dat toch niet? Kom roep even met me mee: "YES YES YES".
Mja het gaan er geen 2 miljoen zijn. NDB is al bij al vrij lokaal.Bwah, als het groepen van 100 - 1000 man zijn met een rotering van 3 uur. En ik dit dan bij 2 miljoen belgen kan doen. Dan is dat toch al een aardig zakcentje.
Lijkt mij gewoon die volledige nonsens van motivational speakers uit Amerika dat overgewaaid is. Mensen die met je reinste zever mensen geld kunnen aftroggelen.
Mja, eigenlijk hetgeen politiekers, influencers en eigenlijk een resem BV's ook al een tijdje doen.
Mja, snel geld is een verhaal van alle tijden.maar dat er zoveel mensen vatbaar voor zijn dat schokt mij nog het meest.
Tgohja, prop 100 man in een zaal en ge hebt al niet slecht verdiend aan 78/persoon hé.Van die 78 ga je niet rijk worden. Het is de continue upscale van pakketten die rond de 5k liggen.
Maar zeg nu zelf, dat is toch een koopje om meer tijd te hebben als ondernemer en je fietsenwinkel naar het volgende niveau te tillen?
Je moet gewoon meer geld vragen en scalen. Zo moeilijk is dat toch niet? Kom roep even met me mee: "YES YES YES".
Ik denk dat het programma op zich al het nodige heeft gedaan om aan te tonen wat een kwakzalver dat isIk was nieuwsgierig. Als ik met dit te delen andere kan helpen deze miskoop te omzeilen, dan post ik het graag.