Dat gevoel heb ik soms ook inderdaadof flexijob om al die uitgaven te kunnen betalen.
Bij vele heb ik toch de indruk dat die boven hun stand leven. Maar dat is louter een gevoel natuurlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gevoel heb ik soms ook inderdaadof flexijob om al die uitgaven te kunnen betalen.
Bij vele heb ik toch de indruk dat die boven hun stand leven. Maar dat is louter een gevoel natuurlijk.
Ik denk dat die Guy wel effectief zo rijk is als de zee diep is. Maar die omzet van zijn vastgoedactiviteiten ofzo, dat zegt ook geen snars. Want als elk pand 20 miljoen gouden dubloenen kost, zegt dat niets over de marge die je er op pakt.of flexijob om al die uitgaven te kunnen betalen.
Ik miste die charlatan uit Ninove om een motivation speech af te steken op dat feest van die oude franse adel en Afrikaanse dictators. Yes you can!Ja ma ‘t is toch waar. Die kerel ziet zr uit alsof die nen blok goei boter kakt per dag.
Wel een heerlijke aflevering op zich.
- Het boerke van de kempen kan precies niet zien dat zijn simpel vriendinneke al waanzinnige streken heeft. Lmao, juist in’t goei leven gerold en al van haren tak gaan maken in de LV winkel. Ik snap dat ge gaat klagen, maar de manier waarop spreekt boekdelen.
- Onze charlatan van Knokke is pure foie gras aan het zweten omdat hij 3 woorden Frans moet spreken op het saaiste feest van een of andere seniele Franse vampier die dacht dat het een goed idee was om de verovering van Congo even ter sprake te brengen voor de neus van een Congolese dame. Als bonus de Peter die mee gaat op de groepsfoto gelijk ne oude lederen frak op be kapstok. Ça semble comme si il want to être en le picteur tout le… always eh?
- Den Yves die toegeeft dat die 12u pintelieren per dag ook bij zijn werkuren telt. Maar bon, zeer sympathieke mens nog steeds.
Ik mis alleen nog dien dokter die met 3 liter botox in zijn traankanalen er juist nog in slaagt om niet huilend tevoorschijn te komen nadat hij een herinnering voor zijne huur krijgt.
.HAHAHAHAHA mij kan je wegdragen... op het saaiste feest van een of andere seniele Franse vampier die dacht dat het een goed idee was om de verovering van Congo even ter sprake te brengen voor de neus van een Congolese dame....

Dat materialistische en uiterlijke schoon is echt hatelijk om zien. Zielig zelfs.Die Sona zag er in eerdere seizoenen ook beter uit als ik me niet vergis. Net als haar man trouwens. Precies alletwee wat te hard geleefd of ook eens in Londen gepasseerd natuurlijk.
Gelegen aan het einde van de Lippenslaan, het Van Bunnenplein... Zal toch wel wat waard zijn denk ik, ondanks dat het mss een bescheiden appartement is.Dat appartement in Knokke van ons "make", wtf, dat was eerder een studentekot met lateraal zeezicht. Dat was toch maar pauperstyle voor de sky is the limit.
Waarde zeker, maar niet echt een place to be in mijn ogen en zeker geen sky is the limit. Mini keuken, twijfelaar om op te slapen, bed in de living.Gelegen aan het einde van de Lippenslaan, het Van Bunnenplein... Zal toch wel wat waard zijn denk ik, ondanks dat het mss een bescheiden appartement is.
Dat is dan ook de reden dat make daar 10 jaar niet geweest wasWaarde zeker, maar niet echt een place to be in mijn ogen en zeker geen sky is the limit. Mini keuken, twijfelaar om op te slapen, bed in de living.
Hangt af van heel het randgebeuren. Als je dat voor jezelf doet is het mooi. Dan geniet je van je arbeid. Zoals die Maes nu doet, die is het er nu van aan het pakken. Superfijn om te zien op zich. Die heeft vermoedelijk ingezien dat het geen reet betekent om te doen alsof je jezelf doodwerkt terwijl je die echte noeste arbeid al lang achter je hebt gelaten of inmiddels achter je kan laten.Dat materialistische en uiterlijke schoon is echt hatelijk om zien. Zielig zelfs.
Die gast is compleet fout door dat gedweep met prinses van Swaziland. Als je een beetje ruggengraat hebt dan laat je je toch niet in met afstammelingen van dictators.Die Sigurd is juist de Frank van Eigen Kweek èèè
Hoe dan ook, hij blijft toch een simpel boerke van de kempen.Die gast is compleet fout door dat gedweep met prinses van Swaziland. Als je een beetje ruggengraat hebt dan laat je je toch niet in met afstammelingen van dictators.
Boerke van de kempen was de arrogantie zelve in die LV winkel met zijn 'jullie hebben ons 300 km laten rijden'. Boerke van de kempen had ook gewoon naar de LV winkel in Antwerpen kunnen gaan he. Dwazen arrogante ket, kiest er zelf voor om naar Knokke te bollen en gaat dan nog wat van zijn tak maken dat hij tot daar is moeten rijden.
Hij had gelijk maar dat hij door LV verplicht werd om 300 km te rijden is quatsch. Knokke - Herselt is 130 km, enkele trip. De eerste LV kan ons boerke vinden in A'pen (wat een 40 - 50 km zal zijn).Ik vond nochtans dat hij 100% gelijk had over die schoenen. Ik vond hem ook niet echt van zijne tak maken eerlijk gezegd. Gewoon zeggen waar het op sloeg.
Een beetje overdramatiseren is nooit verkeerd in zo'n situatieHij had gelijk maar dat hij door LV verplicht werd om 300 km te rijden is quatsch. Knokke - Herselt is 130 km, enkele trip. De eerste LV kan ons boerke vinden in A'pen (wat een 40 - 50 km zal zijn).
.