Racing PC PS5 PS4 XBOX The Crew Motorfest

waar is die timer? Vind hem niet direct en je kan de game ook niet voorladen via de ubisoft launcher wat wel een beetje lame is?

Zijn er ook drift events/races btw?
Driftraces zitten er idd terug in. Even wennen in het begin maar is weer heel leuk en verslavend :)
 
Ik kan niet spelen mijn game op uplay connect kan niet gedownload worden heb al support gecontacteerd maja wachten I guess.
 
De aller-allereerste indruk in het eerste uur.
Gestart met de S2000.
Grafisch mooi, sound zit ook vrij goed. Handeling vind ik nogal soft. Sowieso nog wat gewenning nodig maar ik vind elk type wagen (in de introductie van playlists) wel erg gelijkaardig aanvoelen. Classic/offroad/formulewagen... daar zou toch een groter verschil moeten inzitten.
Deze avond verder testen 😄
 
Begonnen met de eerste playlists. Vind die upgrade parts precies wel onduidelijk. Die zijn per race-categorie maar die kan je precies maar toepassen op één wagen? Moet je die dan steeds bij een wagen gaan weghalen als je een andere wagen in die categorie wil gaan gebruiken?
 
net begonnen, en al meteen balen: ik heb die garage import gedaan, staat nu op complete, maar geen enkele van mijn wagens zijn effectief over gezet :(
 
Eventjes demo gespeeld en speelt vlot op de PS5, zit goed in elkaar zoals de vorige. Maar 70€ aan geven lijkt me wat teveel voor deze 🤔
 
Laatst bewerkt:
Eventjes demo gespeeld en speelt vlot op de PS5, zit goed in elkaar zoals de vorige. Maar 70€ aan geven lijkt me wat teveel voor deze 🤔
Goh, mensen op discord zijn er toch zeer positief over, ook sommige Forza horizon spelers daar die zeggen dat de deze toch wel beter is.
kdenk dat de reviews ook positief zullen zijn....

tsk veel mensen met problemen op pc zoals ik, game blijft geblokkeerd op ubisoft launcher, ook voor sommige mensen die de game via de ubistore hebben gekocht.
 
De aller-allereerste indruk in het eerste uur.
Gestart met de S2000.
Grafisch mooi, sound zit ook vrij goed. Handeling vind ik nogal soft. Sowieso nog wat gewenning nodig maar ik vind elk type wagen (in de introductie van playlists) wel erg gelijkaardig aanvoelen. Classic/offroad/formulewagen... daar zou toch een groter verschil moeten inzitten.
Deze avond verder testen 😄
Het is een pure arcaderacer hé :p
 
net begonnen, en al meteen balen: ik heb die garage import gedaan, staat nu op complete, maar geen enkele van mijn wagens zijn effectief over gezet :(
antwoord van Ubisoft: "zorg dat je op dezelfde Ubisoft account bent ingelogd waar uw savegame van the Crew 2 gelinkt is." :wallbash::wallbash: no shit.

't is blijkbaar wel een probleem bij meerdere spelers.
 
Na 18 uur op de teller met TCM kan ik ook wel zeggen dat het jammer is dat ze het overzetten van stukken van de ene auto naar de andere wel complex hebben gehouden. Ook het menu waar je de auto's kan vinden had iets gemakkelijker gekunnen denk ik.
Zelf een lijst maken bv met auto' en een naam geven.
Is maar een kleine opmerking hoor. Voor de rest tot hier toe weer een geweldig spel waar heel veel uren gaan inkruipen :)
 
Na 18 uur op de teller met TCM kan ik ook wel zeggen dat het jammer is dat ze het overzetten van stukken van de ene auto naar de andere wel complex hebben gehouden. Ook het menu waar je de auto's kan vinden had iets gemakkelijker gekunnen denk ik.
Zelf een lijst maken bv met auto' en een naam geven.
Is maar een kleine opmerking hoor. Voor de rest tot hier toe weer een geweldig spel waar heel veel uren gaan inkruipen :)
Idem. Heerlijk spel. Dat is wat ze noemen een sleeper hit.
 
Na 18 uur op de teller met TCM kan ik ook wel zeggen dat het jammer is dat ze het overzetten van stukken van de ene auto naar de andere wel complex hebben gehouden. Ook het menu waar je de auto's kan vinden had iets gemakkelijker gekunnen denk ik.
Zelf een lijst maken bv met auto' en een naam geven.
Is maar een kleine opmerking hoor. Voor de rest tot hier toe weer een geweldig spel waar heel veel uren gaan inkruipen :)
in TC2 was er wel een optie om àlle stukken van 1 auto ineens over te zetten naar een andere (L3)
 
in TC2 was er wel een optie om àlle stukken van 1 auto ineens over te zetten naar een andere (L3)
TC2 nooit gespeeld en dat met die upgrade parts is toch wennen. Moet je alleen naar dat cijfer kijken bij de Parts en dan gewoon steeds het hoogste cijfer toepassen op de auto waar je op dat moment mee rijdt?
 
nee. het werkt volgens een klassiek loot-systeem
green = common, heb je enkel de score.
blue = rare, heb je de score +1 bonus
roze = epic, heb je de score +2 bonussen
geel = legendary, heb je de score +2 bonussen + 1 "full gear" bonus (die enkel activeert als je hele wagen die bonus heeft)
 
1 uur gespeeld van de 5u durende trail.

Zegt me niks eigenlijk. Ze dachten laten we een nieuwe The Crew maken die kan concureren met Forza Horizon. Wel het is hun (naar mijn gedacht) niet gelukt.

Het spel heeft mij meer een Need For Speed gevoel. Veels te arcade gevoel, geen snelheids gevoel (aan 250 door een bocht gevlogen alsof het niks was)

Om toch af te sluiten met een positief puntje. De map ziet er kleurrijk uit met fel licht van de zon. Grafisch dus top. (Op pc 1440p ultra, maar fps is gelockt op 60 😒)
 
Laatst bewerkt:
nee. het werkt volgens een klassiek loot-systeem
green = common, heb je enkel de score.
blue = rare, heb je de score +1 bonus
roze = epic, heb je de score +2 bonussen
geel = legendary, heb je de score +2 bonussen + 1 "full gear" bonus (die enkel activeert als je hele wagen die bonus heeft)
Is de "loot" volledig random? kheb nu een paar races gedaan en soms krijg ik groene stukken soms roze stukken het lijkt volledig random.
1 uur gespeeld van de 5u durende trail.

Zegt me niks eigenlijk. Ze dachten laten we een nieuwe The Crew maken die kan concureren met Forza Horizon. Wel het is hun (naar mijn gedacht) niet gelukt.

Het spel heeft mij meer een Need For Speed gevoel. Veels te arcade gevoel, geen snelheids gevoel (aan 250 door een bocht gevlogen alsof het niks was)

Om toch af te sluiten met een positief puntje. De map ziet er kleurrijk uit met fel licht van de zon. Grafisch dus top. (Op pc 1440p ultra, maar fps is gelockt op 60 😒)
bwa, ik weet niet waar jij aan 250 door bent gevlogen maar als ik het doe dan lig ik in het decor.
maar het driften in sommige auto's is wel dikke fun.
De game heeft een Forza Horizon feel maar daar stopt het ook, Forza Horizon heeft wel betere gfx dat wel maar deze is ook niet echt slecht.
Ik amuseer mij wel ermee, het jammere is die summit challenges heb je telkens verschillende auto's nodig, en voor die auto's wrs nog parts unlocken dus grinden en dan die summit challenges doen in een week tijd, lijkt mij een zware taak. dunno ben nog niet overtuigd voor die summits.
 
Is de "loot" volledig random? kheb nu een paar races gedaan en soms krijg ik groene stukken soms roze stukken het lijkt volledig random.
ja, pretty much.
't is blijkbaar een harde design-choice voor deze serie, want daar wordt al sinds TC1 over geklaagd.
 
Terug
Bovenaan