The Sky Is the Limit S6

of flexijob om al die uitgaven te kunnen betalen.

Bij vele heb ik toch de indruk dat die boven hun stand leven. Maar dat is louter een gevoel natuurlijk.
Ik denk dat die Guy wel effectief zo rijk is als de zee diep is. Maar die omzet van zijn vastgoedactiviteiten ofzo, dat zegt ook geen snars. Want als elk pand 20 miljoen gouden dubloenen kost, zegt dat niets over de marge die je er op pakt.

Sigurd en Joshua zitten volgens mij echt op het absolute randje te leven. Al de rest zie ik wel gewoon effectief fortuinen hebben.

Ja ma ‘t is toch waar. Die kerel ziet zr uit alsof die nen blok goei boter kakt per dag.

Wel een heerlijke aflevering op zich.

- Het boerke van de kempen kan precies niet zien dat zijn simpel vriendinneke al waanzinnige streken heeft. Lmao, juist in’t goei leven gerold en al van haren tak gaan maken in de LV winkel. Ik snap dat ge gaat klagen, maar de manier waarop spreekt boekdelen.
- Onze charlatan van Knokke is pure foie gras aan het zweten omdat hij 3 woorden Frans moet spreken op het saaiste feest van een of andere seniele Franse vampier die dacht dat het een goed idee was om de verovering van Congo even ter sprake te brengen voor de neus van een Congolese dame. Als bonus de Peter die mee gaat op de groepsfoto gelijk ne oude lederen frak op be kapstok. Ça semble comme si il want to être en le picteur tout le… always eh?
- Den Yves die toegeeft dat die 12u pintelieren per dag ook bij zijn werkuren telt. Maar bon, zeer sympathieke mens nog steeds.

Ik mis alleen nog dien dokter die met 3 liter botox in zijn traankanalen er juist nog in slaagt om niet huilend tevoorschijn te komen nadat hij een herinnering voor zijne huur krijgt.
Ik miste die charlatan uit Ninove om een motivation speech af te steken op dat feest van die oude franse adel en Afrikaanse dictators. Yes you can!

Die wannabe kunstenaar die er fier op is dat zijn brol gekocht wordt door de dochter van een Afrikaanse dictator... Je moet het maar doen.

Die Guy, wat heeft die uitgestoken? Beetje naar de gym geweest? Of meer dan enkel gym? Zijn manieren om de sancties te omzeilen en toch te verkopen aan Russen, de oorlog kan hem duidelijk niet schelen.

Wat een vies vuil ventje is die Gordon trouwens, een echte viespeuk! Onbegrijpelijk dat die man populair is :eek:.

Dat appartement in Knokke van ons "make", wtf, dat was eerder een studentekot met lateraal zeezicht. Dat was toch maar pauperstyle voor de sky is the limit.

Dien dikke met zijn schilderijen, wel grappig, maar zijn taalvaardigheid is wel zeer ver te zoeken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch wel respect voor de makers. Toen Olga en Harry de mensen bij elkaar riepen (s01), in het midden van hun tuin, om als verrassing hun speakers te showen, dacht ik oprecht dat het meest genante tv fragment van the sky is the limit was geboren. En toch weten ze dit steeds opnieuw te overtreffen met andere pijnlijke momenten :love:

Die Sona zag er in eerdere seizoenen ook beter uit als ik me niet vergis. Net als haar man trouwens :unsure: . Precies alletwee wat te hard geleefd of ook eens in Londen gepasseerd natuurlijk.
Dat materialistische en uiterlijke schoon is echt hatelijk om zien. Zielig zelfs.

Dat appartement in Knokke van ons "make", wtf, dat was eerder een studentekot met lateraal zeezicht. Dat was toch maar pauperstyle voor de sky is the limit.
Gelegen aan het einde van de Lippenslaan, het Van Bunnenplein... Zal toch wel wat waard zijn denk ik, ondanks dat het mss een bescheiden appartement is.

Gelegen aan het einde van de Lippenslaan, het Van Bunnenplein... Zal toch wel wat waard zijn denk ik, ondanks dat het mss een bescheiden appartement is.
Waarde zeker, maar niet echt een place to be in mijn ogen en zeker geen sky is the limit. Mini keuken, twijfelaar om op te slapen, bed in de living.

Ondanks al hun geld bekruipt het woord "zielig" me steeds bij het bekijken van deze reeks. Veel materialisme, uiterlijk "schoon" dat al ver voorbij de versheidsdatum is. Het is jammer genoeg uitlach TV geworden.

Dit programma is het grote niets. Zowel op vlak van inhoud en gasten, als op vlak van tv-maken.

Die man slaagt er in om dit programma elk jaar saaier en saaier te maken. Het is ook duidelijk dat die totaal geen interesse heeft in wat zijn gasten te zeggen hebben. De helft van de tijd luistert hij nog niet eens naar wat ze zeggen. Getuige hiervan zijn zijn simplistische bijdragen (jaja, ah ja) en sociaal wenselijke reacties, zoals de laatste twee woorden herhalen van wat zijn gasten zeggen (en aansluitend hieraan een gemaakt lachje).

Alleen als het over de inhoud van de kleerkast gaat, dan luistert hij aandachtig en fonkelen zijn oogjes.

Trouwens, hebben we dit jaar al een aflevering gehad die volledig gewijd is aan een kleerkast?

Het grote niets.

En dan zijn er nog de deelnemers... Wie wil hier nu nog aan deelnemen? Goed wetende dat bijna al de vorige deelnemers zijn opgevoerd als schertsfiguren en slechte ondernemers. Alle respect voor een zelfstandige en werker als die container-man, maar iemand uit die zijn vriendenkring had toch ook beter eens gezegd 'zou ge daar wel aan meedoen?'

Laatst bewerkt:
Dat materialistische en uiterlijke schoon is echt hatelijk om zien. Zielig zelfs.
Hangt af van heel het randgebeuren. Als je dat voor jezelf doet is het mooi. Dan geniet je van je arbeid. Zoals die Maes nu doet, die is het er nu van aan het pakken. Superfijn om te zien op zich. Die heeft vermoedelijk ingezien dat het geen reet betekent om te doen alsof je jezelf doodwerkt terwijl je die echte noeste arbeid al lang achter je hebt gelaten of inmiddels achter je kan laten.

Als je een bescheiden beeld probeert op te hangen maar in elk facet daarvan faalt? Dan is het pijnlijk om te zien bij momenten, zoals bij het boerke van de kempen. Dat is waarschijnlijk wel nog een tof jongske, maar die is tegelijk op een andere planeet geboren en die begrijpt dat zelf niet. Dat is het type dat zijn make/grootvader/vader eens een keer zag twisten om een letterlijke euro op de kermis en concludeerde dat die 'de waarde van een euro nog kende' ipv begrijpen dat het waarschijnlijk nen ambetante klootzak eerste klas was op dat moment. Dan koopt die een fleske bubbels in den Aldi één keertje, of hij eet nen hamburger op de kerstmarkt en dan voelt die zich weer een man van het volk. Die heeft nog nooit één iota besef gehad van de absolute luxe om nooit één keer aan geld te moeten gedacht hebben. En dan kan je op euro's en eurocenten letten zoveel je wilt, hij kan dat gewoon niet inzien.

Of als je schijnbaar bij elke move of aankoop lijkt te overwegen wat anderen erover zullen denken zoals bij Guy? Dat is ook belachelijk. Het is maar een vermoeden, maar ik vind dat het echt wel lijkt alsof hij met elke aankoop denkt van: "Zullen ze mij nu cool vinden???" Dat zal ook wel de enige reden zijn waarom hij Gordon even laat komen snuffelen in zijn penthouse. Waarom zou je anders die mensaap een beetje laten brullen in uw kot en elke 5 seconden laten insinueren dat hij uw ingewanden wilt komen herschikken? Zo één grapje valt nog mee, maar de Guy kon niet eens naar een banaan kijken of Gordon stond daar al bijna zijn broek vol te blaffen.

En die Sona wilt gewoon genen enkele dag écht werken. Want dat is zo'n mens dat ooit 3 dagen heeft gewerkt, beseft dat zij er nooit iets van gaat bakken en nu 'hard werken' ziet als haar eigen kot een beetje aankleden zodat ze tenmisnte nog kan doen alsof. Type dat tegen een kassierster met 1 arm zegt : "Zoek gewoon een andere job en school u om!! Dan leef je ook zoals mij hihi! Je moet gewoon vroeg opstaan en hard werken!"

Bon, ze offeren zich allemaal op voor mijn entertainment dus bless their souls.

Die Sigurd is juist de Frank van Eigen Kweek èèè
Die gast is compleet fout door dat gedweep met prinses van Swaziland. Als je een beetje ruggengraat hebt dan laat je je toch niet in met afstammelingen van dictators.

Boerke van de kempen was de arrogantie zelve in die LV winkel met zijn 'jullie hebben ons 300 km laten rijden'. Boerke van de kempen had ook gewoon naar de LV winkel in Antwerpen kunnen gaan he. Dwazen arrogante ket, kiest er zelf voor om naar Knokke te bollen en gaat dan nog wat van zijn tak maken dat hij tot daar is moeten rijden.

Die gast is compleet fout door dat gedweep met prinses van Swaziland. Als je een beetje ruggengraat hebt dan laat je je toch niet in met afstammelingen van dictators.

Boerke van de kempen was de arrogantie zelve in die LV winkel met zijn 'jullie hebben ons 300 km laten rijden'. Boerke van de kempen had ook gewoon naar de LV winkel in Antwerpen kunnen gaan he. Dwazen arrogante ket, kiest er zelf voor om naar Knokke te bollen en gaat dan nog wat van zijn tak maken dat hij tot daar is moeten rijden.
Hoe dan ook, hij blijft toch een simpel boerke van de kempen.

Ik vond nochtans dat hij 100% gelijk had over die schoenen :unsure: . Ik vond hem ook niet echt van zijne tak maken eerlijk gezegd. Gewoon zeggen waar het op sloeg.

Ik vond nochtans dat hij 100% gelijk had over die schoenen :unsure: . Ik vond hem ook niet echt van zijne tak maken eerlijk gezegd. Gewoon zeggen waar het op sloeg.
Hij had gelijk maar dat hij door LV verplicht werd om 300 km te rijden is quatsch. Knokke - Herselt is 130 km, enkele trip. De eerste LV kan ons boerke vinden in A'pen (wat een 40 - 50 km zal zijn).

Hij had gelijk maar dat hij door LV verplicht werd om 300 km te rijden is quatsch. Knokke - Herselt is 130 km, enkele trip. De eerste LV kan ons boerke vinden in A'pen (wat een 40 - 50 km zal zijn).
Een beetje overdramatiseren is nooit verkeerd in zo'n situatie :unsure: .

Terug
Bovenaan