Racing PC PS5 PS4 XBOX The Crew Motorfest

Vanaf hoe laat is dit volgende donderdag speelbaar? Moet namiddag en avond werken dus hoop voormiddag toch al eens te kunnen starten.
 
Wanneer is de review? donderdag ook pas?
kheb echt zin in een nieuwe race game NFS en Forza een beetje beu gespeeld. En het feit dat deze zich in Hawaii afspeelt vind ik een dik pluspunt alleen die boten en vliegtuigen zijn echt niet mijn ding.
 
Wanneer is de review? donderdag ook pas?
kheb echt zin in een nieuwe race game NFS en Forza een beetje beu gespeeld. En het feit dat deze zich in Hawaii afspeelt vind ik een dik pluspunt alleen die boten en vliegtuigen zijn echt niet mijn ding.

In de beta en de gameplay die ik nu online zie, zijn boten en vliegtuigen toch eerder beperkt aanwezig.
 
Wanneer is de review? donderdag ook pas?
kheb echt zin in een nieuwe race game NFS en Forza een beetje beu gespeeld. En het feit dat deze zich in Hawaii afspeelt vind ik een dik pluspunt alleen die boten en vliegtuigen zijn echt niet mijn ding.
Embargo is gisteren verlopen, maar wij hebben gisteren pas de codes ontvangen.
 
Gisteren voor de eerste keer met twee vrienden al een uur of 10 aan het spelen geweest en ik ben er weer aan verkocht hoor.
Hier gaan weer veel uren inkruipen.
Op de meeste gebieden een verbeterde versie van TC2.
De wereld is kleurrijk en mooi en toch redelijk veel afwisseling.
Tot hier toe één nadeel en dat is dat je niet echt je eigen vaste Crew kan maken. Had leuk geweest dat je zo teamevents kon doen en echt als vaste ploeg spelen zoals in een guild in andere games.

De eerste summit was al leuk en we zijn al top 2.500 dus dat zat al goed :)
 
Gisteren voor de eerste keer met twee vrienden al een uur of 10 aan het spelen geweest en ik ben er weer aan verkocht hoor.
Hier gaan weer veel uren inkruipen.
Op de meeste gebieden een verbeterde versie van TC2.
De wereld is kleurrijk en mooi en toch redelijk veel afwisseling.
Tot hier toe één nadeel en dat is dat je niet echt je eigen vaste Crew kan maken. Had leuk geweest dat je zo teamevents kon doen en echt als vaste ploeg spelen zoals in een guild in andere games.

De eerste summit was al leuk en we zijn al top 2.500 dus dat zat al goed :)
Wat is die summit eigenlijk?

Tijdens de beta enkel playlists en Grand Race uit kunnen proberen.
 
Wat is die summit eigenlijk?

Tijdens de beta enkel playlists en Grand Race uit kunnen proberen.
The summit is mss op termijn wel het leukste wat mij betreft.
Elke week komt er soort event (the summit) online waar je aan kan deelnemen.
Je hebt dan soms wel speciale auto's nodig om te kunnen deelnemen.
Deze week bestond the summit bv uit 6 races en 3 speedtraps.
Voor elke van deze 9 activiteiten krijg je punten.
De punten zijn afhankelijk van je tijd (of snelheid bij de speedtrap) en uw resultaat komt op
een ranking. Hoe meer punten hoe hoger in het klassement dus.
Als je dan bv. bij de eerste 10.000 geraakt krijg je 4 prijzen, bij de eerste 20.000 heb je 3 prijzen, ...
Van die hoeveelheden enzo ben ik niet zeker meer.
Je kan ook al zien welke summits eraan komen de komende weken.
Het is heel leuk als je dit samen speelt met vrienden omdat je dan toch telkens hoger wilt scoren als je vrienden.
MAAR... hou de ranking bv de laatste uren van de week goed in de gaten want dan begint iedereen nog wat tijd te steken in the summit om bij de top te geraken.
Zo kan het gebeuren dat je bv 4 uur voor de Summit ten einde komt op plaats 8.200 staat en 3 uur later op plaats 10.500 omdat iedereen betere tijdens tracht neer te zetten en je dus uit de top 10.000 kan stoten. Dan is er dus terug werk aan de winkel.

Hopelijk kan je er een beetje aan uit :)
 
The summit is mss op termijn wel het leukste wat mij betreft.
Elke week komt er soort event (the summit) online waar je aan kan deelnemen.
Je hebt dan soms wel speciale auto's nodig om te kunnen deelnemen.
Deze week bestond the summit bv uit 6 races en 3 speedtraps.
Voor elke van deze 9 activiteiten krijg je punten.
De punten zijn afhankelijk van je tijd (of snelheid bij de speedtrap) en uw resultaat komt op
een ranking. Hoe meer punten hoe hoger in het klassement dus.
Als je dan bv. bij de eerste 10.000 geraakt krijg je 4 prijzen, bij de eerste 20.000 heb je 3 prijzen, ...
Van die hoeveelheden enzo ben ik niet zeker meer.
Je kan ook al zien welke summits eraan komen de komende weken.
Het is heel leuk als je dit samen speelt met vrienden omdat je dan toch telkens hoger wilt scoren als je vrienden.
MAAR... hou de ranking bv de laatste uren van de week goed in de gaten want dan begint iedereen nog wat tijd te steken in the summit om bij de top te geraken.
Zo kan het gebeuren dat je bv 4 uur voor de Summit ten einde komt op plaats 8.200 staat en 3 uur later op plaats 10.500 omdat iedereen betere tijdens tracht neer te zetten en je dus uit de top 10.000 kan stoten. Dan is er dus terug werk aan de winkel.

Hopelijk kan je er een beetje aan uit :)
awww shiiiiiit here we go again.

Dit trekt al mijn aandacht.

Spel gekocht op de PC
 
er staat nu een countdown bij van 9u45

dus middernacht zou het speelbaar zijn.
waar is die timer? Vind hem niet direct en je kan de game ook niet voorladen via de ubisoft launcher wat wel een beetje lame is?

Zijn er ook drift events/races btw?
 
iemand die eens via een crew wilt spelen laat maar weten
ik speel wel op ps5 onder de naam " The_Fly_1990 " en kunnen dan ook de trophies unlocken
 
Terug
Bovenaan