Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond dat die verhoudingen vaak niet klopten. Een beetje naïeve tekening van een schedel. Dan heb ik het eerder voor Steve Locatelli die in hetzelfde thema kunst maakt.Die broer
Moet wel eerlijk toegeven dat ik die kunstwerken wel nog nice vind.
JCVD zijn zonen![]()
Er zitten 'ondernemers' in zijn programma die dat verschil ook niet kennen: https://www.hln.be/tv/werkgeversorg...ls-lagrange-in-the-sky-is-the-limit~abcc036a/Kan iemand onze Peter aub is een basisles in economie geven en hem het verschil tussen omzet/winst uitleggen.
Hij kan mss ook zo'n "seminarie" volgen bij die clown.Kan iemand onze Peter aub is een basisles in economie geven en hem het verschil tussen omzet/winst uitleggen.
Let us hope!Aflevering 4 is offline gehaald? Zou onze jommekeskop er voor iets tussenzitten?
jep...Was dat de aflevering met zijn 'introductie'?
Marsu aubEigenlijk zijn we zot om te gaan werken als ge ook wat kunt spetteren op een plaat om 7k-16k te verdienen. Dat is toch echt voor mensen zonder enige smaak. Pure low effort onzin en aftreksels. Stel u voor dat ge een paar duizend euro betaalt om dat vet varken zijn brol te kopen?

100% mee akkoord maar die zijn levensstijl is ook wel 10x duurder dan de gewone BelgEigenlijk zijn we zot om te gaan werken als ge ook wat kunt spetteren op een plaat om 7k-16k te verdienen. Dat is toch echt voor mensen zonder enige smaak. Pure low effort onzin en aftreksels. Stel u voor dat ge een paar duizend euro betaalt om dat vet varken zijn brol te kopen?
Ja ma ‘t is toch waar. Die kerel ziet zr uit alsof die nen blok goei boter kakt per dag.Marsu aub![]()
Wat een heerlijke televisie is 'The sky is the Limit'.Ja ma ‘t is toch waar. Die kerel ziet zr uit alsof die nen blok goei boter kakt per dag.
Wel een heerlijke aflevering op zich.
- Het boerke van de kempen kan precies niet zien dat zijn simpel vriendinneke al waanzinnige streken heeft. Lmao, juist in’t goei leven gerold en al van haren tak gaan maken in de LV winkel. Ik snap dat ge gaat klagen, maar de manier waarop spreekt boekdelen.
- Onze charlatan van Knokke is pure foie gras aan het zweten omdat hij 3 woorden Frans moet spreken op het saaiste feest van een of andere seniele Franse vampier die dacht dat het een goed idee was om de verovering van Congo even ter sprake te brengen voor de neus van een Congolese dame. Als bonus de Peter die mee gaat op de groepsfoto gelijk ne oude lederen frak op be kapstok. Ça semble comme si il want to être en le picteur tout le… always eh?
- Den Yves die toegeeft dat die 12u pintelieren per dag ook bij zijn werkuren telt. Maar bon, zeer sympathieke mens nog steeds.
Ik mis alleen nog dien dokter die met 3 liter botox in zijn traankanalen er juist nog in slaagt om niet huilend tevoorschijn te komen nadat hij een herinnering voor zijne huur krijgt.
of flexijob om al die uitgaven te kunnen betalen.Die Sona zag er in eerdere seizoenen ook beter uit als ik me niet vergis. Net als haar man trouwens. Precies alletwee wat te hard geleefd of ook eens in Londen gepasseerd natuurlijk.